Enige reden waarom ik een mic hebquote:
man je meent toch niet echt dat je ene bierhouder op dat kreng hebt zitten?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Enige reden waarom ik een mic heben om entertainende hatelijke uitspraken t doen richting hippies of slayerfans of wat er ook binnen m'n gezichtsveld valt
Nu onze roadie bandlid is geworden heb ik niemand meer die bier aan kan gevenquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:05 schreef punkjunk het volgende:
[..]
man je meent toch niet echt dat je ene bierhouder op dat kreng hebt zitten?![]()
![]()
Ja altijd de minderheid afzeiken dan vind de meerderheid het tof en dat valt goedquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:05 schreef Deansensitized het volgende:
Whahahahaha. Je publiek afzeiken, altijd goed
nee johquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:05 schreef Aresdreams het volgende:
Hmmm, dribbel tegen hippies en slayer fans?
slayer fans zijn eng
Trivia: sommige Stagg gitaren hebben een headstock waar je bierflesjes mee open kan maken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:05 schreef punkjunk het volgende:
[..]
man je meent toch niet echt dat je ene bierhouder op dat kreng hebt zitten?![]()
![]()
![]()
vertel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Trivia: sommige Stagg gitaren hebben een headstock waar je bierflesjes mee open kan maken.
Volgnes mij breekt een stagg spontaan doormidden als je dat probeertquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Trivia: sommige Stagg gitaren hebben een headstock waar je bierflesjes mee open kan maken.
Arme jij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:09 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik moest wachten. dus ik ging wat anders doen.
nu heb ik geen FiPo.
Ban voor Punkjunk.
Ik dacht meer dat sommige Stagg gitaren stevig genoeg zijn om zo lang op een bierflesje mee te slaan dat ie open gaat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Volgnes mij breekt een stagg spontaan doormidden als je dat probeert
sorry kerel, en nou vond ik nog dat je uit je nek lulde en ik had ongelijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:09 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik moest wachten. dus ik ging wat anders doen.
nu heb ik geen FiPo.
Ban voor Punkjunk.
Je weet wat je te doen staat hequote:Op woensdag 23 mei 2007 17:20 schreef VaderJacob het volgende:
Zo, ben ik toch even mooi gepromoveert van koffersjouwer/bieraangeven tot bassist
Bassisten hebben toch maar één hand nodig, aldus Derek Smalls.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |