Wat je wilt kan toch niet. Je blaast je speakers op, zeker als het goedkope HIFI speakers zijn, die kunnen je gitaar niet aan, zekere de output die je op je versterker hebt zitten niet. Als het via de line out is zou je er ook nog een versterker tussen moeten zetten, dus het heeft gewoon helemaal geen zinquote:
okquote:Op maandag 11 december 2006 22:25 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wat je wilt kan toch niet. Je blaast je speakers op, zeker als het goedkope HIFI speakers zijn, die kunnen je gitaar niet aan, zekere de output die je op je versterker hebt zitten niet. Als het via de line out is zou je er ook nog een versterker tussen moeten zetten, dus het heeft gewoon helemaal geen zin.
Ok, suit yourself.quote:Op maandag 11 december 2006 21:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voorlopig maar even ga voor een cube 30. Ingebouwde effecten zijn wel erg makkelijk. Nieuwprijs is ook niet zo gek hoog (177 euro) valt wel bijeen te sparen of ik pik voor die tijd een koopje (als dat lukt, want die dingen zijn rete-populair!)
![]()
Of.........een gitaar in de vorm van een lekker wijf!!quote:Op maandag 11 december 2006 22:27 schreef imported_sphinx het volgende:
zoals gitaren in de vorm van een bijl bouwen
Dudequote:Op maandag 11 december 2006 16:04 schreef Deansensitized het volgende:
Ook!
En ik heb mijn SG Special vol gestickerd! Nou ja, nog niet echt vol, maar stickers waren op.
Uit de oorverdovende stilte heb je ongetwijfeld het antwoord zelf ook al opgemaakt, maar ik zal zo beleefd zijn om je toch enige respons te geven: ik denk niet dat hier gitaristen uit de buurt van Breda zitten.quote:Op maandag 11 december 2006 23:30 schreef Miranda27 het volgende:
zijn er geen bredase gitaristen hier?
niet om een associatiespel te starten maar hier is nog een variantquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:48 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Mirror Mirror on the wall
True hope lies beyond the coast
You're a damned kind can't you see
That the winds will change
Mirror Mirror on the wall
True hope lies beyond the coast
You're a damned kind can't you see
That tomorrows bears insanity![]()
alstu:quote:Op maandag 11 december 2006 23:50 schreef mirelia het volgende:
[..]
Of.........een gitaar in de vorm van een lekker wijf!!
Houd het interessant
Op zich nog wel redelijk belangrijk voor een gitaar jaquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:28 schreef mirelia het volgende:
Of maakt het ook nog uit hoe hij klinkt?
heb je dan al een album en gigs?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:15 schreef Deansensitized het volgende:
En o ja, doe eens wat een simpelere solo, die eerste valt niet te spelen
Morgen oefenen![]()
En mag het eigenlijk niet verklappen, maar als alles meezit hebben we de 21ste clipopnames![]()
oefenenquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:23 schreef Zyggie het volgende:
Sweepen is voor homo's, maar wat is de beste manier om het snel te leren?
en übergoedkope gitaren!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:20 schreef Neidropje het volgende:
heuw mooie advertenties hier:
[afbeelding]
http://stores.ebay.nl/nl-trading-Muziekinstrumenten
Zo een wil ik ook wel maar ik vind die slagplaat altijd zo kut/lelijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:04 schreef mirelia het volgende:
OMG..........zou dit wat zijn??
109 Euro maar dat zal zonder vrouw zijn denk ik
[afbeelding]
Ik heb altijd al een Les Paul model willen hebben
Die dingen van Richwood zijn soms nog erg goed te doenquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zal wel Stagg of Richwood kwaliteit zijn
Mooie blanke... uhm lak.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:04 schreef mirelia het volgende:
OMG..........zou dit wat zijn??
109 Euro maar dat zal zonder vrouw zijn denk ik
[afbeelding]
Ik heb altijd al een Les Paul model willen hebben
Ach, de headstock is toch om snaren aan te bevestigen en niet om naar te kijken, maar de body en neck... daar gebeurt het allemaalquote:
in de vorm van een bijl zagen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:16 schreef Deansensitized het volgende:
Eensch!
Maar, tot straks in de nieuwe. Ik ga even een bas gitaar customizen. Tabee!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |