Gute Nacht Freundequote:Op maandag 16 juni 2008 13:38 schreef Helgi het volgende:
Hoi binnenkort hebben we een feestje en dan wil ik een liedje spelen maar ik kan niet de juiste akkoorden vinden. Ik heb wel een tab gevonden op internet maar daar stond dat je alleen de A en E akkoord speelt maar dat klopt toch niet??
Het gaat om dit liedje:
Weet iemand de juiste akkoorden bij dit liedje?
alvast bedankt!
Als je mazzel hebt wel.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:31 schreef The_Dean het volgende:
Gute Nacht Freunde
Die draaien ze op mijn begrafenis
Naja, dat zie ik ze nog wel doen ook, de fuckers.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt wel.
Voor hetzelfde fikken ze het op een cdtje en geven die mee in de kist. Gaan ze op je begrafenis nummers draaien die ze zelf leuk vinden.
Op mijn begrafenis mogen ze lykwein wel draaien
Straplocks zijn overrated.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:41 schreef brother52 het volgende:
Ik heb eindelijk koffers en straplocks gekocht![]()
zo goed?
Nou, op basgitaarforum wil iemand er niet meer aan.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Straplocks zijn overrated.
Grolsch beugelflesjerubberringetjedingetjes
Jaja, die had ik dus. Koop nu maar gewoon goede, ik vertrouw ze niet meer.quote:grolsch locks!!!
Precies! En ik wil toch cash genereren om een flightcase te kopen voor mijn cab, want zo los vervoeren is echt creepy.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Straplocks zijn relax, wel makkelijk als je op iedere gitaar dezelfde hebt dan ook
En koffer is al helemaal geen overbodige luxe
dus goed bezig
Zoals mijn Deutsche freund Bernd zou zeggen: Hosenscheisser!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, op basgitaarforum wil iemand er niet meer aan.
[..]
Jaja, die had ik dus. Koop nu maar gewoon goede, ik vertrouw ze niet meer..
Schallers rule! Ik gooi gewoon met mijn bas en hij gaat nergens heen..
M'n cabinet vind ik zozeer het probleem niet meer nu ik een grill voor m'n speakers heb daar gaat niks mis mee. Deuken en krassen erin zal me een rotzorg zijn.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Precies! En ik wil toch cash genereren om een flightcase te kopen voor mijn cab, want zo los vervoeren is echt creepy.
En zoals mijn Hollandse vriend Martijn zou zeggen: hoerrrrr!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoals mijn Deutsche freund Bernd zou zeggen: Hosenscheisser!
Nou, het is meer dat om mijn flat uit te komen moet ik overal allerlei absurde drempels en die cab blijft gewoon niet op het karretje. Plus, zo'n stulp kan vaak heel bruut zijn om live je cab op te zetten. Nou ja, hoe dan ook, het zal me een extra gevoel van veiligheid geven, ook al zit er echt een bruut rooster in. Ik zal er gister zo een andere cab inrijden, maar die stuiterde er zo weer uit.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
M'n cabinet vind ik zozeer het probleem niet meer nu ik een grill voor m'n speakers heb daar gaat niks mis mee. Deuken en krassen erin zal me een rotzorg zijn.
M'n top daarentegen![]()
Daar moet er wel nog een keer iets voor komen
Ik rock n' roll met shit die blijft werken. Dat is tof.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:56 schreef The_Dean het volgende:
We hebben de rommel niet voor de show! Raggen met die handel! Rock 'N Roll
Veel plezier met je hernia alvast hequote:Op maandag 16 juni 2008 16:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat om mijn flat uit te komen moet ik overal allerlei absurde drempels en die cab blijft gewoon niet op het karretje. Plus, zo'n stulp kan vaak heel bruut zijn om live je cab op te zetten. Nou ja, hoe dan ook, het zal me een extra gevoel van veiligheid geven, ook al zit er echt een bruut rooster in. Ik zal er gister zo een andere cab inrijden, maar die stuiterde er zo weer uit..
Zo, dát voor je fucking Fender Twin Reverb 2x12"!.
Och, spul kan meer hebben dan de meesten denken hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 16:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik rock n' roll met shit die blijft werken. Dat is tof..
Alles wat je expres kapot wilt maken blijft altijd heel...quote:Op maandag 16 juni 2008 17:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, spul kan meer hebben dan de meesten denken hoor
Roep dat niet te hardquote:Op maandag 16 juni 2008 17:12 schreef Moozze het volgende:
[..]
Alles wat je expres kapot wilt maken blijft altijd heel...
en dat het op elke gitaar apst omdat de schroeven niet te groot er voor zijn...quote:Op maandag 16 juni 2008 16:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Straplocks zijn relax, wel makkelijk als je op iedere gitaar dezelfde hebt dan ook
En koffer is al helemaal geen overbodige luxe
dus goed bezig
Mja tip voor degene waar het misschien ook bij is.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:23 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en dat het op elke gitaar apst omdat de schroeven niet te groot er voor zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |