Neuh, maar heb ze afzichtelijker gezien hoor!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:20 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand trouwens ervaring met de afschuwelijk uitziende VALBEE van Ibanez?
[afbeelding]
zo'n brakke marshall mg zekerquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:08 schreef Desensitized het volgende:
Maar blijf erbij dat je voor dat geld wel zo ongeveer de dikste transistor bak kan kopen die er te krijgen is! 100 watt ragbak voor 700 euro nieuw [de half-stack, de combo weet ik zo niet].
Orange valt helaas buiten het budget...quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:22 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Neuh, maar heb ze afzichtelijker gezien hoor!
Ik noem bv een Orange:
[afbeelding]
Check ook even die debiele gitaren die daarachter hangen.
Oe, meteen fipo en tvp![]()
Brak? Dat roepen meer mensen, tot ze hem voluit horen spelenquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:25 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
zo'n brakke marshall mg zeker![]()
en zo'n orange ziet er wel grappig uit, alleen niet echt mooi geluid vinnik
ptv trouwens!
Jij hebt em vast nog niet gehoord!quote:
check the datsuns eens, das geen britpop, maar wel oranje!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:48 schreef Desensitized het volgende:
Nee, heb die nog niet gehoord. Wel eens met de "gewone" Orange gestoeid, maar kreeg er geen fatsoenlijk geluid uit. Alleen van dat Britpop gejank.
Maar als dat je doel is![]()
Orangequote:Op zondag 29 oktober 2006 11:22 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Ik noem bv een Orange:
[afbeelding]
Ik zag laatst een knalroze voxquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:22 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Ik noem bv een Orange:
[afbeelding]
Of vrouw, of raar, is mijn conclusie...quote:
ik heb hem gehoord en moet zeggen: DAMN VET!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Orange valt helaas buiten het budget...![]()
Anders had ik deze al lang gehad!![]()
[afbeelding]
Zullen de prijzen wel flink omhoog gaan!quote:
Ja, ik!quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:11 schreef cappp het volgende:
Epiphone ES 335 DOT
[afbeelding]
Heeft iemand ervaringen met deze gitaar? Ik ga binnenkort op een spelen maar ik wil even ervaringsdeskundigen horen![]()
Hoe kom ik aan die oude serie? Ik neem aan dat ze bij de winkels gewoon de nieuwere serie verkopen..quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, ik!
Koop eentje uit de oude serie, die dingen klinken ongelooflijk goed en spelen veel lekkerder dan de nieuwe serie!!!
Verder voor het geld gewoon een goede gitaar!![]()
Ik heb ze destijds allebei getest en ben toch voor de Ibanez AS73 TCR gegaan... En veel anderen op Harmony Central ook... ik zou dus deze ook ff testen;quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:11 schreef cappp het volgende:
Epiphone ES 335 DOT
[afbeelding]
Heeft iemand ervaringen met deze gitaar? Ik ga binnenkort op een spelen maar ik wil even ervaringsdeskundigen horen![]()
Tweedehands, zoeken...quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:22 schreef cappp het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan die oude serie? Ik neem aan dat ze bij de winkels gewoon de nieuwere serie verkopen..
Tsja, ik wil toch eens af van mijn onbekend merk stratocaster met single coils![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:33 schreef Maaark het volgende:
Kweenie, ik heb 'm in de USA gekocht voor maar 200 euro
Vertel mij wat, maar Thomann geeft wel altijd een mooie prijsindicatie!quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:41 schreef Maaark het volgende:
Euh, zo'n gitaar wil je niet online kopen... er zit in elke gitaar een beetje verschil!
Ik heb zelf ooit 1 gitaar nieuw gekocht, mijn eerste gitaar, een (goede!) strat van 100 gulden (45 euro!)quote:
Ik doe het zelf niet, maar kan er erg goed inkomen. Ik zou graag meer handgemaakte gitaren met een verhaal en natuurlijk uiterlijk kopen als ik het geld had. Dat was met deze Ibanez niet helemaal het geval (zwaar gelakt, e.d.) maar bijvoorbeeld wel met mijn akoustische Furch uit Tsjechië.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb zelf ooit 1 gitaar nieuw gekocht, mijn eerste gitaar, een (goede!) strat van 100 gulden (45 euro!)
Sindsdien alleen nog maar gebruikte gitaren gekocht!
`quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:14 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ik doe het zelf niet, maar kan er erg goed inkomen. Ik zou graag meer handgemaakte gitaren met een verhaal en natuurlijk uiterlijk kopen als ik het geld had. Dat was met deze Ibanez niet helemaal het geval (zwaar gelakt, e.d.) maar bijvoorbeeld wel met mijn akoustische Furch uit Tsjechië.
Ik heb er zelf nooit op gespeeld, maar mijn gitaarleraar heeft er ook een.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
`
Furch is fantastisch...
Ik heb een handgebouwde Haar
Les kon zelf toch wel een aardig eindje jazzen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:02 schreef Svyatagor het volgende:
Wat een jazzgitarist met een Les Paul moest, is me nooit duidelijk geweest, maar goed.
Hmja, maar de LP is toch echt niet een gitaar waar jazzgitaristen graag mee spelen, volgens mij. Maar deze Tunesiër dus wel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Les kon zelf toch wel een aardig eindje jazzen?
Squier is wel aardig, maar in die prijsklasse wordt inderdaad LC wel iets meer gewaardeerd!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:02 schreef punkjunk het volgende:
Ik wil misschien een tweede hands telecast kopen, niet van fender uiteraard, daar heb ik het geld niet voor
Maar wat is nou een beetje leuk merk om naar opzoek te gaan, Squier? Ik weet dat Londen City ook telecasters maakt, of maakt het in die prijs klasse niet zo gek veel uit naar welk merk ik op zoek ga?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |