Kunnen we geen filter instellen zodat bassisten hier niet kunnen posten?quote:Op maandag 17 september 2007 17:32 schreef Deansensitized het volgende:
Gelukkig, dacht al dat de noob het zou verkloten, maar Dribbel_ Pwny [verdomme weer fout] to the rescue!!![]()
Neeh, dat gaat wel wat ver. Posten mag, alleen topics openen overlaten aan de pro'squote:Op maandag 17 september 2007 17:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kunnen we geen filter instellen zodat bassisten hier niet kunnen posten?![]()
![]()
Ben ik nu de Rita onder de gitaristen?quote:Op maandag 17 september 2007 17:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Neeh, dat gaat wel wat ver. Posten mag, alleen topics openen overlaten aan de pro's![]()
Wat weeg je ?quote:Op maandag 17 september 2007 17:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ben ik nu de Rita onder de gitaristen?![]()
Ja. Nu gaan we je ook wegstemmen.quote:Op maandag 17 september 2007 17:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ben ik nu de Rita onder de gitaristen?![]()
Een tele-taristentopic...quote:Op maandag 17 september 2007 17:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja. Nu gaan we je ook wegstemmen.
Kom je dan ook terug met je eigen topic reeks??![]()
quote:
Jeuh, ik en al mijn imaginary friends...quote:Op maandag 17 september 2007 17:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gaat vast stormlopen daar [afbeelding]
Met alle plezierquote:Op maandag 17 september 2007 17:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een tele-taristentopic...![]()
Wil jij dan lulletje Rutte zijn?![]()
Hulde!quote:
Hoezo, ik kan het toch ook (uiteindelijkquote:Op maandag 17 september 2007 17:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Neeh, dat gaat wel wat ver. Posten mag, alleen topics openen overlaten aan de pro's![]()
Nou ik speel meestal vrij rustig thuis... Ben ik nu emo?quote:Op maandag 17 september 2007 17:42 schreef Witchfynder het volgende:
Als je in zo'n alto "kijk ons eens serieus en emo zijn" bandje speelt waar je 45 min stil staat, ja, dat is wat anders..
.
Ik speel nu 12 jaar bas en ik heb die snaar nog nooit gemist.quote:Op maandag 17 september 2007 17:43 schreef Aresdreams het volgende:
@ banaanding @ vorig topic: ik mis de lage B-snaar
Neh... je sig is te positief... als er "I'm a wreck compared to bullshit" had gestaan, maakte je nog kansquote:Op maandag 17 september 2007 17:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou ik speel meestal vrij rustig thuis... Ben ik nu emo?
* TeleluvR pakt een mes uit het messenblok...
Yep, mensen die 6/7 snaren wel aankunnen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |