Ik zie allemaal dezelfde aanbiedingen als bij de feedbackquote:Op maandag 11 december 2006 16:10 schreef NASDAQbastardo het volgende:
ZIJ HEBBEN OOK al die standard faded van ¤2500+ voor ¤1400!!1 Kopen ze die diingen van een of andere afgefikte Gibsontoko ofzo?
in het feedackkratjnje stond ook al zoets, "we hebben ze heel goedkoop ingekocht"
Guitar pro 5 ?quote:Op maandag 11 december 2006 16:19 schreef punkjunk het volgende:
Waar openen jullie die .gp5 bestanden mee?
* imported_sphinx stuk zeep in mond heeftquote:
Ja, dat kan zeer zeker. Rood aan de tip, zwart aan de mantel.quote:Op maandag 11 december 2006 16:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
* imported_sphinx stuk zeep in mond heeft
zeg mensen, ik heb hier wat speakers staan die aan een stereo toren ding horen. maar er zitten geen mini-jack stekkers aan maar losse draadjes. kun je daar zomaar een mini-jack die je ergens anders vanaf knipt aan solderen? dat zou wel tof zijn namelijk
tip en mantel?quote:Op maandag 11 december 2006 16:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dat kan zeer zeker. Rood aan de tip, zwart aan de mantel.
maar je soldeert niet recht aan die stekkerquote:Op maandag 11 december 2006 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
Hou hem eens met de punt naar boven gericht. Boven het zwarte streepje is de tip, eronder is de mantel.
En dan zonder verstekerker gebruiken voor je mp3 speler ofzo? Je kunt beter een lose mini-jack kopen, dat is netter. Ik snap niet helemaal wat je wilt met een losse mini-jack vanaf een speaker maar tochquote:Op maandag 11 december 2006 16:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
* imported_sphinx stuk zeep in mond heeft
zeg mensen, ik heb hier wat speakers staan die aan een stereo toren ding horen. maar er zitten geen mini-jack stekkers aan maar losse draadjes. kun je daar zomaar een mini-jack die je ergens anders vanaf knipt aan solderen? dat zou wel tof zijn namelijk
aansluiten op een versterkerquote:Op maandag 11 december 2006 16:36 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En dan zonder verstekerker gebruiken voor je mp3 speler ofzo? Je kunt beter een lose mini-jack kopen, dat is netter. Ik snap niet helemaal wat je wilt met een losse mini-jack vanaf een speaker maar toch.
omdat ik mini-jack -> jack adapter stekkertjes heb?quote:Op maandag 11 december 2006 16:47 schreef Deansensitized het volgende:
Tuurlijk wel. Van die zelf te solderen stekkertjes. Niks geen werk man.
Maar uh ja, waarom mini-jacks aan hi-fi speakers??
Oh het is dus voor je gitaar versterker? Je wilt als ik het begrijp dus een hifi box op je gitaar versterker aansluiten?quote:Op maandag 11 december 2006 16:48 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
omdat ik mini-jack -> jack adapter stekkertjes heb?
.gp5?quote:Op maandag 11 december 2006 17:06 schreef Dribbel_ het volgende:
klikkliklikkerdeklikklikkerklik
Nog een stukje nodig voor 2e gitaar bij interlude, zelfde idee met octaaf powerchord dingen of hoe je het noemt, maar weet niks, iemand misschien een leuk idee ?
of je zeikt gewoon nietquote:Op maandag 11 december 2006 17:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
.gp5?
Kun je niet gewoon wat met geluidsrecorder van windows opnemen?
M'n oren, wat happyquote:Op maandag 11 december 2006 17:06 schreef Dribbel_ het volgende:
klikkliklikkerdeklikklikkerklik
Nog een stukje nodig voor 2e gitaar bij interlude, zelfde idee met octaaf powerchord dingen of hoe je het noemt, maar weet niks, iemand misschien een leuk idee ?
Ja heel blijquote:Op maandag 11 december 2006 18:32 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
M'n oren, wat happy.
Leuke solo/harmonie misschien?
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=No_Life.gp4
Verder zou ik wat zuiniger zijn met de crashes maar ja das een kwestie van smaak![]()
1ste is kut, 2de is leuk...quote:
quote:Op maandag 11 december 2006 21:25 schreef Svyatagor het volgende:
Die eerste heeft vooral echt een ultra-kutgeluid.
help mijquote:Op maandag 11 december 2006 16:59 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat heb ik, wtf moet ik doen zodat er geluid uit dat ding kan komen via die mini-jack?
Nee!quote:
Heb jij trouwens nog interesse in dat Aria versterkertje?quote:
Een beetje gemist, sorry, ik zal er eens naar kijken... Moment!quote:Op maandag 11 december 2006 21:37 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nog interesse in dat Aria versterkertje?
Als je liever een Cube hebt, er staat er een op gitaarmarkt voor 150 euro. Best veel geld, volgens mij.
Ik denk dat ik voorlopig maar even ga voor een cube 30. Ingebouwde effecten zijn wel erg makkelijk. Nieuwprijs is ook niet zo gek hoog (177 euro) valt wel bijeen te sparen of ik pik voor die tijd een koopje (als dat lukt, want die dingen zijn rete-populair!quote:Op maandag 11 december 2006 21:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een beetje gemist, sorry, ik zal er eens naar kijken... Moment!![]()
Ja, maar die is dan wel weer een fractie duurder... ik ken dat, dan kom ik straks thuis met een Fender Blackface...quote:Op maandag 11 december 2006 21:57 schreef Jorikjet het volgende:
kijk ook eens naar een vox ad30vtgaan best hard, komen boven drumstel uit in oefenruimte van 60m2 ofzo
Ik vind eten en een dak boven mijn hoofd nog steeds belangrijker, sorry...quote:
Hahaha, GAS i.c.m. een gat in je hand?quote:Op maandag 11 december 2006 22:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik vind eten en een dak boven mijn hoofd nog steeds belangrijker, sorry...![]()
Mwah, eerder dat er niks is dat door het gat heen kan vallen...quote:Op maandag 11 december 2006 22:11 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Hahaha, GAS i.c.m. een gat in je hand?
Wat je wilt kan toch niet. Je blaast je speakers op, zeker als het goedkope HIFI speakers zijn, die kunnen je gitaar niet aan, zekere de output die je op je versterker hebt zitten niet. Als het via de line out is zou je er ook nog een versterker tussen moeten zetten, dus het heeft gewoon helemaal geen zinquote:
okquote:Op maandag 11 december 2006 22:25 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wat je wilt kan toch niet. Je blaast je speakers op, zeker als het goedkope HIFI speakers zijn, die kunnen je gitaar niet aan, zekere de output die je op je versterker hebt zitten niet. Als het via de line out is zou je er ook nog een versterker tussen moeten zetten, dus het heeft gewoon helemaal geen zin.
Ok, suit yourself.quote:Op maandag 11 december 2006 21:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voorlopig maar even ga voor een cube 30. Ingebouwde effecten zijn wel erg makkelijk. Nieuwprijs is ook niet zo gek hoog (177 euro) valt wel bijeen te sparen of ik pik voor die tijd een koopje (als dat lukt, want die dingen zijn rete-populair!)
![]()
Of.........een gitaar in de vorm van een lekker wijf!!quote:Op maandag 11 december 2006 22:27 schreef imported_sphinx het volgende:
zoals gitaren in de vorm van een bijl bouwen
Dudequote:Op maandag 11 december 2006 16:04 schreef Deansensitized het volgende:
Ook!
En ik heb mijn SG Special vol gestickerd! Nou ja, nog niet echt vol, maar stickers waren op.
Uit de oorverdovende stilte heb je ongetwijfeld het antwoord zelf ook al opgemaakt, maar ik zal zo beleefd zijn om je toch enige respons te geven: ik denk niet dat hier gitaristen uit de buurt van Breda zitten.quote:Op maandag 11 december 2006 23:30 schreef Miranda27 het volgende:
zijn er geen bredase gitaristen hier?
niet om een associatiespel te starten maar hier is nog een variantquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:48 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Mirror Mirror on the wall
True hope lies beyond the coast
You're a damned kind can't you see
That the winds will change
Mirror Mirror on the wall
True hope lies beyond the coast
You're a damned kind can't you see
That tomorrows bears insanity![]()
alstu:quote:Op maandag 11 december 2006 23:50 schreef mirelia het volgende:
[..]
Of.........een gitaar in de vorm van een lekker wijf!!
Houd het interessant
Op zich nog wel redelijk belangrijk voor een gitaar jaquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:28 schreef mirelia het volgende:
Of maakt het ook nog uit hoe hij klinkt?
heb je dan al een album en gigs?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:15 schreef Deansensitized het volgende:
En o ja, doe eens wat een simpelere solo, die eerste valt niet te spelen
Morgen oefenen![]()
En mag het eigenlijk niet verklappen, maar als alles meezit hebben we de 21ste clipopnames![]()
oefenenquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:23 schreef Zyggie het volgende:
Sweepen is voor homo's, maar wat is de beste manier om het snel te leren?
en übergoedkope gitaren!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:20 schreef Neidropje het volgende:
heuw mooie advertenties hier:
[afbeelding]
http://stores.ebay.nl/nl-trading-Muziekinstrumenten
Zo een wil ik ook wel maar ik vind die slagplaat altijd zo kut/lelijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:04 schreef mirelia het volgende:
OMG..........zou dit wat zijn??
109 Euro maar dat zal zonder vrouw zijn denk ik
[afbeelding]
Ik heb altijd al een Les Paul model willen hebben
Die dingen van Richwood zijn soms nog erg goed te doenquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zal wel Stagg of Richwood kwaliteit zijn
Mooie blanke... uhm lak.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:04 schreef mirelia het volgende:
OMG..........zou dit wat zijn??
109 Euro maar dat zal zonder vrouw zijn denk ik
[afbeelding]
Ik heb altijd al een Les Paul model willen hebben
Ach, de headstock is toch om snaren aan te bevestigen en niet om naar te kijken, maar de body en neck... daar gebeurt het allemaalquote:
in de vorm van een bijl zagen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:16 schreef Deansensitized het volgende:
Eensch!
Maar, tot straks in de nieuwe. Ik ga even een bas gitaar customizen. Tabee!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |