Ja, gedeeltelijk, maar Layne Staley's stem is niet mijn ding. Heel erg niet zelfs.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:23 schreef sXe het volgende:
[..]
Ik hoop toch ook dat je zijn AIC platen wel kent
Maar er staat toch ook 'previous bands I used to be part of'?quote:Mss moet je myspace.com dan updaten? Zo ben ik bij hedera beland...
Van mij ook niet echt, al is het in sommige nummers echt de enige stem die erbij past. Wat een dooddoener eigenlijk.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, gedeeltelijk, maar Layne Staley's stem is niet mijn ding. Heel erg niet zelfs.
Dat mag niet!quote:Op zondag 30 juli 2006 13:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, gedeeltelijk, maar Layne Staley's stem is niet mijn ding. Heel erg niet zelfs.
Is dat niet een weinig dubbelop? Wat is mis met "previous bands" of "bands I used to be part of"?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:31 schreef ViolentGod het volgende:
[..]
Maar er staat toch ook 'previous bands I used to be part of'?
Ik houd wel van 'musical poetry' en de naam Hedera helix kende ik nog van een flora-vakje dat ik ooit tijdens mijn studie heb gevolgd... Die 'catchy' naam vergeet je niet snel als je een tentamen moet doenquote:Op zondag 30 juli 2006 13:31 schreef ViolentGod het volgende:
[..]
Maar er staat toch ook 'previous bands I used to be part of'?
Hm ja, ok...quote:Op zondag 30 juli 2006 13:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat niet een weinig dubbelop? Wat is mis met "previous bands" of "bands I used to be part of"?.
Toughquote:
Een van de redenen dat ik het beter kan luisteren dan AIC zelf. Het enige wat ik verder van hun heb is de Last Action Hero soundtrack, en ook daar sla ik de twee tracks met AIC meestal over (net als die van Fishbone).quote:Overigens vind ik die tweede soloplaat van Cantrell heel erg klinken alsof hij in zijn eentje AIC wilde zijn. Wel een goed album trouwens.
Ohja, nog even uit het vorige topic: van G&L basgitaren weet ik dus helemaal niks, ook niet wie er op speelt enzo. Had ik even overheen gelezen, sorry...quote:Op zondag 30 juli 2006 13:33 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Van mij ook niet echt, al is het in sommige nummers echt de enige stem die erbij past. Wat een dooddoener eigenlijk.
Ik zei net dat bij Stafhorst G&L basgitaren 40% korting hebben, maar het is 20%. De leren jassen bij een winkel verderop hadden 40% korting, ik was even in de war. Zonder bonuskaart that is.
Geeft niet hoor. Topics zijn er om volgeluld te worden.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik houd wel van 'musical poetry' en de naam Hedera helix kende ik nog van een flora-vakje dat ik ooit tijdens mijn studie heb gevolgd... Die 'catchy' naam vergeet je niet snel als je een tentamen moet doen![]()
Ik was echt gewoon nieuwsgierig.... Vandaar....
BTW, Sorry voor het dichtgooien van het vorige topic....![]()
![]()
![]()
![]()
Op deze site staat wie er allemaal op G&L spelen. Is toch een mooie lijst, met Butthole Surfers, INXS, Brad Whitford (Aerosmith), Henning Rumenapp (Guano Apes), James Raymondquote:Op zondag 30 juli 2006 13:36 schreef sXe het volgende:
[..]
Ohja, nog even uit het vorige topic: van G&L basgitaren weet ik dus helemaal niks, ook niet wie er op speelt enzo. Had ik even overheen gelezen, sorry...
Thnx.... Hier kan ik wel 'luisteren'.... Ik kon bij die andere site dus echt helemaal niks.... Ik DL'de die mp3 en hij bleeeeef maar vragen of ik 'm nog eens wilde downen, want ik had 'm al geDL... Snap je tnog??quote:Op zondag 30 juli 2006 13:38 schreef ViolentGod het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Topics zijn er om volgeluld te worden.
Ze hebben ook een myspace pagina trouwens. www.myspace.com/hederahelix
Ja, daar had ik vroeger ook wel eens last van toen ik nog gebruik maakte van het programma Download Accelerator. Hij bleef bij bepaalde sites maar zeuren. Maar sinds ik ben overgestapt op Firefox in plaats van Internet Explorer heb ik nergens meer last van.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Thnx.... Hier kan ik wel 'luisteren'.... Ik kon bij die andere site dus echt helemaal niks.... Ik DL'de die mp3 en hij bleeeeef maar vragen of ik 'm nog eens wilde downen, want ik had 'm al geDL... Snap je tnog??
Dat kan kloppen, MySpace doet de laatste tijd een beetje raar. Als je per se wat mp3's wil, kan ik wel wat doormailen.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:46 schreef Sally het volgende:
Overigens: JOUW myspace wil niet de muziek laten horen..... t Zelfde probleem als bij The Wounded.... Wel heel jammer...![]()
![]()
ROFL!!!!quote:Op zondag 30 juli 2006 13:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Wat een kut topic titel, "nu met vrouwen" was beter geweest
Toch maar TVP
Je bent niet de enige vrouw hier hequote:Op zondag 30 juli 2006 13:51 schreef Sally het volgende:
[..]
ROFL!!!!![]()
Om je illusie even te doorbreken: ik speel Geen Gitaar.... Too bad?!![]()
Je bent iig geintresseerd, anders kom je niet posten bij deze gitaarnerdsquote:Op zondag 30 juli 2006 13:51 schreef Sally het volgende:
[..]
ROFL!!!!![]()
Om je illusie even te doorbreken: ik speel Geen Gitaar.... Too bad?!![]()
En van I Kissed Charles?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Je bent iig geintresseerd, anders kom je niet posten bij deze gitaarnerds
Owja, de myspace van de band waar ik uitgekickt ben: http://www.myspace.com/thegirlsnl/
Hmmmmmm, die 'tip' zout 'm wellus kunnen doen...quote:Op zondag 30 juli 2006 13:50 schreef ViolentGod het volgende:
[..]
Ja, daar had ik vroeger ook wel eens last van toen ik nog gebruik maakte van het programma Download Accelerator. Hij bleef bij bepaalde sites maar zeuren. Maar sinds ik ben overgestapt op Firefox in plaats van Internet Explorer heb ik nergens meer last van.
[..]
Eeeehhhhh, ik moet eerlijk bekennen dat ik niet helemaal into 'death/grind band' ben...quote:Dat kan kloppen, MySpace doet de laatste tijd een beetje raar. Als je per se wat mp3's wil, kan ik wel wat doormailen.
Maar dan zonder die slash erachter, anders doet ie het niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Je bent iig geintresseerd, anders kom je niet posten bij deze gitaarnerds
Owja, de myspace van de band waar ik uitgekickt ben: http://www.myspace.com/thegirlsnl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |