Alleen niet goedkoopquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:59 schreef TeleluvR het volgende:
"Straps 'n' stuff", briljant...
Ikzelf gebruik een brede leren riem, breed is lekker comfortabel en leer zweet niet zo viezig!
Zat ooit eens bij een gitaar, schijnt inderdaad een dure band geweest te zijn...quote:
Ja, raar is dat, ik wil precies het tegenovergestelde:quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:01 schreef Desensitized het volgende:
Nergens last van. Zijn gewone autogordels uit een oud Golfje
En van die brede [en leren] zitten niet lekker vind ik, liever wat dunne, gladde.
Deze zitten heerlijk, hoef van mij nooit weer anders. Breed genoeg, lekker comfortabel en glijd lekker over je schouder.
En precies op maat te maken, want uitgerold zijn die dingen zowat drie meter, lang genoeg
Vette Paisley-finish op je gitaar!quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:59 schreef TeleluvR het volgende:
"Straps 'n' stuff", briljant...
Ziet er netjes uit: Heb je geen last van zweten met deze gitaarbanden? Ikzelf gebruik een brede leren riem, breed is lekker comfortabel en leer zweet niet zo viezig!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Vette Paisley-finish op je gitaar!
Yes. Tijdje geleden al, maar zo snel de enige foto waar je iets van een strap kan zien. En van het 'echt ledor' keurmerkje...quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:16 schreef Desensitized het volgende:
Jij dat? En je strap?
Mijn merkje is echt. Strap is zelfs gemaakt in Italie. Stijlvol!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Yes. Tijdje geleden al, maar zo snel de enige foto waar je iets van een strap kan zien. En van het 'echt ledor' keurmerkje...![]()
Prop je met z'n allen in mijn studentenkamer, gesjellig!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:24 schreef Jorikjet het volgende:
zullen we een keer een meeting houden bij teleluvr?
ik wil je gitaren bespelen!
Ook eigen amp meenemen??quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Prop je met z'n allen in mijn studentenkamer, gesjellig!
Je bent altijd welkom hoor!![]()
Wel lekker blijven plakken!
Groovefactory heeft ze niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:24 schreef Desensitized het volgende:
www.groovefactory.nl misschien?
Erg leuke en goede winkel. Hier in de buurt![]()
Wat is die link van die Duitse winkel ook alweer, iets met Music-Produktive...
dat plakken zal wel lukken met dit weer!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Prop je met z'n allen in mijn studentenkamer, gesjellig!
Je bent altijd welkom hoor!![]()
Wel lekker blijven plakken!
Nogal ja!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:36 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
dat plakken zal wel lukken met dit weer!
Ik ken het probleem, ben zelf ook 1.95, en meestal is de langste stand nét lang genoeg om goed te kunnen spelen en er tegelijk niet al te dorkerig uit te zien.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:46 schreef BUG80 het volgende:
Ik baal er wel van dat er maar slecht rekening wordt gehouden met lange mensen wat betreft straps. Zelf ben ik 1.94m en heb altijd moeite om een strap te vinden die ik én mooi vind én die lang genoeg is. Met name voor m'n akoestische gitaar, waar de strap altijd wat langer moet zijn dan voor een elektrische.
Als je een lange wil kom je vaak bij die foute metal-gitaar-op-de-enkels banden met doodshoofden enzo.
Ik heb Eric Corton (is die niet 2 meter ofzo?) ook wel eens een oproep zien doen in een interview in een gitaartijdschrift aan de fabrikanten om er nou eindelijk eens rekening mee te houden.
Wow, ziet eruit of je je gitaren zo'n beetje op je knieen hebt hangen als je ze om hebt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:58 schreef Desensitized het volgende:
Laatste post vorige topic, om met de deur in huis te vallen.
Aan de Ibanez, meet momenteel 1.62 meter van ophangpunt tot ophangpunt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan de Epi LP, meet momenteel 1.65 meter van ophangpunt tot ophangpunt:
[afbeelding]
En ze zijn nog in stapjes te verstellen.
Dat is prima om mee te beginnen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:53 schreef Elmo1608 het volgende:
Ik wil graag gaan beginnen met gitaar spelen.
Is dit dan een goede keus, of kan ik beter 2e hands iets gaan zoeken op marktplaats?
Ik zeg tweedehands, en noemen merken als London City, Yamaha en Aria!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:53 schreef Elmo1608 het volgende:
Ik wil graag gaan beginnen met gitaar spelen.
Is dit dan een goede keus, of kan ik beter 2e hands iets gaan zoeken op marktplaats?
Zorg er dan wel voor dat je iemand meeneemt die er verstand van heeft! Als beginner weet je natuurlijk nog niet waar je op moet letten bij een 2e hands gitaar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:56 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zeg tweedehands, en noemen merken als London City, Yamaha en Aria!![]()
Sluit ik me bij aan! Mocht je niemand kennen, dan is nieuw natuurlijk de beste optie ivm garantie enzo!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:57 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Zorg er dan wel voor dat je iemand meeneemt die er verstand van heeft! Als beginner weet je natuurlijk nog niet waar je op moet letten bij een 2e hands gitaar.
Veel aanwezig zijn...quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:57 schreef BUG80 het volgende:
[..]
P.S. Wat moet ik eigenlijk doen om weer vaste klant te worden in dit topic.![]()
![]()
Ik had eerst iets van: wat is dat nou weer voor onzin, maar toen ik die tekst las... klinkt interessant!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:35 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik wil een powerpick om met te recorden!
helaas nog niet in NL verkrijgbaar..........................
http://www.groovetubes.com/product.cfm?Product_ID=2094
Joah, redelijk. Epi LP hangt normaliter ook iets lager dan hier op de foto, ongeveer zoals de Ibanezquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:55 schreef ViolentGod het volgende:
[..]
Wow, ziet eruit of je je gitaren zo'n beetje op je knieen hebt hangen als je ze om hebt.![]()
Hij speelt alleen in een band met een gast die zich voor de lol verkleedt als roofvogel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:35 schreef Desensitized het volgende:
Bassist van Mudvayne, geen dork!
Ik zeg:quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hij speelt alleen in een band met een gast die zich voor de lol verkleedt als roofvogel.![]()
[afbeelding]
Nee joh, das een pinguinquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hij speelt alleen in een band met een gast die zich voor de lol verkleedt als roofvogel.![]()
[afbeelding]
No way dat mijn oma metallica herkent... Frans Bauer misschien!quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:19 schreef Desensitized het volgende:
Eigenlijk een aap, maargoed
Die vent is echt goed. Die hele band is gewelig!!![]()
![]()
En zat net even de riff van Enter Sandman te spelen, en mijn oma herkende het zelfs als Metallica zijnde![]()
Oma's aan de top!!![]()
Dat hoor je niet te vragen! (maar mag ik ook onderhand?)quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:55 schreef VaderJacob het volgende:
Tvp'tje dan maar![]()
Bijna nummer 70 alweer, mag ik nu ook in de OP![]()
Ja, of van die Duitse volkszangers...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |