1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | @@ @@ @@@@@@ @@@@@@@@@@ @@@@@@@@ @@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@@@@@@@ @@ @@ @@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | @@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@@@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@@@ @@@@@@ @@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@ @@ @@@@@@@@ @@ @@ @@@@ @@ @@@@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@@@ @@ @@@@ @@@@@@@@ @@ @@ @@@@@@ @@@@ @@@@@@ @@ @@ ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | @@@@@@@@@@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@@@@@ @@ @@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@@@@@ @@ @@@@@@ @@ @@ ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | @@ @@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@@@ @@@@@@ @@@@@@ @@ ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | @@ @@ @@@@@@ @@@@@@ @@ @@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@@@ @@@@@@ @@ @@ @@ @@ ?> |
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:22 schreef imported_sphinx het volgende:
vakantie, weekend, BIER! ok nog ff wachten op het bier, maar kan al wel vast gitaren![]()
en nu, 100 delen later. de hele reeks is verbaggerd en om de dag is er een nieuw topic.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:42 schreef Svyatagor het volgende:
Lalalalala, honderd bier.
Van harte.
En dan vooral aan Big_Boss_Man, die ooit, in een donkergrijs verleden, het eerste topic startte!
Het topic voor mensen die electrische gitaar spelen
Maar, gelukkig werd er toen ook al zinnige kritiek daar op geleverd (die natuurlijk niks helptquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:45 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
en nu, 100 delen later. de hele reeks is verbaggerd en om de dag is er een nieuw topic.
![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:44 schreef Zander het volgende:
Mijn gitaar is beter, jouw gitaar zuigt, bla bla blaat..![]()
Beetje meer volwassen discussie mag ook wel, mensen. Sowieso vind ik gitaristen die alleen maar over hun 'gear' kunnen ouwehoeren vaak een beetje vervelend.. alsof er geen andere aspecten van het gitaarspelen te bespreken zijn in plaats van 'wie heeft de duurste'.
positief.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
ik heb em 3x helemaal gekeken... is dat een positief of negatief iets?
mjah, omdat het ook liedjes uit de film zijn he. maar Jables blijft een toffe zanger, en de akoestisch + electrisch gitaar combinatie klinkt ook heel tofquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:22 schreef ibaneX het volgende:
Nou dit album vind ik wel slapper dan de andere (eerder uitgebtrachte) albums, Het lijk alsof ze commerrcieel gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Eenschquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
mjah, omdat het ook liedjes uit de film zijn he. maar Jables blijft een toffe zanger, en de akoestisch + electrisch gitaar combinatie klinkt ook heel tof
Eensch!quote:
Wie/wat heb je 3x gekeken?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
ik heb em 3x helemaal gekeken... is dat een positief of negatief iets?
Ik zie maar 1 plaatje.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
check het plaatje dat erboven staat. The Pick of Destiny, de film van Tenacious D (een band)
pics !quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:07 schreef mirelia het volgende:
Ik heb een Richwood gekocht bij Correct.......best leuk dingetje
Dat zijn meestal ook wel leuke gitaren. Die Les Paul van hun is zeker best zijn geld waardquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:07 schreef mirelia het volgende:
Ik heb een Richwood gekocht bij Correct.......best leuk dingetje
Hmm toch ook maar eens kijken voor een Les Paul dan.....want die wil ik al tijdenquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat zijn meestal ook wel leuke gitaren. Die Les Paul van hun is zeker best zijn geld waard![]()
Foto's?
Vind de zwarte er ook wel tof uitzien eigenlijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:28 schreef mirelia het volgende:
[..]
Deze maar dan geen zwarte
[afbeelding]
zwarte gitaren zijn gewoon mooi. (andere kleuren kunnen dat natuurlijk ook zijn he, no offense of wat dan ookquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:30 schreef Deansensitized het volgende:
Mijn volgende akoestische word ook een zwarte. Wat kost zo'n Richwood?
Wil geen ronde achterkant, ik wil een echtequote:Op vrijdag 22 december 2006 19:34 schreef imported_sphinx het volgende:
ik zie het al, Thomann is goedkoper
Idd, en met een elektronica-upgrade kom je ook best verquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat zijn meestal ook wel leuke gitaren. Die Les Paul van hun is zeker best zijn geld waard![]()
wss is dat wel fijner idd. maar heb nog nooit op een ronde gespeeld.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wil geen ronde achterkant, ik wil een echte![]()
druk eens ergens op?quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee, wat heb je nou aan zo'n rack allemaal, ik zie een kast met allemaal electronica en lampjes en knopjes enzzzz.
Maar waar is het allemaal goed voor ?![]()
effectz0rzquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee, wat heb je nou aan zo'n rack allemaal, ik zie een kast met allemaal electronica en lampjes en knopjes enzzzz.
Maar waar is het allemaal goed voor ?![]()
Crafter lite TE ¤280quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:04 schreef imported_sphinx het volgende:
genoeg gefeliciteerd!weet er iemand iets van semi-electrische gitaren of niet?
Kan ik em ook krijgen zonder het losse element en dan 25 E voor de strat ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand een Japanse strat kopen? Seymour Duncan's, USA brug, Kluson tuners, V-hals, SKB koffer.
Samen voor slecht 450¤ euro
En je krijgt er los een Fender 57/62 brug-element bij!
(die mag je ook los kopen voor 25¤)
¤ 15,- geboden. op de gitaar.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand een Japanse strat kopen? Seymour Duncan's, USA brug, Kluson tuners, V-hals, SKB koffer.
Samen voor slecht 450¤ euro
En je krijgt er los een Fender 57/62 brug-element bij!
(die mag je ook los kopen voor 25¤)
mijn lage bod was te laatquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan ik em ook krijgen zonder het losse element en dan 25 E voor de strat ?
n00bquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:03 schreef --H-I-M-- het volgende:
JAAA NR 100!!!!!!!!!!!
* --H-I-M-- IS LID SINDS TOPIQUE 1
ja ik ook zoiets geloof ikquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:03 schreef --H-I-M-- het volgende:
JAAA NR 100!!!!!!!!!!!
Bij Correct stond hij voor 99 euro....de Richwood dan hequote:Op vrijdag 22 december 2006 20:51 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Crafter lite TE ¤280
Richwood RD12 CE/BK iets van ¤180 (en zwart)
quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:28 schreef Neidropje het volgende:
omfg, geniaal dit:
http://youtube.com/watch?v=IOyEw9bT8yQ
Huh wat is loos?quote:
Er werd 15 euro op z'n Fender gebodenquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:11 schreef nipeng het volgende:
Huh wat is loos?
Dude, you gotta be fucking kidding me... die wilde ik net posten, maar toen dacht ik, ach, dat simpele volk in het gitaristentopic... metalheads enzoquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:11 schreef nipeng het volgende:
Nu we toch aan het youtuben zijn: is deze al voorbij gekomen?
http://www.youtube.com/watch?v=f27megLOleQ
[..]
Huh wat is loos?
The url contained a malformed video id.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:56 schreef Maaark het volgende:
trouwens; hendrix+12 snaren http://www.youtube.com/watch?v=HKL4EdxON
Nu wil ik nóg meer een 12-string. Iemand nog tips voor goedkope goeie 12strings?
Wat hij zeiquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:03 schreef --H-I-M-- het volgende:
JAAA NR 100!!!!!!!!!!!
zo dan? http://www.youtube.com/watch?v=HKL4EdxON-oquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
The url contained a malformed video id.
Ja. Leuk, lijkt geknipt uit een of andere docu ofzo.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:16 schreef Maaark het volgende:
[..]
zo dan? http://www.youtube.com/watch?v=HKL4EdxON-o
jah. maar eigenlijk alleen omdat ik die van ESP iets te puntig vondquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:23 schreef madcap het volgende:
Ik heb vorige week een Epiphone Les Paul ST gekocht...![]()
wat een lekker scheurijzer is dat..klinkt goed en speelt ontzettend soepel...
Ik speel de laatste tijd veel op een Gibson Marauder maar moet zeggen dat die niet veel beter klinkt dan die Epiphone....hij speelt wel wat soepeler maar dat komt denk ik omdat die Gibson al heel wat jaartjes ingepeeld is....
Epiphone....voor de minder drraagkrachtige Gibson liefhebber...... What about that![]()
nog meer tevreden Epiphone klanten??
Absoluut. Mijn Epiphone ES dot 335 is mijn favoriete gitaarquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:23 schreef madcap het volgende:
Epiphone....voor de minder drraagkrachtige Gibson liefhebber...... What about that![]()
LTD headstock erop en je hebt een mooi dingquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
jah. maar eigenlijk alleen omdat ik die van ESP iets te puntig vond![]()
[afbeelding]
kvind die punt gewoon lelijk.
dus nu heb ik deze:
[afbeelding]
Zeer tevreden met mijn drie stuks. Een is trouwens al verkocht [SG Special], en die andere staat te koop [SG G-400], maar niet omdat ik ontvreden ben hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:23 schreef madcap het volgende:
I drraagkrachtige Gibson liefhebber...... What about that![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |