Nou eigenlijk jij dus he... maar goedquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken.![]()
edit: LaPo, wie maakt de nieuwe?
Nee, die gitaar is eigenlijk van mijn broer, maar omdat ik wat actiever ben op Internet, verkoop ik de gitaar voor hem.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En daarom moet je Epi ES-335 eraan geloven, of niet
Oeh, wat voor Gretsch (Foto!)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:12 schreef Shedfire het volgende:
Ik heb net een Gretch en een VOX AD30VT gekocht bij de Feedback
Dat heeft te maken met het verschil tussen de (goedkope) single coil elementen en de humbuckers (ze heten niet voor niks humbuckersquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:27 schreef NiteSpeed het volgende:
Dat probleempje met die brom is inderdaad waarschijnlijk een slechte aarde. Ook de gitaar zelf kan verschil maken, mijn Squier Strat bromt enorm, en met mijn Columbus Les Paul kan ik de GAIN voluit zetten zonder dat hij bromt als ik niets doe.
Die Squier heeft volgens mij 5 verschillende standen, en het klinkt allemaal kut. Ik heb ooit ergens gelezen dat veel Squier Strats enorm slecht geshield worden, en dat ze daarom brommen. Klopt ook trouwens, want als ik mijn strat kantel in de lucht dat de achterkant niet tegen mijn buik aan hangt, bromt hij een stuk minder. Hij vangt de straling op uit mijn lichaam, heel apart.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:29 schreef Hammet het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met het verschil tussen de (goedkope) single coil elementen en de humbuckers (ze heten niet voor niks humbuckers).
ja maar ik ben te lui om helemaal zo'n OP te maken.quote:
das wel maf ja..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:32 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Die Squier heeft volgens mij 5 verschillende standen, en het klinkt allemaal kut. Ik heb ooit ergens gelezen dat veel Squier Strats enorm slecht geshield worden, en dat ze daarom brommen. Klopt ook trouwens, want als ik mijn strat kantel in de lucht dat de achterkant niet tegen mijn buik aan hangt, bromt hij een stuk minder. Hij vangt de straling op uit mijn lichaam, heel apart.
Het gaat lekker met de band! Gefeliciteerd!quote:
Ook al bij die goedkope squiertjes? Vaak is het inderdaad zo dat het middelste elementen 'reverse wound/reverse polarity' is, zodat de tussenstandjes humcancelling zijn...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hmm, meestal heb je inderdaad veel minder buzz als je die singlecoils (:r,) in zo'n tussenstand hebt (mid-brug en mid-nek enzo).
Logisch, want gebruikelijkerwijs staat het middenelement uit fase met de brug en nekelementenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hmm, meestal heb je inderdaad veel minder buzz als je die singlecoils (:r,) in zo'n tussenstand hebt (mid-brug en mid-nek enzo).
Sowwy!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Logisch, want gebruikelijkerwijs staat het middenelement uit fase met de brug en nekelementen.
Zoals Teleluvr net zegt dus.
ik kocht n nieuwe dot studio voor 240 euroquote:omdat ie liever een Studio Dot kocht voor 360 euro....
ziet er wel super cool uit zo met die kersen erop! ook mooi, die strat van hendrix op monterey die hij in brand stakquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:20 schreef Hammet het volgende:
Btw, mijn strat projectje staat al een tijdje on hold. Ik heb de body helemaal kaal, maar t lakken blijft een probleem.
Plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier een schets van wat ik in gedachte had: (de kersen slaan op mijn achternaam: Morel, een kersensoort).
[afbeelding]
Ik hoorde gisteren van een kennis dat hij misschien via zn werk wat mensen kende die de gitaar wel zouden willen spuiten/airbrushen. Voor een vriendenprijsje, of misschien zelfs wel gratis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |