Ik ook, behalve dat stiekem dan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:28 schreef Gertdh het volgende:
*Meld zich*
ik vind dean gitaren stiekem een beetje lelijk, de headstock is zo overdreven groot!
Hij is mooiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:24 schreef -Menn0- het volgende:
Mensen met een Dean kunnen niet clean spelen want dan hoor je veel te veel fouten![]()
En is geen grap hoor. Is gewoon waar! In mijn geval danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:24 schreef -Menn0- het volgende:
Mensen met een Dean kunnen niet clean spelen want dan hoor je veel te veel fouten![]()
Mja, gitaristen zijn toch een beetje de elite van de muziekanten, en hebben meestal het grootste ego. We zijn al 130 topics aan het uitvechten wie nou het grootste ego heeft.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:30 schreef kree het volgende:
Vraag me trouwens af waarom het toetsenisten topic totaal niet loopt en het gitaristen topic wel
Zijn er dan echt zo weinig toetsenisten op fok?
Die man/band is TE gaafquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:24 schreef Falcon4ever het volgende:
Trouwens hoewel ik niet van dean hou vind ik die friesevlag themed gitaar stiekem wel tof
[afbeelding]
Jaret Reddick, van Bowling For Soup, heeft een Texas-themed gitaar (hmm ff zoeken of ik een betere kan vinden).
Ik weet dat ik de grootste piemel heb dus ik hou me in met die discussiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, gitaristen zijn toch een beetje de elite van de muziekanten, en hebben meestal het grootste ego. We zijn al 130 topics aan het uitvechten wie nou het grootste ego heeft.
Anders maak jij je ff populairquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:32 schreef kree het volgende:
ego, jah
elite neeToetsenisten zijn ondergewaardeerd
Ik speel Fenderquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:33 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik weet dat ik de grootste piemel heb dus ik hou me in met die discussie
Lang leve OT posten
Goed ideequote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:34 schreef -Menn0- het volgende:
Oowja, bed......
Nou dat deden ze zelf al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
daarentegen, als iemand me er een geeft ofzo.. zou ik m niet weggooien/verbranden of dergelijkequote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:34 schreef Deansensitized het volgende:
Jullie mogen Deans best lelijk vinden hoor
Heb kaartjes voor bfsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:24 schreef Falcon4ever het volgende:
Trouwens hoewel ik niet van dean hou vind ik die friesevlag themed gitaar stiekem wel tof
Jaret Reddick, van Bowling For Soup, heeft een toffe Texas-themed gitaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
*edit ff resizen brb*
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:35 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
En Deansensitized op een Dean. What's your point![]()
Precies!! Wel eens een bespeeld??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:36 schreef Gertdh het volgende:
[..]
daarentegen, als iemand me er een geeft ofzo.. zou ik m niet weggooien/verbranden of dergelijke
Chris Burney zo gaaf dat die man nog zo goed kan spelenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Die man/band is TE gaaf![]()
Bowling For Soup![]()
turbonegroquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb kaartjes voor bfs
en donderdag naar turbonegro![]()
Ik maar denken dat ik iets liep te compenseren. KUT! Waar is mijn Hello Kitty Strat??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Iets met verlengstuk.
Hun hebben een pimp gitaar nodig om te zeggen dat hun pik langer is.
Ik speel gewoon op een simpele Fender.
Ja ik ben weer bezig, sorry![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:39 schreef Gertdh het volgende:
[..]
turbonegro![]()
raakte verslaafd aan de wildboyz-theme![]()
als ik het hoor zie ik altijd steve-o half naakt voorbij rennen, gillend voor een kaketoe-whatever
Prima, ik haal hem morgen opquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver is er nou niemand die m'n versterker wil hebben ?![]()
[afbeelding]
ik moet em kwijt ik wil een wah wah
morley bad horsie?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is er nog een beetje een goeie wah, naast die crybaby dingen ?
Ja hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:06 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Dean (mbt die fryslan boppe dean) Poeh, zweet breekt me los. nog nooit zo'n chauvinistische gitaar gezien. Zeg Dean je blijft toch wel met beide voetjes aan de grond he?
Crybaby from Hell!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Hmmm, dan val ik bij voorbaat al afquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, gitaristen zijn toch een beetje de elite van de muziekanten, en hebben meestal het grootste ego. We zijn al 130 topics aan het uitvechten wie nou het grootste ego heeft.
Om hem vervolgens door te verkopen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:36 schreef Gertdh het volgende:
[..]
daarentegen, als iemand me er een geeft ofzo.. zou ik m niet weggooien/verbranden of dergelijke
Ik heb hier nog een verrotte wahwah liggen, mag je zo hebben voor een tietnjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver is er nou niemand die m'n versterker wil hebben ?![]()
[afbeelding]
ik moet em kwijt ik wil een wah wah
Hij bromtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:07 schreef Deansensitized het volgende:
Verrot? Iets aan kapot?
Maaruh, een Dean nooit verbranden, geef hem dan aan mij!
Duurde ff, maar dan vind ik ook wel watquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:24 schreef Deansensitized het volgende:
Type, merk, prijs?? Wel belang bij anders, als Dribbel hem niet wil.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:04 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een verrotte wahwah liggen, mag je zo hebben voor een tietnje
Die add9 accoorden zijn wel even wennen in eerste instantie, jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:10 schreef SNArky het volgende:
Goedemorgen mensen.
Ik heb message in a bottle krampen.
Vast wel een zwakzinnige die er geld voor over heeft, verkopen dus!!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:36 schreef Gertdh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:43 schreef Gertdh het volgende:
metallica live, aaahhhhhal zou ik dat ooit nog mogen meemaken
![]()
Maat van me gaat naar Rock Werchter en ik zit in Spanje anders kon ik mee'quote:leuk ook dat ze met de aankomende tour nog even nederland aandoen![]()
Boss PW-10 daar zitten 6 wahs inquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Geef de cam maar de schuldquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:53 schreef Deansensitized het volgende:
Ik presenteer u met gepaste trots: Kramtried - Skema Fan It Libben.
Krijgen jullie hopelijk een beetje idee van onze stijl/muziek. Ja, crappy cam,maar beter kunnen we het op dit moment niet doen.
En nee, ik sta er weer niet op, want zit 900 km van hun vandaan
Maarrr, eindelijk eens een heel nummer op beeld/geluid![]()
Kramtried - Skema Fan It Libben
En ja, dat is Fries![]()
als jij niet had geboden had ik het gedaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:28 schreef Deansensitized het volgende:
Dat moet hij zijweten
Stuur maar even een PM ja. En heb geen haast hoor. En die brom is ook niet erg
tja ik heb ook nog steeds eenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:26 schreef Aresdreams het volgende:
haha, soms moet je gewoon goedkope prul weg doen, waar andere dan weer iets aan hebben, zo ligt nu al een paar maanden... (jaar of langer) een zoom GFX 707 bij me vriendin
Je had toch een peavy top gekocht met een marshall kast? Wat heb je nu dan gekocht?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo net bij feedback geweestAmp besteld, alles netjes afgehandeld, moest wel alvast een aanbetaling doen maar mocht netjes zelf kiezen hoeveel ik nu wou betalen en als die binnen is, ze sturen een kaartje en bellen als die binnen is en ze hebben er een gratis speakerkabel bijgedaan
Altijd dat gezeik op feedback
ik heb er altijd iegenlijk goede ervaringen mee en zo nu weer
Marshall kast al gekocht peavey top is nu dus in bestellingquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:00 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je had toch een peavy top gekocht met een marshall kast? Wat heb je nu dan gekocht?
Had je je eerder moeten bedenkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:50 schreef Aresdreams het volgende:
moet dat?
had ik misschien wel meer voor me wahwah kunnen vangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |