Nee.quote:
Onze drummer is anders hartstikke tof. En een geweldige drummer zoals jullie kunnen horen.quote:Op woensdag 5 september 2007 17:05 schreef imported_sphinx het volgende:
Mensen, vetrouw nooit drummers.
vuile hoeren.
ja, als er maar over je gepraat wordt dan hoef je niet eens een complete band te hebbenquote:Op woensdag 5 september 2007 18:34 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Roddels en dramade eerste stap op de weg naar rockstar city
ja mijn broer is ook een drummer, dus het gaat niet helemaal op eigenlijkquote:Op woensdag 5 september 2007 18:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Onze drummer is anders hartstikke tof. En een geweldige drummer zoals jullie kunnen horen..
Drummersquote:Op woensdag 5 september 2007 17:05 schreef imported_sphinx het volgende:
Mensen, vetrouw nooit drummers.
vuile hoeren.
Maar niet cool genoeg om HD in te drummen?quote:Op woensdag 5 september 2007 18:59 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja mijn broer is ook een drummer, dus het gaat niet helemaal op eigenlijk![]()
hij is nog een noobquote:Op woensdag 5 september 2007 19:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar niet cool genoeg om HD in te drummen?.
quote:Op woensdag 5 september 2007 19:55 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hij is nog een nooben kan geen dubbele bass.
en wij hebben nogal asociale drums![]()
Heette die drummer toevallig Niels?quote:Op woensdag 5 september 2007 17:51 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Ja, VST's gebruiken we al sinds het begin. Maar we hadden een drummer, maar die kon niet drummen. dat verhaal had ik al es gepost. Maar daarnaast is het ook nog es een ongelovelijke vuile slet die loopt te liegen over vanalles en dingen bedenkt en alles verneukt voor ons.
En hebben we ook nog es geen drummer.
neequote:Op woensdag 5 september 2007 20:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Heette die drummer toevallig Niels?
wel leuke riff, maar hij blijft net iets te lang hangen, ik verwacht iets van een uitbarsting of iets, maar hij blijft dan rustig doorgaanquote:Op woensdag 5 september 2007 15:31 schreef Deansensitized het volgende:
In een kwartiertje eruitgeramdAlle tips en opmerkingen zijn welkom.
Here goes nothing:
http://media.putfile.com/Fok-19
Ik ben niet lief!quote:Op woensdag 5 september 2007 20:37 schreef Annemiek19 het volgende:
drummer = eigenheimers!
bassisten = lief
zangers = ijdel
gitaristen = dromende egotrippers
toetsenisten = nerds/notenneukers betweters
de meeste vooroordelen zijn waar![]()
Hoe kan je dit zonder verpinken stellen in een topic vol dromende nerds?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:37 schreef Annemiek19 het volgende:
drummer = eigenheimers!
bassisten = lief
zangers = ijdel
Wat een distortion zegquote:Op woensdag 5 september 2007 15:31 schreef Deansensitized het volgende:
In een kwartiertje eruitgeramdAlle tips en opmerkingen zijn welkom.
Here goes nothing:
http://media.putfile.com/Fok-19
Ik ben niet lief ik heerschquote:Op woensdag 5 september 2007 20:37 schreef Annemiek19 het volgende:
drummer = eigenheimers!
bassisten = lief
zangers = ijdel
En onder welke categorie valt u mevrouw?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:37 schreef Annemiek19 het volgende:
drummer = eigenheimers!
bassisten = lief
zangers = ijdel
OF ze speelt zelf bas OF haar vriendje is bassist gok ikquote:Op woensdag 5 september 2007 21:50 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
En onder welke categorie valt u mevrouw?
hmmm... I might need to reconsiderquote:Op woensdag 5 september 2007 21:17 schreef Witchfynder het volgende:
Kan ook wel, zolang je geen heks bent.
Zeker als je hiermee aan komt:
[afbeelding].
Hahahahahahaquote:Op woensdag 5 september 2007 22:25 schreef Witchfynder het volgende:.
Meestal is het eigenlijk zo:
2 bassisten: hebben totaal geen interesse in elkaars spel of gear en praten over alles behalve bas.
ik ben blij dat ik alleen ben in de band als gitarist zijndequote:Op woensdag 5 september 2007 22:25 schreef Witchfynder het volgende:.
2 gitaristen: patsen tegen elkaar wie de beste is en de mooiste spullen heeft.
2 drummers: gaan elkaar vanalles leren en hemelen elkaar op.
2 toetsenisten: gaan samen spelen.
2 zangers: vinden elkaar best goed, maar zullen het nooit toegeven.
2 zangeressen: vinden elkaar slecht, lelijk en een slet en vertellen dat aan iedereen.
2 bassisten: hebben totaal geen interesse in elkaars spel of gear en praten over alles behalve bas..
You know it's sad but truuuuueeeeeeequote:Op woensdag 5 september 2007 22:25 schreef Witchfynder het volgende:.
2 gitaristen: patsen tegen elkaar wie de beste is en de mooiste spullen heeft.
2 drummers: gaan elkaar vanalles leren en hemelen elkaar op.
2 toetsenisten: gaan samen spelen.
2 zangers: vinden elkaar best goed, maar zullen het nooit toegeven.
2 zangeressen: vinden elkaar slecht, lelijk en een slet en vertellen dat aan iedereen.
2 bassisten: hebben totaal geen interesse in elkaars spel of gear en praten over alles behalve bas..
Leg eens uit. Of geef eens een voorbeeld ofzoquote:Op woensdag 5 september 2007 20:44 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wel leuke riff, maar hij blijft net iets te lang hangen, ik verwacht iets van een uitbarsting of iets, maar hij blijft dan rustig doorgaan
Ja, klinkt achteraf altijd net niet zo goed als het moment van inspelenquote:
gewoon, er lijkt een opbouw te zijn, maar er gebeurt niks, verder kan ik niet echt een voorbeeld geven...quote:Op woensdag 5 september 2007 23:12 schreef Deansensitized het volgende:
Leg eens uit. Of geef eens een voorbeeld ofzo
Ze/we moeten je wel hebben vandaag niet??quote:Op woensdag 5 september 2007 23:23 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ja zo kan ie wel weer (1.95m)
Ja zoiets, of halverwegen, maar maakt niet uit, het is inderdaad een begin, en je zei: geef je mening erover, dat heb ik nu gedaan he!quote:Op woensdag 5 september 2007 23:24 schreef Deansensitized het volgende:
Ja maar hé, is ook nog niet volledig nummer hé, maar men moet ergens beginnen![]()
Aan het einde van het verhaal bedoel je?
Eigenlijk zou ik dus ook bassist moeten zijnquote:Op woensdag 5 september 2007 23:23 schreef ikheetmartijn het volgende:
gebruik Addictive Drums. het is beter.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:39 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ff snel een opzetje gemaakt. Drums moet gevarieerder, structuur bedenken, meer riffjes, etc etc.
@dean: kan wel tegen een stootje of 2
edit: En hier de drumtrack. Voel u vrij een beter riffje te bedenken.
Is het helemaal niks? Dan bedenken we wat nieuws. Kan het er mee door? Dan ga ik morgen verder met die drumtrack.
True, had ik ff zin in. Morgen vind ik het toch weer niks.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:44 schreef imported_sphinx het volgende:
riffje is niet slecht enzo, maar wel standaard troo metalheid.
En zo dik ben ik ook weer niet!quote:Op woensdag 5 september 2007 23:23 schreef ikheetmartijn het volgende:
Klinkt tof!quote:Op woensdag 5 september 2007 23:39 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ff snel een opzetje gemaakt. Drums moet gevarieerder, structuur bedenken, meer riffjes, etc etc.
@dean: kan wel tegen een stootje of 2
edit: En hier de drumtrack. Voel u vrij een beter riffje te bedenken (moet te doen zijn).
Is het helemaal niks? Dan bedenken we wat nieuws. Kan het er mee door? Dan ga ik morgen verder met die drumtrack.
Je bent erg op tijd... zo 4 posts voor het einde...quote:
And don't you know it.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
You know it's sad but truuuuueeeeeee [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |