Vroegahquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:06 schreef Fixxxer het volgende:
Jezus wat loopt dit hard! * Fixxxer weet nog dattie deel 8 ofzo opende
Vermoedelijk een goede keuze. En je zou het wat betreft artistieke credentials slechter kunnen treffen dan Billy Bragg. Ricky Martin of zoquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:23 schreef punkjunk het volgende:
Ok, mijn geloofwaardigheid als boer is toch al 0,0. Als gitarist wil het ook niet vlotten, ik ga voor het neuk-saldo.
Alexi Laiho zingt en heeft alleen een brug pickupquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:31 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind Billy Bragg een puike zanger man. Gewoon relaxte kerel, mooi teksten, uitdagende gitaar stukken. Hij is volgens mij ook de enigste held die in ze eentje zingt en een gitaar heeft met alleen een brug element.
Maar niet in z'n eentjequote:Op dinsdag 25 september 2007 15:00 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Alexi Laiho zingt en heeft alleen een brug pickup![]()
Precies. Als we zo gaan beginnen, Malcolm Young neuriet ook wel eens backing vocals met of zonder microfoon in de buurtquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar niet in z'n eentje
En ook niet echt zingen. Beetje "fuck" schreeuwen enzo
Nouja, het ging Punkjunk er denk ik meer om dat Billy Bragg solo-elektrisch optreedt. Dus alleen hij met zijn elektrische gitaar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. Als we zo gaan beginnen, Malcolm Young neuriet ook wel eens backing vocals met of zonder microfoon in de buurt.
Ja, precies. Dus al die andere voorbeelden tellen niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nouja, het ging Punkjunk er denk ik meer om dat Billy Bragg solo-elektrisch optreedt. Dus alleen hij met zijn elektrische gitaar.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nouja, het ging Punkjunk er denk ik meer om dat Billy Bragg solo-elektrisch optreedt. Dus alleen hij met zijn elektrische gitaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |