(anders moet je 'r zelf maar gaan halen, ze woont samen en wil denk ik niet uitgehuwelijkt worden)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:22 schreef VaderJacob het volgende:
Laten we het bij het drumstel laten![]()
Die linker gozer![]()
Ik zal niet lachenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:25 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
(anders moet je 'r zelf maar gaan halen, ze woont samen en wil denk ik niet uitgehuwelijkt worden)
Ik post vanavond wel even wat foto's, als je belooft niet te lachen! Gheghe, hij doet 't, hou het daarop! en ik heb er al best plezier mee gehad, ik kan er alleen niets van...
Karakter kan je niet kopen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:38 schreef Thomzzzzz het volgende:
En met die gedachte is een deuk in je mooie lak toch behoorlijk kut... ik vind 't er mooi uitzien, ze maken de "beschadigingen" mooi na met echte, vooral 't fretboard ziet er geweldig uit... de rest van de gitaar ziet er alleen nog zo nieuw uit dat het niet helemaal lijkt te kloppen... ik vind 't zonde... koop een nieuwe gitaar, en geef die gitaar zelf karakter door de lak eraf te spelen in plaats van de schuren!
Hoezo? Wat heb je voor problemen dan met het opnemen met distortion??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:08 schreef imported_sphinx het volgende:
heeft iemand trouwens ervaring met de Line 6 Guitarport? denk dat ik hem wil kopen voor m'n studio-zooi-hok. ik heb wat problemen met opnemen met distortion en ik denk dat dit veel beter werkt. hoop ik tenminste..
nou, als ik gewoon via mn versterkert speel met vette distortion, klinkt dat prima. maar via de pc klinkt het ineens niet meer. zal ff een voorbeeldje ofzo zoeken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:10 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Hoezo? Wat heb je voor problemen dan met het opnemen met distortion??
Ik denk eerlijk gezegd dat je gewoon een hele kloterige line out op je versterker hebt zitten... wat voor een versterker heb je? Je zou kunnen proberen wat meer MID in je geluid te gooien, je preamp/gain wat minder vol open te zetten en evt. je versterker wat zachter te zetten om het geluid iets beter te krijgen, maar ik weet niet of het werkt... gewoon klooien met de knoppen werkt vaak wel hoor... just try!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:23 schreef imported_sphinx het volgende:
linkje <- kut distortion geluid.
opgenomen: gitaar -> digitech rp50 (distortion) -> versterkert -> line-in pc.
het gaat niet door de clipper ofzo, misschien ligt het aan mn bagger kabeltjes. als dat zo is waarschijnlijk die van versterker naar pc..![]()
toneport... zoek maar in de vorige topics voor mijn ervaring met het apparaatjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:08 schreef imported_sphinx het volgende:
heeft iemand trouwens ervaring met de Line 6 Guitarport? denk dat ik hem wil kopen voor m'n studio-zooi-hok. ik heb wat problemen met opnemen met distortion en ik denk dat dit veel beter werkt. hoop ik tenminste..
ja dat weet ik nog, maar aangezien ik hem eigenlijk alleen maar voor gitaar wil gebruiken leek me een guitar port slimmer (behalve als het qua prijs niet uitmaakt) maar als ik binnenkort (lees: volgend schooljaar) een bandje heb ofzo is een toneport misschien handiger.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:58 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
toneport... zoek maar in de vorige topics voor mijn ervaring met het apparaatje
Toneport is zelfs goedkoper!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:02 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja dat weet ik nog, maar aangezien ik hem eigenlijk alleen maar voor gitaar wil gebruiken leek me een guitar port slimmer (behalve als het qua prijs niet uitmaakt) maar als ik binnenkort (lees: volgend schooljaar) een bandje heb ofzo is een toneport misschien handiger.
Tof! zitten daar dezelfde gitaar presets en software in dan?quote:
klinkt prima!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:34 schreef Jorikjet het volgende:
ja zitten zelfde presets (lelijke trouwens...) en software bij, alleen kun je met de guitarport op guitarport online. daar staan backing tracks waar je over heen kan spelen, maar die vind je ook gewoon op het internet.
of je het kunt uitproberen ligt volgens mij aan de winkel. ik heb hem gewoon gekocht en me laten verrassen... heb een paar stukjes voor je ingespeeld om zo een beetje te horen hoe de toneport klinkt. ik heb geen effectjes gebruikt. enkel versterker en beetje reverb. bij het derde stukje (little wing) laat ik beetje horen hoe dynamisch de toneport klinkt, net als een echte versterker. als je harder aanslaat hoor je ook meer overdrive
http://dump.swoos.com/uploads/toneport%20sample.mp3
eerste stuk is clean door een zang versterker
tweede stuk is door een JCM 800.. ik ben niet iemand van de distorion dus heb maar een paar akkoordjes ingespeeld. distortion kan beter klinken
derde is een Marshall Plexi head
vierde een Roland Jazz
Mesa Boogie Dual Rectifiërquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:10 schreef NickW het volgende:
Hey Iedereen
Ik ben op zoek naar een nieuwe versterker want dit geluid vind ik niet zo super meer. Ik speel op een beginners versterkertje en ik zoek iets nieuws. Heeft iemand enig idee wat een goede versterker is? Het liefst dat het clean goed kllinkt en de distortion ook. Ik speel op een Epiphone Les paul Standard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
PS4 online: micro_nl
Kan best tochquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:16 schreef TeleluvR het volgende:
Clean met een Dual rectifier....?
http://line6.com/news/general/406quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:10 schreef NickW het volgende:
Hey Iedereen
Ik ben op zoek naar een nieuwe versterker want dit geluid vind ik niet zo super meer. Ik speel op een beginners versterkertje en ik zoek iets nieuws. Heeft iemand enig idee wat een goede versterker is? Het liefst dat het clean goed kllinkt en de distortion ook. Ik speel op een Epiphone Les paul Standard.
VST clean is niks mis mee.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Kan best toch
Klik iig beter dan een valvestate clean
Maarja, echte clean blijft Fender
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mesa Boogie Dual RectifiërDe prijs rond de 400 euro heb niet zo veel geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zal je idd op een Marshall Valvestate / Vox Valvetronix uitkomenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:44 schreef NickW het volgende:
[..]
De prijs rond de 400 euro heb niet zo veel geld.
Niks mis mee als dat je budget is, als je meer geld heb is er altijd beter.quote:
Anders, niet noodzakelijkerwijs beter.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Niks mis mee als dat je budget is, als je meer geld heb is er altijd beter.
Ikquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:24 schreef Desensitized het volgende:
Maar wie had nou ook alweer dat gitaar rek te koop?? Ik wil em namelijk wel!!
hier doet ie niksquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:40 schreef NASDAQbastardo het volgende:
http://media.putfile.com/sataaannn
Update van mijn satanisch metalnummer! Wel midiDe lyrics: op toffe momenten 'Sataaaaaaannn' gillen. Bas en drums incompleet, gitaar nog wat fixjes nodig
jawel, Brian heeft gelijk... beter! Ook anders, maar BETER anders, er is altijd iets mooiers te vinden,quote:
WIL JE DIT NOOIT MEER DOEN!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:40 schreef NASDAQbastardo het volgende:
http://media.putfile.com/sataaannn
Update van mijn satanisch metalnummer! Wel midiDe lyrics: op toffe momenten 'Sataaaaaaannn' gillen. Bas en drums incompleet, gitaar nog wat fixjes nodig
ik zou niet aan een spider beginnen, is IMHO de slechtste versterker die ik ooit gehoord heb, de minste van de line6 reeks en echt; klinkt als een ouwe natte krant, bah!:Pquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
http://line6.com/news/general/406
Een vriend van me heeft net deze Vox versterker gekocht... die klinkt erg cool, en er zitten wat (21) reverb, delay en effecten ingebouwd en 16 amp models... hij klinkt echt best wel okee en kost MAAR 250 euro!!! Check dat eens, misschien is't wat voor je?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:44 schreef NickW het volgende:
[..]
De prijs rond de 400 euro heb niet zo veel geld.
Maar die is voor de overstap van je 1e 10watt kloteding naar een "echte" versterker wel heel cool toch? ik vond het echt een leuk ding en ik vind het jammer dat ik niet zoiets heb gekocht toen ik 2 jaar speelde... ik kocht een peavey bandit 112, op zich niet verkeerd, maar met die Vox had ik meer lol gehad denk ik...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:47 schreef Jorikjet het volgende:
klopt, ik heb hem ook maar dan de 30 watt uitvoeren. heb trouwens geen idee waar dat ding nu staat
maar die is verkeerd omquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:00 schreef znarch het volgende:
American Deluxe Ash Stratocaster
[afbeelding]
Meer mensen die dit mooi vinden btw ^
Iedereen die ik erover spreek vind het lelijk maar ik vind ze echt vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |