Heb S&M hier liggen. 3e audiotrack is wel cool.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:11 schreef Deansensitized het volgende:
Net Metallica The Videos DVD gekregen [afbeelding]
hmmmm, mag ik hem eens lenen?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:11 schreef Deansensitized het volgende:
Net Metallica The Videos DVD gekregen [afbeelding]
Yup, maar toch toch wel goed dat je 't orkest kan muten als je wil.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:29 schreef Deansensitized het volgende:
Heel S&M is wel vet [afbeelding]
Alles van Metallica is vet trouwens![]()
Vind het juist wel stoer. Zijn weinig bands die zo strak met orkest spelen en er mee weg kunnen komen zonder dat ze minder metal worden.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:35 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Yup, maar toch toch wel goed dat je 't orkest kan muten als je wil.
Niets tegen klassieke muziek en Kamen doet daar mooi werk, maar 't is toch niet 100% metallica
Ik vind metallica ook niet echt metal tegenwoordig. Hoewel ik ze nooit echt geweldig heb gevonden. S&M vind ik het betere werk van metallica eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vind het juist wel stoer. Zijn weinig bands die zo strak met orkest spelen en er mee weg kunnen komen zonder dat ze minder metal worden.
Het feit dat groepen soms zichzelf een genre aanpraten vind ik allang geen criterium meer.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:56 schreef G.Fawkes het volgende:
mwah hier kunnen wij een lange discussie over hebben...
Maiden geen metal zegtie
het is nieuw, anders maar zeker metal![]()
rot dan ook op, vuile bassistquote:Op donderdag 13 september 2007 17:19 schreef VaderJacob het volgende:
Wat een hoeren TT![]()
Dat TS door de bliksem geraakt mag worden![]()
Ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vind het juist wel stoer. Zijn weinig bands die zo strak met orkest spelen en er mee weg kunnen komen zonder dat ze minder metal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |