Ik snap uiteraard wel wat je bedoeld, maar het valt reuze mee. De grootte is hetzelfde als een ES-335, maar daar staat tegenover dat het een ontzettend licht gitaartje is (hol en geen middenblok!). Als ik mag kiezen, dan loop ik liever 10 km met deze gitaar dan met een LP met koffer!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met Paul Weller (alhoewel Style Council niet zijn meest creatieve periode was IMHO), maar ik wil al mijn gitaren inclusief koffer en een koffer waar hij bij in past is vast onhandig
En waar is het linkje naar het vorige deel?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:49 schreef Desensitized het volgende:
Woohoo! Eindelijk eens een topic gestart!
FIPO!!! TVP!!
Alleen is een LP wel echt coolquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik snap uiteraard wel wat je bedoeld, maar het valt reuze mee. De grootte is hetzelfde als een ES-335, maar daar staat tegenover dat het een ontzettend licht gitaartje is (hol en geen middenblok!). Als ik mag kiezen, dan loop ik liever 10 km met deze gitaar dan met een LP met koffer!
Nee, je snapt me nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik snap uiteraard wel wat je bedoeld, maar het valt reuze mee. De grootte is hetzelfde als een ES-335
Oké, dan snap ik het nu....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, je snapt me niet. Het was een koffer van een krappe twee meter omdat je de onlosmakelijk verbonden Paul Weller ook mee moet inpakken. Geouwehoer in de ruimte dus, wat op geen enkele wijze interessanter wordt door het uit te leggen
.
en ik heb een (Epi) ES-335 en dat is een prima formaat voor een gitaar/koffer en met de breedte van de hals een plezier om op te spelen.
Ik heb echt de hoop opgegeven dat jij ooit nog smaak krijgt...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:06 schreef Desensitized het volgende:
1.500 voor zo'n lelijk ding?? Klinkt dat wel wat dan?
Bedankt lijkt me wel een vette amp!. Alleen kan ik daar ook genoeg geluid uit krijgen al wil ik spelen met een band? dat ik over het drumstel heen kom ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:46 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft net deze Vox versterker gekocht... die klinkt erg cool, en er zitten wat (21) reverb, delay en effecten ingebouwd en 16 amp models... hij klinkt echt best wel okee en kost MAAR 250 euro!!! Check dat eens, misschien is't wat voor je?
Het is Vox, Vox is goed, Vox staat in ieder geval bekend om zijn mooie clean, en met die amp models kun je zelfs een Nu-Metal () geluid eruit krijgen! Echt een topapparaat voor zo weinig geld!
Ik hoop het niet, want jij bent ouder dan ik!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:50 schreef Desensitized het volgende:
Heb gewoon een andere smaak
Met alle respect, maar kan me er niks bij voorstellen zo, en dan zoveel geld![]()
Wijsheid komt met de jare Tele
Ja. Je kan bij de voorversterker instellen hoeveel vermogen er gebruikt wordt (1 watt is bijvoorbeeld prima voor in huis) en op max. vermogen (60 watt) red je het wel tegen een drumstelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:36 schreef NickW het volgende:
[..]
Bedankt lijkt me wel een vette amp!. Alleen kan ik daar ook genoeg geluid uit krijgen al wil ik spelen met een band? dat ik over het drumstel heen kom ?
Wat een spam weerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:22 schreef dazzled het volgende:
http://members.home.nl/dazzled/Musika/chill.mp3
sampletje wat er hier zoal gebeurd op mijn spannende zolderkamer
Je bedoelt op het terras?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:58 schreef Shedfire het volgende:
Tering wat is het toch warm vandaag. Vinden jullie ook niet?. p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |