Foto van die SG? Ik heb er ook één namelijk. Een zwarte SG Special.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:22 schreef aatendeman het volgende:
ik zal me even voorstellen, ben dus aatendeman, een fervent gitaarnet.nl/forum bezoeker (HET gitaristenforum trouwens) enne ik ben na 2 jaar weer begonnen de draad op te pakken. heb veel gear gehad, maar bezit op dit moment een epiphone SG en een klein crate versterkertje. over een tijd komt er dus een nieuwe (marshall jcm combo i guess)
OP zoeken, nieuwe tab openen, TT bedenken, zooi plakken, link van vorig deeltje vergeten, terug naar andere tab, kopiëren, plakken enzo....quote:
Ja is die fijner dan die LP ja?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:04 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Foto van die SG? Ik heb er ook één namelijk. Een zwarte SG Special.
Fijner dan mijn Epiphone Les Paul...
Ieder z'n ding he...quote:Op woensdag 1 november 2006 16:19 schreef Desensitized het volgende:
Ik kan het niet doen, moeten jullie Brian even lief aankijken.
En ja, de SG is fijner. Actie is lager [door de stand van de hals], speelt beter zittend doordat de kabel er op de voorkant in gaat en hij klinkt lekker anders, beter.
ja hoor es! dan krijg je langzame usericons!quote:Op woensdag 1 november 2006 16:24 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ieder z'n ding he...Daarom is het leuk om materiaal te ruilen, etc.
Ik vond het in ieder geval niks, maar voor metal is 'ie zeker wel geschikt.
EDIT: waarom worden trouwens de usericons in de OP op Brian's webserver gezet en pakt ie niet gewoon de links van die dingen? dan zou 't ook veranderen als je een andere online zette onder dezelfde naam...
Vet!! Hoe en wat en waarmee en waarom enzo, vertel, vertel!!quote:Op woensdag 1 november 2006 16:28 schreef ibaneX het volgende:
Hmff, ik ben nu bezig met het ontwerpen voor een buizen pre-amp met een 12AX7 er indus als extra effectje
Nog niet, en wil ik ook wel eens weten. Zowiezo je eigen gitaren en amp/effecten.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar wie hier heeft er ervaring met live optredens, en wat neem je dan aan eigen spullen mee ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |