quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:08 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Ibanez met Floyd nemen? en anders MIG LASSEN![]()
Hahaha. Decoupeerzaag ik meteen een Floyd-gat in mijn body.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:26 schreef Deansensitized het volgende:
Rannggggraggggflapperflapperrr![]()
Film het dan wel even wil je![]()
Hoe krijgen jullie die band members sectie zo strak onder elkaar met die foto'tjes?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hahaha. Decoupeerzaag ik meteen een Floyd-gat in mijn body..
(damn, dat wordt een rare strat dan)
1. Was ook de bedoeling, maar hoe in Godsnaam!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:14 schreef Witchfynder het volgende:
1. Zwart!
2. Niet volhangen met crap en banners
3. Iedereen in dit topic met myspace toevoegen als buddy
4. Niet alles in het Fries doen, want wij beschaafde Hollanders willen het ook lezen
Ik heb in die sectie gewoon IMG en <br> gebruikt geloof ik. Zal het voor je controleren.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hoe krijgen jullie die band members sectie zo strak onder elkaar met die foto'tjes?
Wireless oefenen is ook een echte noodzaak natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:55 schreef Aresdreams het volgende:
die EW wel, fftjes...
die had iets meer frequenties
maar goed, die viel heel snel uit
ik ben nog de eenigste met wireless in de band, hoop in de ruimte waar we repeteren dat het er niet veel meer zijn haha.
de freeport schijnt al 4 maanden orso onleverbaar te zijn!
heel brabant zowat afgebeld!
Je moet je draadloze stagemoves toch oefenen?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wireless oefenen is ook een echte noodzaak natuurlijk!![]()
wel als je al bijna een keer alles gesloopt hebt met je kabel van gitaar naar effect pedaal, dat voorkom ik graagquote:Op woensdag 5 september 2007 00:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wireless oefenen is ook een echte noodzaak natuurlijk!![]()
of gewoon bier bij de bar halen tijdens het spelenquote:Op woensdag 5 september 2007 09:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
precies, of lekker rondjes draaien en natuurlijk tijdens een solo gaan crowdsurfen in t publiek!!!
Straplocksquote:Op woensdag 5 september 2007 09:28 schreef Deansensitized het volgende:
Kan je je gitaar in de rondte gooien zonder jezelf op te hangen![]()
En hopen dat je strap blijft zitten [afbeelding]
Een beetje muzikant heeft dat toch wel backstage? Anders heb je alleen maar last van die uitzinnige fans...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:55 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
of gewoon bier bij de bar halen tijdens het spelen
grolschbeugelflesjes zoals dean al zeiquote:
ja... maar het is ook grappig om het anders te doenquote:[..]
Een beetje muzikant heeft dat toch wel backstage? Anders heb je alleen maar last van die uitzinnige fans...![]()
Straplocks? Ik heb de openingen van mijn straps gewoon dichtgenaaidquote:Op woensdag 5 september 2007 10:56 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Straplocks![]()
[..]
Een beetje muzikant heeft dat toch wel backstage? Anders heb je alleen maar last van die uitzinnige fans...![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:04 schreef Aresdreams het volgende:
dan is 2 flesjes grolsch opzuipen leuker
of weg laten vloeien door de wasbak...
Ga zo even lekker bezig. School komt morgen wel weerquote:Op woensdag 5 september 2007 12:23 schreef ikheetmartijn het volgende:
Iemand al een opzetje gemaakt voor het Fok! nummer?
Mijn mixer ligt nog bij mijn oudersquote:Op woensdag 5 september 2007 12:23 schreef ikheetmartijn het volgende:
Iemand al een opzetje gemaakt voor het Fok! nummer?
Wat nou weerquote:Op woensdag 5 september 2007 17:05 schreef imported_sphinx het volgende:
Mensen, vetrouw nooit drummers.
vuile hoeren.
Huh? Gewoon nieuwe VST downen, jeweeeeet toch?quote:Op woensdag 5 september 2007 17:05 schreef imported_sphinx het volgende:
Mensen, vetrouw nooit drummers.
vuile hoeren.
Thanksquote:Op woensdag 5 september 2007 17:12 schreef Pwny het volgende:
vette site doodkapjeziet er goed uit precies zoals het moet zijn lekker duidelijk en overzichtelijk
![]()
Ja, VST's gebruiken we al sinds het begin. Maar we hadden een drummer, maar die kon niet drummen. dat verhaal had ik al es gepost. Maar daarnaast is het ook nog es een ongelovelijke vuile slet die loopt te liegen over vanalles en dingen bedenkt en alles verneukt voor ons.quote:Op woensdag 5 september 2007 17:38 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Huh? Gewoon nieuwe VST downen, jeweeeeet toch?![]()
[..]
Thanks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |