niet miepen, knijpen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:44 schreef StephanL het volgende:
Morgenbezig met het oefenen van de F akkoord, valt nog niet mee.
![]()
Ja, dat doe ik wel eens. Vooral voor edge-achtige delayriffs enzo is het heel gaaf om een stereofeed naar de PA te hebben!quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:32 schreef Gitarist het volgende:
Zijn er hier mensen die gitaargeluid in stereo hebben (bijv. d.m.v. een delay of chorus). Ik heb wat m'n effecten betreft wel de mogelijkheid, heb alleen geen geschikte amps daarvoor.
Dit is onder het mom van "niet lullen, spelen!" : NIET LULLEN, SPELEN!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:54 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
niet miepen, knijpen!
kantel je hand wat naar voren anders, dat helpt (pols iets naa voren duwen)
succes!
Het lukt vast wel een keer, maar nu nog nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:54 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
niet miepen, knijpen!
kantel je hand wat naar voren anders, dat helpt (pols iets naa voren duwen)
succes!
sommige amps hebben gewoon stereo uit, en die kun je op een speaker cabinet aansluiten in stereo... en ik geloof dat him zo'n vetta heeft, en die heeft een stereo uitgang!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:16 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Dit is onder het mom van "niet lullen, spelen!" : NIET LULLEN, SPELEN!
Hey HIM, heb je foto's van je setup? Werk je echt met 2 amps?? En waarom??
LOLquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:20 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
sommige amps hebben gewoon stereo uit, en die kun je op een speaker cabinet aansluiten in stereo... en ik geloof dat him zo'n vetta heeft, en die heeft een stereo uitgang!
en de F kun je ook misschien spelen met je duim over de hals methode
[afbeelding]
zelfs hij deed dat![]()
Oke, maar dan nog heb je 2 speakers nodig lijkt me... anders krijg je links en rechts door 1 speaker... en dat is alles behalve stereo! Of vergis ik me nou?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:20 schreef Jorikjet het volgende:
sommige amps hebben gewoon stereo uit, en die kun je op een speaker cabinet aansluiten in stereo... en ik geloof dat him zo'n vetta heeft, en die heeft een stereo uitgang!
Ik was laatst in Feedback, en daar kreeg iemand een demonstratie van die Vetta II, op twee cabinets aangesloten, mên, dat klinkt echt als een klokquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:20 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
Precies, zoals jorkjet al zei, heb ik een vetta met een extra cabinet. Dit cabinet kan ik dan aan de andere kant van het podium zetten zodat ik stereo kan spelen. Via de vetta kun je ook 2 verschillende amps runnen (bijvoorbeeld 1 links en een andere rechts) en dan met het voetpedaal kan ik dan de panning veranderen zodat ik met mn voet dus ook letterlijk de gitaarsound over het hele podium kan laten bewegen. Ook is het leuk om filters en delays enzo aan een kant te doen en dan aan de andere kant gewoon een reguliere toon etc.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:16 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Dit is onder het mom van "niet lullen, spelen!" : NIET LULLEN, SPELEN!
Hey HIM, heb je foto's van je setup? Werk je echt met 2 amps?? En waarom??
pff. niks voor mij. ik wordt al sjagerijnig als ik live meer dan 23 pedalen heb. lijkt wel een fuckin tapdans act af en toe.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Precies, zoals jorkjet al zei, heb ik een vetta met een extra cabinet. Dit cabinet kan ik dan aan de andere kant van het podium zetten zodat ik stereo kan spelen. Via de vetta kun je ook 2 verschillende amps runnen (bijvoorbeeld 1 links en een andere rechts) en dan met het voetpedaal kan ik dan de panning veranderen zodat ik met mn voet dus ook letterlijk de gitaarsound over het hele podium kan laten bewegen. Ook is het leuk om filters en delays enzo aan een kant te doen en dan aan de andere kant gewoon een reguliere toon etc.
Als het podium echt groot is dan doe ik dit via de stereo direct-outs zodat dit over de PA-boxen gaat.
Ik heb geen foto's van mn gear...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:31 schreef Thomzzzzz het volgende:
Cool... duur grapje zeker of niet? Ik heb laatst gespeeld met stereo, het is voor mij niet van toepassing, maar het is wel erg leuk om mee te spelen!
FOTO'S!!!!!
Nee dat is het dus niet, je hebt maar 1 floorboard en met een durk op 1 knop komt dus je hele setup naar voren toe. Dat pedaal waar ik het over heb is gewoon een wahwapedaal met een 2e functie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:35 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
pff. niks voor mij. ik wordt al sjagerijnig als ik live meer dan 23 pedalen heb. lijkt wel een fuckin tapdans act af en toe.
http://www.line6.com/footcontrollers/fbv.htmlquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:36 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Nee dat is het dus niet, je hebt maar 1 floorboard en met een durk op 1 knop komt dus je hele setup naar voren toe. Dat pedaal waar ik het over heb is gewoon een wahwapedaal met een 2e functie.
ok, maar punt blijft dus dat er onder die knop een programma zit, waar ik op het podium geen invloed meer op kan uitoefenen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:36 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Nee dat is het dus niet, je hebt maar 1 floorboard en met een durk op 1 knop komt dus je hele setup naar voren toe. Dat pedaal waar ik het over heb is gewoon een wahwapedaal met een 2e functie.
Ja, dan houdt het op natuurlijk! maarja ik neem aan dat je dan ook geen pink-floyd of egde achtige dingen met je gitaar doet?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:57 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
ok, maar punt blijft dus dat er onder die knop een programma zit, waar ik op het podium geen invloed meer op kan uitoefenen.
ik heb het geprobeerd. 19", Modeling amps, floorboards, midi..
voor mij is het niks. mijn setup moet:
1. mechanisch bedienbaar zijn, geen presets, programma's oid.
2. in alle mogelijke combinaties van effecten goed klinken.
Doe jij de laatste tijd nog wel eens iets anders dan oefenen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:58 schreef VaderJacob het volgende:
Goedemorgen beste gitaristen![]()
Het word vandaag weer een dag van veel oefenen, en veel oefenen![]()
Mooie OP![]()
Behalve dan de enorme spelvaut in de TT, maar daar zal ik maar niet over gaan zeuren.
Oefenen is mijn mottoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:06 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Doe jij de laatste tijd nog wel eens iets anders dan oefenen?
Ik ben geloof ik een beetje scheel, maar ik zie 'm niet, vertel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |