Ik zit dan helaas al in duitsland.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ga!.
komen jullie nou en masse?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:37 schreef Moozze het volgende:
[..]
![]()
Nu kan het me niet meer schelen ook...
dat had ik dus kunnen doenquote:Op maandag 16 juni 2008 17:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja tip voor degene waar het misschien ook bij is.
Op m'n ibanez had ik dus het probleem dat de gaten in m'n gitaar te groot waren voor die straplocks. Prop wat lucifer houtjes in het gat en dan vervoglens de schroef erin. Zit muurvast en je beschadigd je gitaar niet omdat die lucifers veel kwetsbaarder zijn.
ik wil je me zusje nog wel aan je verkopenquote:Op maandag 16 juni 2008 17:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet ik het. Ik en akkoorden
Denk dat ik nog eerder een vriendin vind dan dat ik akkoorden leer.
En mensen die me kennen weten hoe een ellende dat al is
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:37 schreef Moozze het volgende:
[..]
![]()
Nu kan het me niet meer schelen ook...
Oh het is van jouquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
.
Ga luisteren, jij niet-signature lezer!
quote:
That's me.quote:En jij bent de basser toch?
Het is niet echt mijn ding, maar het klinkt natuurlijk wel heel goed
De lineup van Werchter was vorig jaar best wel goed. Dit jaar is er ook niets mis mee, alleen jammer dat het tegelijk met Waldrock is, anders was ik wel gegaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:27 schreef Under_Score het volgende:
geeft ook niet, we kunnen niet allemaal heerschen
bah, ik kan zo geen enkel leuk festival bedenken om naar toe te gaan. alle lineups staan me niet aan of ik kan niet op de datum
in ieder geval wel naar within temptation met de opening van het muziek kwartier hier in enschede
top40 werchter heeft dit jaar ook een nòg slechtere lineup dan vorig jaar helaas.
Maarja, Wâldrock is natuurlijk veel gaverquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
De lineup van Werchter was vorig jaar best wel goed. Dit jaar is er ook niets mis mee, alleen jammer dat het tegelijk met Waldrock is, anders was ik wel gegaan.
Klopt, Wâldrock heeft Life of Agony en slayer maar die staan ook op Werchterquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:53 schreef The_Dean het volgende:
Maarja, Wâldrock is natuurlijk veel gaver
Probeer het eens met een geel logo op een (donker)groen shirt...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Schets gemaakt voor de shirtjes
Alleen logo is ook weer zoiets
paint dus laaaage resolutie
[ afbeelding ]
Iemand nog ideeen ?
Mits Machineheadquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Probeer het eens met een geel logo op een (donker)groen shirt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |