1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | @@ @@ @@@@@@ @@@@@@@@@@ @@@@@@@@ @@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@@@@@@@ @@ @@ @@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | @@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@@@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@@@ @@@@@@ @@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@ @@ @@@@@@@@ @@ @@ @@@@ @@ @@@@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@@@ @@ @@@@ @@@@@@@@ @@ @@ @@@@@@ @@@@ @@@@@@ @@ @@ ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | @@@@@@@@@@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@@@@@ @@ @@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@@@@@ @@ @@@@@@ @@ @@ ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | @@ @@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@@@ @@@@@@ @@@@@@ @@ ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | @@ @@ @@@@@@ @@@@@@ @@ @@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@@@ @@@@@@ @@ @@ @@ @@ ?> |
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:22 schreef imported_sphinx het volgende:
vakantie, weekend, BIER! ok nog ff wachten op het bier, maar kan al wel vast gitaren![]()
en nu, 100 delen later. de hele reeks is verbaggerd en om de dag is er een nieuw topic.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:42 schreef Svyatagor het volgende:
Lalalalala, honderd bier.
Van harte.
En dan vooral aan Big_Boss_Man, die ooit, in een donkergrijs verleden, het eerste topic startte!
Het topic voor mensen die electrische gitaar spelen
Maar, gelukkig werd er toen ook al zinnige kritiek daar op geleverd (die natuurlijk niks helptquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:45 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
en nu, 100 delen later. de hele reeks is verbaggerd en om de dag is er een nieuw topic.
![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:44 schreef Zander het volgende:
Mijn gitaar is beter, jouw gitaar zuigt, bla bla blaat..![]()
Beetje meer volwassen discussie mag ook wel, mensen. Sowieso vind ik gitaristen die alleen maar over hun 'gear' kunnen ouwehoeren vaak een beetje vervelend.. alsof er geen andere aspecten van het gitaarspelen te bespreken zijn in plaats van 'wie heeft de duurste'.
positief.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
ik heb em 3x helemaal gekeken... is dat een positief of negatief iets?
mjah, omdat het ook liedjes uit de film zijn he. maar Jables blijft een toffe zanger, en de akoestisch + electrisch gitaar combinatie klinkt ook heel tofquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:22 schreef ibaneX het volgende:
Nou dit album vind ik wel slapper dan de andere (eerder uitgebtrachte) albums, Het lijk alsof ze commerrcieel gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |