Daarom zuigen ze ook, glijd voor geen ene meter!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jawel! Al glijden ze vaak moeilijk. Ik heb ducttape aan de binnenkant..
Maar zit een mooi folky patroon in..
Mijn volgende bas krijgt er één met piramidespikes..
Inderdaad als je zelfs een dean in evenwicht kan houden moet het bij elke gitaar lukkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:05 schreef Deansensitized het volgende:
Zware headstock moet niks uitmaken hoor, gewoon de strapholders op de verkeerde plek
Whehequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Inderdaad als je zelfs een dean in evenwicht kan houden moet het bij elke gitaar lukken
Daar vroeg Dribbel_ ook al om.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:01 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is aan jezelf, maar het is gewoon niks voor mij
Foto's van je moves?
Hey, Dean..je zei eens dat evenwicht wel een probleem is bij LTD Vipers. Hoe dat? Knopje op de verkeerde plaats geschroefd?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Inderdaad als je zelfs een dean in evenwicht kan houden moet het bij elke gitaar lukken
Dat lijkt me pas kutquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:33 schreef Doodkapje het volgende:
Peter Steele (Type O Negative) gebruikt altijd stoere kettingen
[ afbeelding ]
Leuk voor een extremistisch katholieke white metal band... zelfkastijding tijdens een concert...quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:37 schreef Cynic het volgende:
Gewoon spikes aan de binnenkant van je strap, dan kan je ook zonder shirt spelen
jaaahaaaaaa maarrrrr dat gaat niet lekker glijdenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:37 schreef Cynic het volgende:
Gewoon spikes aan de binnenkant van je strap, dan kan je ook zonder shirt spelen
Als de opperhuid door is en de diepere lagen aan gort zijn geschuurd wel hoor... en al dat bloed erbij smeert het ook wel...quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jaaahaaaaaa maarrrrr dat gaat niet lekker glijden
Lijkt mij ook wel geinigquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:33 schreef Doodkapje het volgende:
[ afbeelding ]
maar die het ook niet echt een strap nodig omdat ie zo wild beweegt tijdens het optredenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:33 schreef Doodkapje het volgende:
[ afbeelding ]
Nouja écht nodig is het nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:54 schreef Deansensitized het volgende:
Waarom hebben jullie trouwens 'zoveel' pedalen?
Naast mijn tuner en footswitch echt niks nodig
Wil je dat ding op je knieën hebben hangen ofzo?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon van 2 straps 1 strap maken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dude ik speel punk tuurlijk wil ik m'n gitaar niet op m'n kn........ ach laat maarquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wil je dat ding op je knieën hebben hangen ofzo?.
Waarom nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:02 schreef punkjunk het volgende:
Oh ik heb geen footswitch voor me kanelen, want ik gebruik me scheur kanaal niet.
Ik heb een multieffect, maar daar gebruik ik ook niet alles van... Alhoewel, als ik eens ga kijken naar dingen die toch wel handig zijn: ik gebruik de distortion (scheurkanaal op mijn amp is niet agressief genoeg en daar zit nog wel een buis in...), overdrive, equalizer, compressor heel af en toe, flanger, chorus en noise suppressor... Hmmm toch best veel als ik het zo bekijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:54 schreef Deansensitized het volgende:
ik heb er maar 2 liggen,footswitchje en me GT-8quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:54 schreef Deansensitized het volgende:
Whehehe.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dude ik speel punk tuurlijk wil ik m'n gitaar niet op m'n kn........ ach laat maar
Octaver vind ik wel geinig bij wat bluesy solo's, DS-1 gebruik ik als drive, ML-2 Metalcore voor solo's die veeul gain nodig hebben (bijvoorbeeld bij tappen), Delay voor diepte, Flanger voor wat spacy effecten en mijn GE-7 Equalizer om je geluid af te stellen (ideaal bij optredens waar je een andere versterker moet gebruiken)... en een tunert natuurlijk...quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:54 schreef Deansensitized het volgende:
We hebben het al over lederen straps en gitaren gehad............................quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:01 schreef Dupje het volgende:
Ben ik weerLeuke topictitel zeg
![]()
![]()
Net op een Ibanez gebast!
Dat is genoeg lijkt mequote:Op dinsdag 4 december 2007 15:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
We hebben het al over lederen straps en gitaren gehad............................
Ja klopt, maar als je verschillende effecten wil gebruiken heb je weer andere equalizer settings nodig. Bijvoorbeeld voor een metaldistortion wil ik wat meer treble hebben, maar voor de cleane stukjes wil ik weer een donkerder meer bassy geluid hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:27 schreef Deansensitized het volgende:
En equalizer ook nog niet nodig. Beetje gitarist kan uit elke versterker wel een fatsoenlijk geluid krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |