als je gitaar niet mooi is... moet je zelf maar aandacht trekkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:53 schreef Svyatagor het volgende:
In het kader van het LP-gepimp:
[afbeelding]
Tevens tvp
Als je 'les' op z'n Frans uitspreekt als 'lu' ben je echte en duffe reetkever.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:06 schreef Jorikjet het volgende:
wie van jullie spreekt les paul uit op zijn frans? dus 'lu paul'
ghehehe ik dacht net hetzelfdequote:Op dinsdag 12 april 2005 15:10 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Als je 'les' op z'n Frans uitspreekt als 'lu' ben je echte en duffe reetkever.
Even aan Steve Tackeff vragen...quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:29 schreef Zanderrr het volgende:
Wie is die smurf eigenlijk? (niet Les Paul maar die kerel daarboven)
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:57 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
als je gitaar niet mooi is... moet je zelf maar aandacht trekken![]()
![]()
Graag een beetje respect voor Adam Jones, schier briljante gitarist van de evenzo schier briljante band Tool.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:29 schreef Zanderrr het volgende:
Wie is die smurf eigenlijk? (niet Les Paul maar die kerel daarboven)
Toolquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[..]
Graag een beetje respect voor Adam Jones, schier briljante gitarist van de evenzo schier briljante band Tool.
Overigens ziet 'ie er ook wel eens niet blauw uit:
[afbeelding]
Maar van visueel spektakel houden ze wel...
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bedoelt Dream Theater, denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:06 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik ben geen fan van tool,
beetje moeilijk doen om het moeilijk doen!
das allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 12 april 2005 16:19 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Je bedoelt Dream Theater, denk ik.
![]()
quote:
Niets mis met die gitaarquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:57 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
als je gitaar niet mooi is... moet je zelf maar aandacht trekken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |