Gewoon even proberen wat beter aanvoelt, daar ben je snel genoeg achter. Anders zit je straks misschien met een rechtshandige gitaar die maar wat stof staat te verzamelen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:17 schreef JustJap het volgende:
Ik ga volgende week ofzo de Ibanez SA 120 BK kopen (met advies van Dribbel_ )
Ben links, maar ga toch voor een rechtshandige gitaar. Is toch practischer vanwege meerdere redenen.
Ik ben sowieso niet echt 100% links, want gooi en muis bv met rechts.
Anyway, hier nog wel acoustische gitaar staan maar kan er niet op spelen dus weet niet waar ik beter mee speel
Idem! Ik kan ook rechtshandig knippen, maar ik ben uiterst linkshandig. Ik kan rechtshandig net genoeg gitaar spelen om de Ramones te kunnen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon even proberen wat beter aanvoelt, daar ben je snel genoeg achter. Anders zit je straks misschien met een rechtshandige gitaar die maar wat stof staat te verzamelen.
En met rechts muizen zegt niet zo veel, dat doe ik ook (ik kan het niet eens met links) maar voor de rest ben ik puur links.
idd... the world is gonna end nowquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idem! Ik kan ook rechtshandig knippen, maar ik ben uiterst linkshandig. Ik kan rechtshandig net genoeg gitaar spelen om de Ramones te kunnen..
Overigens; wie vindt "advies" en "Dribbel_" in één zin ook zo beangstigend?.
Ach, advies vragen kan altijd. Wat gaat JustJap er mee doen is de grote vraag.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:06 schreef Witchfynder het volgende:
Overigens; wie vindt "advies" en "Dribbel_" in één zin ook zo beangstigend?.
Dan was hij ook wel heel........... nee, te gemakkelijk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 06:35 schreef The_Dean het volgende:
En Dribbel_ is niet zo dom als ik eruitzie hoor
Met wat voor hand zit je onbewust mee te tikken met nummers? Als dat links is, kun je beter een linkshandige gitaar kopen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:17 schreef JustJap het volgende:
Ben links, maar ga toch voor een rechtshandige gitaar. Is toch practischer vanwege meerdere redenen.
Ik ben sowieso niet echt 100% links, want gooi en muis bv met rechts.
Muizen kan ik met 2 handen, ik wissel wel eens af als ik last heb van mijn rechterhand, heb je je echt zó aangeleerd...quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon even proberen wat beter aanvoelt, daar ben je snel genoeg achter. Anders zit je straks misschien met een rechtshandige gitaar die maar wat stof staat te verzamelen.
En met rechts muizen zegt niet zo veel, dat doe ik ook (ik kan het niet eens met links) maar voor de rest ben ik puur links.
gelukkig niet... dat zou niet in mijn hoofd passen, al die kennisquote:
en ook zo weer afgeleerd als je het te lang niet doetquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Muizen kan ik met 2 handen, ik wissel wel eens af als ik last heb van mijn rechterhand, heb je je echt zó aangeleerd...
Klopt, scheelt gemiddeld zo'n 50 euroquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:42 schreef Moozze het volgende:
Rechtshandig is goedkoper ook geloof ik ik.
Daar is nog overheen te komenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, scheelt gemiddeld zo'n 50 euro
Het mindere aanbod niet vrees ik.quote:
Een linkshandige versterker is nog wel aan te komen maar linkshandige plectrums is een ander verhaal. Die zijn nergens te krijgen. Ik gebruik uit noodzaak dan ook gewone rechtshandige plectrums, hoe beroerd die ook spelen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:16 schreef Cynic het volgende:
En je moet natuurlijk ook nog op zoek naar een linkshandige versteker dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |