Ik zie allemaal dezelfde aanbiedingen als bij de feedbackquote:Op maandag 11 december 2006 16:10 schreef NASDAQbastardo het volgende:
ZIJ HEBBEN OOK al die standard faded van ¤2500+ voor ¤1400!!1 Kopen ze die diingen van een of andere afgefikte Gibsontoko ofzo?
in het feedackkratjnje stond ook al zoets, "we hebben ze heel goedkoop ingekocht"
Guitar pro 5 ?quote:Op maandag 11 december 2006 16:19 schreef punkjunk het volgende:
Waar openen jullie die .gp5 bestanden mee?
* imported_sphinx stuk zeep in mond heeftquote:
Ja, dat kan zeer zeker. Rood aan de tip, zwart aan de mantel.quote:Op maandag 11 december 2006 16:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
* imported_sphinx stuk zeep in mond heeft
zeg mensen, ik heb hier wat speakers staan die aan een stereo toren ding horen. maar er zitten geen mini-jack stekkers aan maar losse draadjes. kun je daar zomaar een mini-jack die je ergens anders vanaf knipt aan solderen? dat zou wel tof zijn namelijk
tip en mantel?quote:Op maandag 11 december 2006 16:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dat kan zeer zeker. Rood aan de tip, zwart aan de mantel.
maar je soldeert niet recht aan die stekkerquote:Op maandag 11 december 2006 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
Hou hem eens met de punt naar boven gericht. Boven het zwarte streepje is de tip, eronder is de mantel.
En dan zonder verstekerker gebruiken voor je mp3 speler ofzo? Je kunt beter een lose mini-jack kopen, dat is netter. Ik snap niet helemaal wat je wilt met een losse mini-jack vanaf een speaker maar tochquote:Op maandag 11 december 2006 16:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
* imported_sphinx stuk zeep in mond heeft
zeg mensen, ik heb hier wat speakers staan die aan een stereo toren ding horen. maar er zitten geen mini-jack stekkers aan maar losse draadjes. kun je daar zomaar een mini-jack die je ergens anders vanaf knipt aan solderen? dat zou wel tof zijn namelijk
aansluiten op een versterkerquote:Op maandag 11 december 2006 16:36 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En dan zonder verstekerker gebruiken voor je mp3 speler ofzo? Je kunt beter een lose mini-jack kopen, dat is netter. Ik snap niet helemaal wat je wilt met een losse mini-jack vanaf een speaker maar toch.
omdat ik mini-jack -> jack adapter stekkertjes heb?quote:Op maandag 11 december 2006 16:47 schreef Deansensitized het volgende:
Tuurlijk wel. Van die zelf te solderen stekkertjes. Niks geen werk man.
Maar uh ja, waarom mini-jacks aan hi-fi speakers??
Oh het is dus voor je gitaar versterker? Je wilt als ik het begrijp dus een hifi box op je gitaar versterker aansluiten?quote:Op maandag 11 december 2006 16:48 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
omdat ik mini-jack -> jack adapter stekkertjes heb?
.gp5?quote:Op maandag 11 december 2006 17:06 schreef Dribbel_ het volgende:
klikkliklikkerdeklikklikkerklik
Nog een stukje nodig voor 2e gitaar bij interlude, zelfde idee met octaaf powerchord dingen of hoe je het noemt, maar weet niks, iemand misschien een leuk idee ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |