Maar klopt die tab ook? Als ik het speel klinkt het voor geen meter.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gute Nacht Freunde
Die draaien ze op mijn begrafenis
Even zoeken op het origineel van Reinhard Mey:
http://www.ultimate-guita(...)acht_freunde_crd.htm
En de video
Wel even wat houtlijm erbij kwakken, gewoon voor de stevigheid.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja tip voor degene waar het misschien ook bij is.
Op m'n ibanez had ik dus het probleem dat de gaten in m'n gitaar te groot waren voor die straplocks. Prop wat lucifer houtjes in het gat en dan vervoglens de schroef erin. Zit muurvast en je beschadigd je gitaar niet omdat die lucifers veel kwetsbaarder zijn.
Weet ik het. Ik en akkoordenquote:Op maandag 16 juni 2008 17:26 schreef Helgi het volgende:
[..]
Maar klopt die tab ook? Als ik het speel klinkt het voor geen meter.Denk dat ik hem niet in het goede ritme speel ofzo.
Dat is het probleem Deanquote:Op maandag 16 juni 2008 17:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet ik het. Ik en akkoorden
Denk dat ik nog eerder een vriendin vind dan dat ik akkoorden leer.
En mensen die me kennen weten hoe een ellende dat al is
Ik had vorige week nog voor een meisje dat jarig was happy birthday ingespeeld op de gitaar, ze was onder de indrukquote:Op maandag 16 juni 2008 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is het probleem Deanik zou je doen
mits je een akkoestische gitaar had waarmee je met behulp een mooi liedje voor me zou spelen
![]()
dus je weet wat je te doen staat
Oh dat klinkt wel leuk ookquote:Op maandag 16 juni 2008 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb em altijd lekker laag hangen speelt relaxniet te laag
alleen 1 nummer breekt me op als ik dit moet spelen
-----------------------
----------------------
----------------------
----------------------
9-9-11-9-9-9-11---
7-7--7- 7-7-7--7------
Zeg Dean,... ik heb hier een acoustic liggen die je ff mag lenen...quote:Op maandag 16 juni 2008 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is het probleem Deanik zou je doen
mits je een akkoestische gitaar had waarmee je met behulp een mooi liedje voor me zou spelen
![]()
dus je weet wat je te doen staat
Nog één woord over zaterdagquote:Op maandag 16 juni 2008 19:26 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zeg Dean,... ik heb hier een acoustic liggen die je ff mag lenen...Drib heeft zaterdagavond niet zo heel veel beters te doen dus misschien kun je 'm dan verblijden...
...deed ik niets wat ook wel later magquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als 't niet zo ver weg was kwam ik nog wel even!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:33 schreef SNArky het volgende:
Wie gaat er donderdag allemaal naar de cd-presentatie van Coñorach?
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:46 schreef Dribbel_ het volgende:
conorachNo shit sherlockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Quit crying emo kid!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:57 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als 't niet zo ver weg was kwam ik nog wel even!
Kan je me in Nijmegen oppikken en naderhand weer afzetten?quote:Op maandag 16 juni 2008 21:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Quit crying emo kid!
Zelfs ik ga! Ben tegen drieeën thuis, en moet half zes alweer op het werk zijn. Dus.
Raggen met Coño's... datz viesss Patrick!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:26 schreef Moozze het volgende:
Wat is conorach?
Ga je met het volksmobiel?quote:Op maandag 16 juni 2008 21:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Quit crying emo kid!
Zelfs ik ga! Ben tegen drieeën thuis, en moet half zes alweer op het werk zijn. Dus.
Jawohl!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |