Inderdaad. Tijd voor een topique sans boeren, nah?quote:
Droomvrouwquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
3/4-broek, skateschoenen, lelijke Dean...
hoe voorspelbaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Droomvrouw![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
nachtmerrie zeker?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Droomvrouw![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien kan ze je meteen wat bijles geven.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:00 schreef punkjunk het volgende:
Dat meen je toch niet echt, geef mij dan maar de dochter van de lerares nederlands.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:00 schreef punkjunk het volgende:
Dat meen je toch niet echt, geef mij dan maar de dochter van de lerares nederlands.
Ik ben 25 en dacht er laatst over om eens les te gaan nemen, zit nu namlijk op zo'n punt dat ik niet ecth vooruit kom...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik speel trouwens ook gitaar. Maar kan het niet zo goed.
Is het niet een beetje raar als je 19 bent en dan nog les gaat nemen?
Ik ben op mijn 20e begonnen met lessen. Je bent echt niet de enige hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik speel trouwens ook gitaar. Maar kan het niet zo goed.
Is het niet een beetje raar als je 19 bent en dan nog les gaat nemen?
Nee hoor, ik ben erg blij dat jij je opoffertquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:13 schreef Deansensitized het volgende:
En jullie hebben echt iets tegen mijn smaak in vrouwen hè
Ja, ik val niet zo op kinderen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:13 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ook rond mijn 21e, lekker boeiend, gewoon doen wat jezelf wil. Je bent nooit te oud om te leren!
En jullie hebben echt iets tegen mijn smaak in vrouwen hè
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:21 schreef SNArky het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben erg blij dat jij je opoffert![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |