Nee, iedereen speelt op een Bo~El wilde je zeggen.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:52 schreef Zyggie het volgende:
Nee het is geen standaardmerk. Punt.
OK VOORUIT!
Ik zat ook al te kijken.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, iedereen speelt op een Bo~El wilde je zeggen..
Dat is absoluut géén alliteratie...quote:Op donderdag 6 september 2007 00:54 schreef Doodkapje het volgende:
Alliteraties in de TT's... hoe lang gaan we dat volhouden!?!?
Oh fuck ja... je hebt gelijk... Suske en Wiske zit vol met alliteraties... eindrijm is het goede woordquote:Op donderdag 6 september 2007 07:07 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is absoluut géén alliteratie...
Zodra ze wat mooiere gitaren gaan maken misschien, op het moment vind ik die 3 modellen die ze aanbieden niet echt wat. Ik ga echt geen gitaar met Annihilator stickers kopen.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wacht maar, binnen 10 jaar speelt iedereen op een Ran.
nou ja, met een beetje geluk iig ik
Klinkt goed man! Me like!quote:Op woensdag 5 september 2007 23:39 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ff snel een opzetje gemaakt. Drums moet gevarieerder, structuur bedenken, meer riffjes, etc etc.
edit: En hier de drumtrack. Voel u vrij een beter riffje te bedenken (moet te doen zijn).
Is het helemaal niks? Dan bedenken we wat nieuws. Kan het er mee door? Dan ga ik morgen verder met die drumtrack.
Suske en Wiske en de Falende Fender. Nou dat lijkt me gaaf om te lezenquote:Op donderdag 6 september 2007 08:39 schreef Witchfynder het volgende:
de falende fender etc.
Kan wel tegen een stootjequote:Op donderdag 6 september 2007 01:14 schreef ikheetmartijn het volgende:
Kijk ik probeer wat te triggeren.
Het mooiste is als dit het gevoel op roept van "dat kan ik beter". Dat zou misschien betekenen dat je hierover je eigen riffje opneemt, of zelf iets nieuws maakt en ter beschikking stelt.
Dean nam het initiatief, toen ik. Het risico bestaat om grandioos afgebrand te worden, maar als dat leidt tot wat muzikale interactie, dan moet dat maar
Dus succes, who's next?
Als ik het geld had liet ik dat model maken met het Conorachlogo er op.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zodra ze wat mooiere gitaren gaan maken misschien, op het moment vind ik die 3 modellen die ze aanbieden niet echt wat. Ik ga echt geen gitaar met Annihilator stickers kopen.![]()
Falende Fender??? Kan dat?quote:
Als ik het geld had kwam er een custom Dean USAquote:Op donderdag 6 september 2007 09:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als ik het geld had liet ik dat model maken met het Conorachlogo er op..
Ik wil een custom V-bass.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als ik het geld had kwam er een custom Dean USA [afbeelding]
Oja, is waar ookquote:Op donderdag 6 september 2007 10:31 schreef Witchfynder het volgende:
En een linkshandige nog wel.
Als ik gewoon rechtshandig was, kocht ik die van Dean gewoon en verbeterde ik die. Maar ja.....
Nou, Wytchfinder heeft toegezegd vandaag ook eens een poging te doen en misschien zijn d'r nog wel meer gegadigden (Cynic?). Dan kun je bijvoorbeeld d'r voor kiezen om bepaalde riffjes te combineren, mindere riffjes weg te laten en daar weer een nieuwe drumtrack (NASDAQ?) op bedenken.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:40 schreef Deansensitized het volgende:
Klinkt er goed man, hoe gaan we verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |