Bij mij heb je geeneens een avatar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:58 schreef TeleluvR het volgende:
Bij wie moet ik slijmen om mijn avatar als eerste te krijgen?
Ik heb hem compleet at randomquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:06 schreef googoodoll het volgende:
[..]
Bij mij heb je geeneens een avatar.
Bij mijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:58 schreef TeleluvR het volgende:
Bij wie moet ik slijmen om mijn avatar als eerste te krijgen?
weg met tradities!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:06 schreef guitarist.nl het volgende:
ff voor de duidelijkheid, als iemand de laatste post heeft in een topic is het meestal de bedoeling dat hij ook een volgend deel opend
wie is jari?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:12 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Met een ruige man als Jari achter een tele is de gayheid van zo'n ding gelijk weggewerkt.
Voor de afwisseling vind ik de nieuwe wel leuk...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
ik vond de vorige mooier
[afbeelding]
aghja de mods kunnen vast geen gitaarspelen, en tja we houden ons ook wel netjes aan de regels, geen tubgirl enzoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:58 schreef no1uknow het volgende:
tvp
Wat ik altijd zo leuk vind aan dit soort reeksen (maar ook SC's) is dat er zowiezo nooit een modje zich met de gang van zaken bemoeid
Donequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:37 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Misschien dat je ook Thomann.de bij de winkels kan zetten, ze leveren snel, en veel, zoniet alles is goedkoper dan hier.
Tubwie ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
aghja de mods kunnen vast geen gitaarspelen, en tja we houden ons ook wel netjes aan de regels, geen tubgirl enzo
als je het graag wil weten surf je maar naar google en voer je tubgirl inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |