Goeie openingszinquote:Op woensdag 5 december 2007 21:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Altijd gezeik met bassisten...
Wat heb je in de aanbieding?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:05 schreef Aresdreams het volgende:
hmmmm, misschien met je dan werken aan zelf bevredeging?
maar ff serrieuser... werken bij KPN?
UPC beter dan?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat heb je in de aanbieding?
Eigenlijk heb ik een aangeboren aversie tegenover KPN wegens mijn bedroevende ervaringen met dit bedrijf
UPC hebben we gelukkig niet bij ons in Limburg...quote:Op donderdag 6 december 2007 16:35 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
UPC beter dan?
maar je moet dan ook gewoon voor de zakelijke markt gaan, kan je lachen
Staat toch 1 showquote:Op donderdag 6 december 2007 16:37 schreef Dupje het volgende:
Haaaaaaaaaai
Las ik nou RATM op Rock am Ring 2008 in vorig topic? Zou Pinkpop dan ook optie zijn? Of doen ze echt maar 1 show in Europa?
Kan je niks aan doen het was ook 1 héle zin.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:54 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ah heb niet alles heel precies gelezen.
Hmm jammer dus.
Niet waarquote:Op donderdag 6 december 2007 17:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan je niks aan doen het was ook 1 héle zin.
Later kwam pas deze:quote:Op donderdag 6 december 2007 14:35 schreef -Menn0- het volgende:Rage Against The Machine en Metallica op Rock Am Ring 2008
En daar had ik dus overheen gelezenquote:Op donderdag 6 december 2007 14:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee ze zijn niet weer bij elkaar, ze doen dit jaar 4 shows. Drie in amerika, uno in europa
klinkt als...quote:Op donderdag 6 december 2007 16:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
UPC hebben we gelukkig niet bij ons in Limburg...Dus daar ook geen ervaring mee, hoor alleen anderen daar altijd over klagen
KPN is echt een firma die heel gauw hun verantwoordelijkheid afschuift op anderen, als vervolgens blijkt dat de fout toch bij hun lag, weten ze ineens nergens van...
EditL: Laat maarquote:Op donderdag 6 december 2007 17:07 schreef Aresdreams het volgende:
maar dat klopt toch niet, dit jaar 4 shows, 3 in amerika en 1 in europa... gezien roxk am ring niet dit jaar is?
dat is dan een beetje stomquote:Op donderdag 6 december 2007 17:05 schreef Dupje het volgende:
[..]
Niet waarHeb t net nog nagekeken.
Heb alleen de eerste post van Menno gelezen, daar stond dit in:
[..]
Later kwam pas deze:
[..]
En daar had ik dus overheen gelezen![]()
Ik oooooooooooooooooooook!quote:Op donderdag 6 december 2007 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat is dan een beetje stom![]()
![]()
Maarja hoop dat het meer shows worden danwil ze té graag nog een keer zien
Ah mwa, niet zo'n last van. RATM zal nooit in mini zaaltje spelen, dus of je ze nou op festival of in bijv de Arena ziet maakt me ook niet veel uit.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja bij RaR en Pinkpop is het zo hatelijk dat die hele meuk voor 1 groot podium staatdaarom mijd ik die zooi dus
Nouja ik hoef iet op 300 meter er vanaf te gaan staanquote:Op donderdag 6 december 2007 17:14 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ah mwa, niet zo'n last van. RATM zal nooit in mini zaaltje spelen, dus of je ze nou op festival of in bijv de Arena ziet maakt me ook niet veel uit.
Ik dus welquote:Op donderdag 6 december 2007 17:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja ik hoef iet op 300 meter er vanaf te gaan staan
Kleine zaaltjes okee dat soweiso niet maar toch hier zit ik nou ook niet echt op te wachten
Ohzo, naja, ik weet dus nog niet of t Pinkpop of RaR wordt, maar iig 1 van die 2 (en daarnaast nog wel wat festivals)quote:
Hallo, ik kom net van mijn werk en dan gaan jullie hier nog eens verder.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
UPC hebben we gelukkig niet bij ons in Limburg...Dus daar ook geen ervaring mee, hoor alleen anderen daar altijd over klagen
KPN is echt een firma die heel gauw hun verantwoordelijkheid afschuift op anderen, als vervolgens blijkt dat de fout toch bij hun lag, weten ze ineens nergens van...
ik heb geen idee, maar ik ga 29-2 wel naar HIM !!!!quote:Op donderdag 6 december 2007 16:37 schreef Dupje het volgende:
Haaaaaaaaaai
Las ik nou RATM op Rock am Ring 2008 in vorig topic? Zou Pinkpop dan ook optie zijn? Of doen ze echt maar 1 show in Europa?
Gecondoleerd dudequote:Op donderdag 6 december 2007 17:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
ik heb geen idee, maar ik ga 29-2 wel naar HIM !!!!![]()
![]()
Hehe niet echt mijn ding, maarem, leuk!quote:Op donderdag 6 december 2007 17:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
ik heb geen idee, maar ik ga 29-2 wel naar HIM !!!!![]()
![]()
waar? niet dat ik er heen ga, maar toch altijd leuke band om live te zienquote:Op donderdag 6 december 2007 17:59 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe niet echt mijn ding, maarem, leuk!
Ik ga maandag naar Apocalyptica
Naja, wie weet nemen ze deze tour wel iemand mee. Zou wel mooi zijn.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Oe die zijn wel heel vet live![]()
Alleen jammer dat die vocals toch missen maar heeft ook weer wel wat
013!quote:Op donderdag 6 december 2007 18:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
waar? niet dat ik er heen ga, maar toch altijd leuke band om live te zien
Ja heel erg eigenlijk 81/85, clean blijft echt nog mooi in de hals, in de brug scheurt ie als een gek maar daar klinkt het clean weer blikkerig en gaar maarja daar is dat element ook niet voorquote:Op donderdag 6 december 2007 18:05 schreef NASDAQbastardo het volgende:
En, bevallen die EMGs je nog Dribbel? 81/60?
Tis toch nog geen carnaval?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:08 schreef Witchfynder het volgende:
Zondag optreden voor mensen met vleugeltjes om en elvenoortjes opgeplakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |