Thomzzz heeft zichzelf er ook al niet ingezet, dus je bent nog in goed gezelschapquote:
De sadistquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Thomzzz heeft zichzelf er ook al niet ingezet, dus je bent nog in goed gezelschap.
Knap, maar qua muziek is het echt niks.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:55 schreef super-muffin het volgende:
Heeft iemand deze gast al gezien
http://www.youtube.com/watch?v=AbndgwfG22k
echt kick.
OP staat op de server van Brian, dus ik kan ons er nu wel even inzettenquote:
Tofquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:58 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
OP staat op de server van Brian, dus ik kan ons er nu wel even inzettenmaar bij volgend topic zullen we weg zijn!
ik ga 't nu doen!![]()
Nee dat niet inderdaad.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:57 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Knap, maar qua muziek is het echt niks.
Ik vind dit juist erg leuk. Ik zie dit veel liever dan dat metal-solo-gepiel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:57 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Knap, maar qua muziek is het echt niks.
DONE!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:59 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Tof![]()
BRIAN
Zou je ons aub op de server ook in de OP kunnen zetten![]()
Ja, dat gaat echt een blijvertje in de layout van de OP zijnquote:
* Thomzzzzz geeft zichzelf een schouderklopje...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat gaat echt een blijvertje in de layout van de OP zijn.
*Klap klap klap klap*quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:52 schreef Thomzzzzz het volgende:
Dames en heren, daverend applaus voor Thomzzzzz en VaderJacob!!!
Als jij ff bij de icoontjes zoekt wie er nooit meer komtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:59 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Tof![]()
BRIAN
Zou je ons aub op de server ook in de OP kunnen zetten![]()
Mijn favoriet is Joe Jackson die vrolijk aankondigde dat, als "cover version du jour", hij een cover gaat spelen van zijn eigen Real Men zoals gecoverd door Tori Amosquote:
NEEE niet dribbelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als jij ff bij de icoontjes zoekt wie er nooit meer komt
Volgens mij is Dribbel_ alweer een tijdje banned, dus die kan er sowiezo uit
TopicVerneukendePost
Terugcoveren, nog nooit van gehoort eigenlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn favoriet is Joe Jackson die vrolijk aankondigde dat, als "cover version du jour", hij een cover gaat spelen van zijn eigen Real Men zoals gecoverd door Tori Amos.
Toegegeven, met gitaar heeft dat weinig te maken, maar terugcoveren is altijd een goed idee (zie ook It's a beautiful day/Deep Purple).
Wacho-Dreamer kan er uit, post al 11 topics niet meer mee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:14 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
NEEE niet dribbel![]()
Die is op vakantie das niet eerlijk.
Denk trouwens dat jij beter weet als ik wie er wel en niet meer in hoeven![]()
Ik zit nu op m'n werk, maar over 2 weken ga ik weer studeren, en dan ben ik supervaste klantquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wacho-Dreamer kan er uit, post al 11 topics niet meer mee.
En tja Dribbel....
11 topics in? anderhalve week of zo? Misschien is hij op vakantie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wacho-Dreamer kan er uit, post al 11 topics niet meer mee.
Die is continu op vakantiequote:En tja Dribbel....
http://forum.fok.nl/user/history/45482quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
11 topics in? anderhalve week of zo? Misschien is hij op vakantie.
Klopt, baggeruserquote:[..]
Die is continu op vakantie.
Tip voor de volgende keer:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:30 schreef Thomzzzzz het volgende:
ja, wat moet ik anders doen tijdens college enzo..??
Ontopic... gezocht: drummer, bassist en een fatsoenlijke zanger, die wel in zijn voor een stevig stukje rock... en dan ook nog in Apeldoorn![]()
![]()
Huh? Gospel...? Ik woon niet in Uddel, of Staphorst ofzo... het is onvoorstelbaar... 156.000 inwoners, 1 van de grotere plaatsen in Nederland en we hebben geen studie's en dus geen studenten, daardoor weinig jongeren van mijn leeftijd (22) en al helemaal niet erg veel gasten die muziek maken (die ik ken, tenminste)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:32 schreef VaderJacob het volgende:
Apeldoorn![]()
Ga je een gospel band beginnen?
Een goede band vinden is sowieso niet makkelijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:33 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Huh? Gospel...? Ik woon niet in Uddel, of Staphorst ofzo... het is onvoorstelbaar... 156.000 inwoners, 1 van de grotere plaatsen in Nederland en we hebben geen studie's en dus geen studenten, daardoor weinig jongeren van mijn leeftijd (22) en al helemaal niet erg veel gasten die muziek maken (die ik ken, tenminste)
Dankjewelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:34 schreef guitarist.nl het volgende:
Volgend deeltje staan jullie er in
Heel bijzonder, volgens mij is Apeldoorn niet zo christelijk... ik tenminste niet godverdomme duidelijk!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:36 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Een goede band vinden is sowieso niet makkelijk.
Gospel is een soort van cristelijke hardrock/metal, Apeldoorn staat hier als nogal cristelijk bekent bekend![]()
Klopt, maar het heeft de streek niet mee (en gegeven dat ik een paar honderd meter van het Dolfinarium af woon leef ik met je meequote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:39 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Heel bijzonder, volgens mij is Apeldoorn niet zo christelijk... ik tenminste niet godverdomme duidelijk!![]()
Gospel is niet alleen hardrock en metal hoor. Gewoon christelijke muziek over het algemeen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:36 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Een goede band vinden is sowieso niet makkelijk.
Gospel is een soort van cristelijke hardrock/metal, Apeldoorn staat hier als nogal cristelijk bekent![]()
Het dolfinarium Harderwijk neem ik aan? Wat heeft dat met Apeldoorn en christelijk te maken? En waarom noemen ze nieuw soort met Gospel??? Da's toch echt negerinnen harmonie zang?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt, maar het heeft de streek niet mee (en gegeven dat ik een paar honderd meter van het Dolfinarium af woon leef ik met je mee).
Jij kan wel op het plekje van Jorikjetquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:43 schreef Ciscus het volgende:
Omdat ik geen OP kon maken, ben ik ook niet toegevoegd in de OP.....toch een klein applausje voor VJ en Thomzzzzz. klap.klap.
Zou kunnen, Mijn ervaring komt van een jonge aan de overkant die elk jaar komt terugstuiteren van de eo jongerendag en vervolgens 4 weken lang godslovende metal opzetquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Gospel is niet alleen hardrock en metal hoor. Gewoon christelijke muziek over het algemeen.
Voor mensen van buiten Gelderland is dat allebei "Veluwe"quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:45 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Het dolfinarium Harderwijk neem ik aan? Wat heeft dat met Apeldoorn en christelijk te maken?
Ik heb geprobeerd een OP te maken, en had 'm de titel 'Het gitaristentopic nr 71: waar niemand Charles meer wil kussen' gegeven. Helaas kwam toen bij digibetisme opzetten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Jij kan wel op het plekje van Jorikjet![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor mensen van buiten Gelderland is dat allebei "Veluwe".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |