Ik wou *Ploing Ploing* doen maar ik heb t toch maar niet gedaanquote:Op maandag 8 mei 2006 22:11 schreef TeleluvR het volgende:
Weer een titelloos topic!
Gewoon doen!quote:Op maandag 8 mei 2006 22:18 schreef Even het volgende:
[..]
Ik wou *Ploing Ploing* doen maar ik heb t toch maar niet gedaan
Beidequote:Op maandag 8 mei 2006 22:24 schreef Desensitized het volgende:
Spelen jullie trouwens veel met up-strokes?? Ik speel eigenlijk alleen maar downstrokes...
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Over drie dagen heb je toch weer de kans!![]()
Afwisselend. Vooral als je met alleen akkoorden bent klinkt afwisselend ups en downs wat vloeiender dan alleen downs vind ik. En als je soleert ben je natuurlijk ook sneller als je ups erbij paktquote:Op maandag 8 mei 2006 22:24 schreef Desensitized het volgende:
Spelen jullie trouwens veel met up-strokes?? Ik speel eigenlijk alleen maar downstrokes...
Ik zou wel gaan oefenen met alternate picking. Je hebt er veel aan. Vooral als je snel wilt spelen.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:24 schreef Desensitized het volgende:
Buiten dat, het geeft gewoon een andere klank en meer dynamiek aan je spel. Simpel genoeg met voldoende nut om toch maar te leren dusquote:Op maandag 8 mei 2006 22:33 schreef A-Hole het volgende:
[..]
Ik zou wel gaan oefenen met alternate picking. Je hebt er veel aan. Vooral als je snel wilt spelen.
zo'n lekker nummer, beide versies trouwens , draai het al 2 weken met dit lekkere weerquote:Op maandag 8 mei 2006 22:38 schreef Desensitized het volgende:
Metallica!!![]()
![]()
![]()
Maar speel eigenlijk geen rustige nummers. We gaan wel Times Like These [Foo Fighters, akoestische] enzo spelen, zal ik er toch aan moeten geloven denk ik![]()
Alternate picking is toch gewoon wisselslag. Op en neer met het plectrumquote:Op maandag 8 mei 2006 22:33 schreef A-Hole het volgende:
[..]
Ik zou wel gaan oefenen met alternate picking. Je hebt er veel aan. Vooral als je snel wilt spelen.
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:07 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Jo.
Ja, alt picken. Met alleen downstroken kom je niet ver als je een keer sneller dan 8e noten op 220 bpm wil spelen.
Dacht ik ookquote:Op maandag 8 mei 2006 23:04 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Alternate picking is toch gewoon wisselslag. Op en neer met het plectrum![]()
Ik dacht dat dat standaard was bij gitaristen eigenlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |