Grr!quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:45 schreef Jorikjet het volgende:
te laat
Het gitaristentopic #47, Nu wel!
Hé, ik zie dubbel...quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:46 schreef Hammet het volgende:
Zoals ik al zei: Ik wil iets kopen, maar ik heb geen geld en het is ook helemaal niet nodig. Ik wil gewoon íets kopen
U vraagt, wij draaien... ik geloof inderdaad dat het een nogal wild, onuitgewerkt idee was...quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:47 schreef Hammet het volgende:
Dat van Little Wing mag wel uit de OP, dat gaat toch niet meer gebeuren
Als ik weet hoe... dan ben je van harte welkom... ik zal er eens naar kijken!quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef Desensitized het volgende:
Die andere.
Wanneer kom ik eens in de OP te staan??
Je staat er tussen, maar vraag niet hoequote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als ik weet hoe... dan ben je van harte welkom... ik zal er eens naar kijken!
Nee, die andere...quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:56 schreef Shedfire het volgende:
Is het nou deze?
quote:
Die laatste comment snap ik nog steeds nietquote:Op maandag 3 april 2006 15:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hmmz, je hebt echt teveel buizen versterkers, de ene houd meer van het ene de andere meer van het andere, moet je gewoon eens naar de feedback gaan een paar uitproberen
[..]
als je van die korg ax1500 achtige dingen hebt met cabinet dingen enzo, die willen nog wel eens het buizengeluid van de versterker sterk beinvloeden...
een gt-8 en een me-50 hebben geen voorversterker toch? dat maakt dan toch niets uit ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:34 schreef Jorikjet het volgende:
nou... er zijn van die multi effect pedalen, met daarin een versterker en cabinet simulatie, als je die op je versterker aansluit, veranderd dat dus ook weer, en is je geluid niet zoals die uit je echte versterker zou moeten komen.
100 euro heb je wel een mooie beginners gitaar te pakken.. Ik zelf ga een deze dagen een nieuwe kopen (wel rechts en versterkbaar) voor 350.. Maar t is maar hoeveel je ervoor uit wilt geven...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:36 schreef Vegitto het volgende:
Okee, wat zou het volgende ongeveer moeten kosten?
Linkshandige gitaar, akoestisch, stalen snaren, tweedehands.
Ik begin net met leren/spelen, dus ik hoop dat het niet al te duur is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |