Goeie openingszinquote:Op woensdag 5 december 2007 21:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Altijd gezeik met bassisten...
Wat heb je in de aanbieding?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:05 schreef Aresdreams het volgende:
hmmmm, misschien met je dan werken aan zelf bevredeging?
maar ff serrieuser... werken bij KPN?
UPC beter dan?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat heb je in de aanbieding?
Eigenlijk heb ik een aangeboren aversie tegenover KPN wegens mijn bedroevende ervaringen met dit bedrijf
UPC hebben we gelukkig niet bij ons in Limburg...quote:Op donderdag 6 december 2007 16:35 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
UPC beter dan?
maar je moet dan ook gewoon voor de zakelijke markt gaan, kan je lachen
Staat toch 1 showquote:Op donderdag 6 december 2007 16:37 schreef Dupje het volgende:
Haaaaaaaaaai
Las ik nou RATM op Rock am Ring 2008 in vorig topic? Zou Pinkpop dan ook optie zijn? Of doen ze echt maar 1 show in Europa?
Kan je niks aan doen het was ook 1 héle zin.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:54 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ah heb niet alles heel precies gelezen.
Hmm jammer dus.
Niet waarquote:Op donderdag 6 december 2007 17:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan je niks aan doen het was ook 1 héle zin.
Later kwam pas deze:quote:Op donderdag 6 december 2007 14:35 schreef -Menn0- het volgende:Rage Against The Machine en Metallica op Rock Am Ring 2008
En daar had ik dus overheen gelezenquote:Op donderdag 6 december 2007 14:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee ze zijn niet weer bij elkaar, ze doen dit jaar 4 shows. Drie in amerika, uno in europa
klinkt als...quote:Op donderdag 6 december 2007 16:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
UPC hebben we gelukkig niet bij ons in Limburg...Dus daar ook geen ervaring mee, hoor alleen anderen daar altijd over klagen
KPN is echt een firma die heel gauw hun verantwoordelijkheid afschuift op anderen, als vervolgens blijkt dat de fout toch bij hun lag, weten ze ineens nergens van...
EditL: Laat maarquote:Op donderdag 6 december 2007 17:07 schreef Aresdreams het volgende:
maar dat klopt toch niet, dit jaar 4 shows, 3 in amerika en 1 in europa... gezien roxk am ring niet dit jaar is?
dat is dan een beetje stomquote:Op donderdag 6 december 2007 17:05 schreef Dupje het volgende:
[..]
Niet waarHeb t net nog nagekeken.
Heb alleen de eerste post van Menno gelezen, daar stond dit in:
[..]
Later kwam pas deze:
[..]
En daar had ik dus overheen gelezen![]()
Ik oooooooooooooooooooook!quote:Op donderdag 6 december 2007 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat is dan een beetje stom![]()
![]()
Maarja hoop dat het meer shows worden danwil ze té graag nog een keer zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |