of je zeikt gewoon nietquote:Op maandag 11 december 2006 17:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
.gp5?
Kun je niet gewoon wat met geluidsrecorder van windows opnemen?
M'n oren, wat happyquote:Op maandag 11 december 2006 17:06 schreef Dribbel_ het volgende:
klikkliklikkerdeklikklikkerklik
Nog een stukje nodig voor 2e gitaar bij interlude, zelfde idee met octaaf powerchord dingen of hoe je het noemt, maar weet niks, iemand misschien een leuk idee ?
Ja heel blijquote:Op maandag 11 december 2006 18:32 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
M'n oren, wat happy.
Leuke solo/harmonie misschien?
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=No_Life.gp4
Verder zou ik wat zuiniger zijn met de crashes maar ja das een kwestie van smaak![]()
1ste is kut, 2de is leuk...quote:
quote:Op maandag 11 december 2006 21:25 schreef Svyatagor het volgende:
Die eerste heeft vooral echt een ultra-kutgeluid.
help mijquote:Op maandag 11 december 2006 16:59 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat heb ik, wtf moet ik doen zodat er geluid uit dat ding kan komen via die mini-jack?
Nee!quote:
Heb jij trouwens nog interesse in dat Aria versterkertje?quote:
Een beetje gemist, sorry, ik zal er eens naar kijken... Moment!quote:Op maandag 11 december 2006 21:37 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nog interesse in dat Aria versterkertje?
Als je liever een Cube hebt, er staat er een op gitaarmarkt voor 150 euro. Best veel geld, volgens mij.
Ik denk dat ik voorlopig maar even ga voor een cube 30. Ingebouwde effecten zijn wel erg makkelijk. Nieuwprijs is ook niet zo gek hoog (177 euro) valt wel bijeen te sparen of ik pik voor die tijd een koopje (als dat lukt, want die dingen zijn rete-populair!quote:Op maandag 11 december 2006 21:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een beetje gemist, sorry, ik zal er eens naar kijken... Moment!![]()
Ja, maar die is dan wel weer een fractie duurder... ik ken dat, dan kom ik straks thuis met een Fender Blackface...quote:Op maandag 11 december 2006 21:57 schreef Jorikjet het volgende:
kijk ook eens naar een vox ad30vtgaan best hard, komen boven drumstel uit in oefenruimte van 60m2 ofzo
Ik vind eten en een dak boven mijn hoofd nog steeds belangrijker, sorry...quote:
Hahaha, GAS i.c.m. een gat in je hand?quote:Op maandag 11 december 2006 22:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik vind eten en een dak boven mijn hoofd nog steeds belangrijker, sorry...![]()
Mwah, eerder dat er niks is dat door het gat heen kan vallen...quote:Op maandag 11 december 2006 22:11 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Hahaha, GAS i.c.m. een gat in je hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |