Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:50 schreef Moozze het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die een door mij gestart topic TVPt
voor jou wel zo te lezenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
de avond kan voor jouw iig niet meer stuk
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Buhhhh tijden geleden dat ik zo de weg kwijt was
Mooie dignengrootste voetbalfan moet ff naar de wc. Is die net weg. ff spontaan uit het niet keihard juichen
![]()
Komt ie strompelend met z'n boxer aan en z'n broek op z'n enkels de kamer inrennenmoet nu weer huilen als ik er aan denk
![]()
Mooie dignengrootste voetbalfan moet ff naar de wc. Is die net weg. ff spontaan uit het niet keihard juichen
![]()
Komt ie strompelend met z'n boxer aan en z'n broek op z'n enkels de kamer inrennenmoet nu weer huilen als ik er aan denk
![]()
Touchéquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:40 schreef The_Dean het volgende:
Had je niet beter de boekjes kunnen vouwen, in plaats van de cd's?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:40 schreef The_Dean het volgende:
Had je niet beter de boekjes kunnen vouwen, in plaats van de cd's?
Snapte je wel hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Ik was net te gaar om volledig te elaboreren dat ik de trays uit de doosjes gehaald heb, alle cd's recht gedraaid heb (cd er uit, draaien, weer terug klikken), backinlay er in, trays terug, boekje in klepje, cd-doosje dicht, in doosje doen, doosje dichttapen, doosjes in grotere doos, grotere doos dichttapen..
![]()
![]()
Muwhahahahaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:54 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |