The Girls verovert Drenthe:quote:Op zondag 16 april 2006 15:31 schreef PatjeDoN het volgende:
Ik zoek wat nieuwe tabs, weet alleen niet welke. Niet te moeilijk, ik heb net Suicidal Dreams - Silverchair en Jeremy - Pearl Jam onder de knie dus ben nog niet zo gevorderd (ja de intro's dan hæ). bvd
FOK!Gitaristen maken zich zorgen over het drugsgebruik van Big_Boss_Man:quote:Op zondag 16 april 2006 03:12 schreef guitarist.nl het volgende:
ehm, deze jongeman heeft met zijn band eventjes de drentse popprijs gewonnen!!!!
we hebben 5 optredens gewonnen, waaronder eurosonic, en bevrijdings festival assen
en 3 dagen een prof. opname studio
Guitarist.nl wil nog een strat:quote:Op zondag 16 april 2006 19:00 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Zijn hier ook nog van die echte kerels die schijt hebben aan buizen en digitaal en minstens 2 overdrivedingen achter elkaar zitten en als ie het doet hoe je het wel en ben je dik tevreden?
BUG80 denkt er in de sluitingspost het zijne van:quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:48 schreef guitarist.nl het volgende:
ik wil ook een strat erbij
iemand een tele of een maverick kopen ??
quote:Op zondag 16 april 2006 22:10 schreef BUG80 het volgende:
Wat voor tele heb je dan precies guitarist?
Trouwens, als je een tele inruilt voor een strat ben je sowieso een hoer natuurljik![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 22:10 schreef BUG80 het volgende:
Wat voor tele heb je dan precies guitarist?
Trouwens, als je een tele inruilt voor een strat ben je sowieso een hoer natuurljik![]()
Oh ja, das waar. Gaaf ding! Hoewel ik persoonlijk het nekelement van een tele het mooiste gitaargeluid vind wat er is, lijkt een humbucker op die positie me ook wel leuk.quote:Op zondag 16 april 2006 22:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat is hem
?quote:Op zondag 16 april 2006 22:59 schreef Burbo het volgende:
tvp
ja ik vind alleen die grote kop niet zo mooiquote:Op zondag 16 april 2006 23:50 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Die SRV zou ik wel kopen als ie er die standaard bij deed.
(Die 2e, echt mooi, ziet er lekker gebruikt uit! Ook een wat subtielere burst die ik veel mooier vind dan wat ik meestal zie.) Enne gefeliciteerd partner
Geen idee waar hij normaal op speelt, dus de Gibson ES-295 zou maar zo kunnen. Ik was alleen verrast om een hollowbody te zien bij Killing Jokequote:Op maandag 17 april 2006 00:57 schreef Jordy-B het volgende:
Hij speelt normaal toch ook op een hollowbody?
Gibson ES-295 ?
Wat meer Informatie zou handig zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 00:46 schreef -Beer- het volgende:
Ik ga binnenkort een broodnodige nieuwe versterker kopen, en ik heb ongeveer 500 euro daarvoor over. Hebben jullie eventueel tips en/of goeie ervaringen met amps uit die prijsklasse
bvd [afbeelding]
*welke muziekstijl speel je? Rock/beetje metal/britpop-achtige dingenquote:Op maandag 17 april 2006 00:59 schreef Funkdude het volgende:
[..]
Wat meer Informatie zou handig zijn.
*welke muziekstijl speel je?
*Transistor/Buizen?
*modeling?
*Ook voor op het podium?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |