Die kun je er gelukkig gewoon afschroeven.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:18 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zo een wil ik ook wel maar ik vind die slagplaat altijd zo kut/lelijk
Slordig hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:08 schreef guitarist.nl het volgende:
*knip*
[url=]Vorig deeltje[/url]
De OP vind men hier.
Ja met lelijke schroefgaten als resultaatquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:47 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die kun je er gelukkig gewoon afschroeven.![]()
Maar als ik het goed begrijp is het geen aanrader om zo'n ding te kopen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:47 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die kun je er gelukkig gewoon afschroeven.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:50 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Slordig hoor![]()
Wie heeft er hier nog een stemapparaatje over voor een arme student?![]()
Voor zo weinig geld kan het gewoon niks zijnquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:54 schreef mirelia het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp is het geen aanrader om zo'n ding te kopen?
Wat? Ik zie niks..quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:50 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Slordig hoor![]()
Wie heeft er hier nog een stemapparaatje over voor een arme student?![]()
Die luit, hm wat een headstock.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:26 schreef Beathoven het volgende:
[..]
je verwacht iets wat bij de topictitel past?
[afbeelding]
Kan je allerlei effecten, enkele ritmes en dingen mee regelen. Het geluid moet alleen nog wel uit een versterker komen. Je stopt dit ding tussen de gitaar en de versterker, en die vervomt het geluid van de gitaar. De rest van de functies kan je wel uit de tekst halen.quote:Op woensdag 13 december 2006 02:42 schreef thettes het volgende:
Ik heb twee topics terug al veel advies gehad over een eerste gitaar aanschafeen, maar ik zag nu op een forum iets over dit apparaatje:
http://www.behringer.com/V-AMP2/index.cfm?lang=ENG
wat doet dat precies en wat kan ik er mee? Heb ik dan geen gitaarversterker meer nodig?
En evt heb ik er 1 te koopquote:Op woensdag 13 december 2006 02:44 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Kan je allerlei effecten, enkele ritmes en dingen mee regelen. Het geluid moet alleen nog wel uit een versterker komen. Je stopt dit ding tussen de gitaar en de versterker, en die vervomt het geluid van de gitaar. De rest van de functies kan je wel uit de tekst halen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |