Daarom zuigen ze ook, glijd voor geen ene meter!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jawel! Al glijden ze vaak moeilijk. Ik heb ducttape aan de binnenkant..
Maar zit een mooi folky patroon in..
Mijn volgende bas krijgt er één met piramidespikes..
Inderdaad als je zelfs een dean in evenwicht kan houden moet het bij elke gitaar lukkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:05 schreef Deansensitized het volgende:
Zware headstock moet niks uitmaken hoor, gewoon de strapholders op de verkeerde plek
Whehequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Inderdaad als je zelfs een dean in evenwicht kan houden moet het bij elke gitaar lukken
Daar vroeg Dribbel_ ook al om.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:01 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is aan jezelf, maar het is gewoon niks voor mij
Foto's van je moves?
Hey, Dean..je zei eens dat evenwicht wel een probleem is bij LTD Vipers. Hoe dat? Knopje op de verkeerde plaats geschroefd?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Inderdaad als je zelfs een dean in evenwicht kan houden moet het bij elke gitaar lukken
Dat lijkt me pas kutquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:33 schreef Doodkapje het volgende:
Peter Steele (Type O Negative) gebruikt altijd stoere kettingen
[ afbeelding ]
Leuk voor een extremistisch katholieke white metal band... zelfkastijding tijdens een concert...quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:37 schreef Cynic het volgende:
Gewoon spikes aan de binnenkant van je strap, dan kan je ook zonder shirt spelen
jaaahaaaaaa maarrrrr dat gaat niet lekker glijdenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:37 schreef Cynic het volgende:
Gewoon spikes aan de binnenkant van je strap, dan kan je ook zonder shirt spelen
Als de opperhuid door is en de diepere lagen aan gort zijn geschuurd wel hoor... en al dat bloed erbij smeert het ook wel...quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jaaahaaaaaa maarrrrr dat gaat niet lekker glijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |