quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
100: [CUL SC #100] Tijd voor een jubileum-meet!!
101: [CUL SC # 101] In ieder geval schijnt de zon...
102: [CUL-SC] #102 Non-culinair gekrakeel
103: [CUL SC # 103] Waar Steer op zoek is naar Mrs. Right Now!
104: [CUL SC # 104] Met een trampoline in de slaapkamer
105: [CUL SC # 105] Je moeder is een wortel-prei quiche
106: [CUL-SC #106] Ellendig KneuzenClubje -O-
107: [CUL-SC] #107 Eten op toon!
108: [CUL-SC] #108 Blote buiken!
109: [CUL-SC #109] kweken vetrollen
110: [CUL-SC #110] waar alle dames strippen *O*
111: CUL SC # 111: nog even genieten van de winterkost!
112: [CUL-SC #112] hangen slingers op voor Tezz
113: [CUL-SC #113] De stam van de culiberen
114: Cul SC # 114 waar de yuppen gaan skien in de zomer!
115: Cul SC # 115 Waarin de restaurantweek flink uitgebuit wordt
116: Cul SC #116: Steeds langzamer slowchatten
117: [CUL-SC #117] WE EAT DEAD PEOPLE
118: [CUL-SC #118] Tis zaterdagavond, we gaan loooooos!
119: [CUL-SC] # 119: Wieuw wieuw, karmapolitie
120: [CUL SC # 120] Waar de JUB-meet steeds dichterbij komt!
121: [CUL SC #121] De man op de roze motor.. (- en CUL-meet!)
122: [CUL SC # 122] Waar we morbide nagenieten van de Meet!!
123: [CUL SC # 123] Waar Emieltje niet zal komen..
124: [CUL SC 124] 't leven is geen lolletje, paraplu parasolletje
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:52 schreef Tezz het volgende:
En oh, Steer, volgende meet ben ik er bij (mits goede datum) en dan doen we het inderdaad hier ergens!
Woehoe, (mini)meet bij Tezzquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:52 schreef Tezz het volgende:
FOK! was kaduuk straks, ik kreeg telkens foutmeldingen.
Toen ben ik maar een boek gaan lezen, een heeeeeeeeeeeel spannend boek zelfs..........
En nu ga ik slapen. En oh, Steer, volgende meet ben ik er bij (mits goede datum) en dan doen we het inderdaad hier ergens!
Oh en ik heb mijn draai weer gevonden, hij lag in mijn bubbelbad
Niet morgen maar wel een keertje, goed!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Woehoe, (mini)meet bij Tezz
Morgen tijd? Ik kom er toch langs![]()
Ow Euciequote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:53 schreef Euc- het volgende:
Fuck, verkeerde copy paste, ik bedoelde deze;
Was ook niet erg serieus bedoeld, heb morgen zoiezo geen tijd eigenlijkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Niet morgen maar wel een keertje, goed!
Nou da's dan fraai.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:55 schreef Euc- het volgende:
[..]
Was ook niet erg serieus bedoeld, heb morgen zoiezo geen tijd eigenlijk
het is zo'n schijtebakkie hequote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:56 schreef Tezz het volgende:
Nou da's dan fraai.
Ik maar denken dat je gezellig op visite wilt komen. Nou valt weer tegen dan.
Hihihi.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Super Tezz, en dan binden we je man vast en gooien we hem in de meterkast zodat al zijn vooroordelen over enge mensen op teh internetz helemaal uitkomen, okee?
Nou ja zeg, en dan spring jij niet in ze kar om naar voorschoten te rijdenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:57 schreef Tezz het volgende:
Hihihi.
Nee hij snapt het wel tegenwoordig volgens mij. Hij vroeg zich zelfs af waarom ik afgelopen zaterdag niet gegaan was, haha.
Hmm, voor mij niet..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:54 schreef golfer het volgende:
Maar op mijn crematie kunnen jullie dus
en
ter afscheid van mij draaien.
Nouja.. ik kan je er wel ergens tussen squeezen, morgenvroeg kwart over 9, hoe schikt dat?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou da's dan fraai.
Ik maar denken dat je gezellig op visite wilt komen. Nou valt weer tegen dan.
quote:
zou het niet weten , ik wil alleen maar hemquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
En thank god voor internet he SOL, wie weet wat je nu aan het doen zou zijn zonder internet.
Net als jij achter het Centraal Station klanten werven?quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
En thank god voor internet he SOL, wie weet wat je nu aan het doen zou zijn zonder internet.
Hee Isa, wat doe jij met SOL's account?quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zou het niet weten , ik wil alleen maar hem
wat een gepaste opmerkingquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Net als jij achter het Centraal Station klanten werven?
sorry, SOL,scheet
En ondertussen post je moeder op een ander forum boos dat haar zoon zo hard loopt te zingen en wat hij wel niet denkt enzo?quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:40 schreef Euc- het volgende:
* Inmiddels bij moeders is op eigen kamertje, met boxen, en nu KEIHARD zingt; WE COULD BE HEROES, JUST FOR ONE DAY *
Trustequote:Op woensdag 26 maart 2008 00:41 schreef Stereotomy het volgende:
Gefixt! En nu ga ik naar bed. Weer te weinig artikels af dus minder $$ binnen. Morgen vroeg college die ik eigenlijk niet hoef te volgen, dus ik drag m'n laptop mee en ga daar lekker verder schrijven.![]()
![]()
Die ligt in bed en is doofquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ondertussen post je moeder op een ander forum boos dat haar zoon zo hard loopt te zingen en wat hij wel niet denkt enzo?![]()
Bekend verschijnsel....hebben we hier ook wel eens.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een probleem.
Poes vangt muis, muis is niet dood, dus er wordt mee gespeeld (beneden in de tuinkamer)![]()
Ik ga naar beneden, zie wel poes, maar geen muis.
Zet poes buiten in de tuin en zoek naar muis.
Geen muis.
Nu ben ik bang dat ik morgen een muis in de (slaap-) kamer zie/hoor lopen en de poes op zoek is naar de rest van de kudde.
quote:
was mann liebt das neckt sich, ofzo.quote:
Sowieso zwaarquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:36 schreef cul_non_kul het volgende:
![]()
sinds onze jongste kat er niet meer is, is het niet meer bloederig in de badkamer...
Maar ik vrees dat de laatste muis die onze oudste meenam, nu als lijkje ergens in de keuken ligt...ik ruik iig een rare geur, maar kan het lijkje niet vinden
quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sowieso zwaardat de poes nog steeds weg is... het rare is dat de ene keer de muizen worden opgegeten en de andere keer niet
of half
Heerlijke beestjes idd ...quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:47 schreef Bluezz het volgende:
Dat katten met zo weinig hersentjes en toch zo bijzonder kunnen zijn he
Wie was het? Je toekomstige man D-H, of was het Emile?quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:01 schreef AKnynke het volgende:
Nog iemand wakker hier? Ik kan niet slapen!
Lag zo heerljk te slapen, totdat ik wakker gesmst werd!2 uur geleden. Sindsdien lig ik maar te woelen...
Was wel een lief smsje, dat dan weer wel!
Het was emiel natuurlijk! Klein, maar fijn!quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie was het? Je toekomstige man D-H, of was het Emile?
en ja ik ben nog wakker
quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:05 schreef AKnynke het volgende:
Het was emiel natuurlijk! Klein, maar fijn!
Ach, ergens vroeg ik er zelf om. Ik gebruik m'n mobiel ook als wekker, dus dat is wel fijn om naast je bed te hebben liggen dan!quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Irritant zegIk laat mijn mob dan ook altijd hier beneden liggen...
quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:11 schreef AKnynke het volgende:
Hebben jullie beide morgen vrij trouwens?
Als ik echt echt op een bepaald tijdstip wakker moet worden leg ik mijn mobiel (wekker) altijd aan de andere kant van de kamer neer, dan MOET ik er wel uit want dat ding maakt me een herrie zeg, niet normaal.. En het mooie is, hij stopt er ook niet mee, je moet dus wel je bed uitquote:Op woensdag 26 maart 2008 02:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ach, ergens vroeg ik er zelf om. Ik gebruik m'n mobiel ook als wekker, dus dat is wel fijn om naast je bed te hebben liggen dan!
Lekker zeg! Goed, ik ga nog maar eens een poging doen tot slapen. De wekker gaat morgen nl. weer vroeg, en het word een lange dag!quote:
Ja, en soms is het dan weer té gezellig zo naast elkaar, kletsen muziekjes luisteren internetten wijntje whiskyquote:Op woensdag 26 maart 2008 02:11 schreef AKnynke het volgende:
Hebben jullie beide morgen vrij trouwens?
Lekker toch! Ik wou dat ik die hunk uit het vorige topic naast me had liggen, dan vermaakte ik me ook wel. Helaas heb ik alleen m'n knuffel konijn, en die is wat stilletjes!quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, en soms is het dan weer té gezellig zo naast elkaar, kletsen muziekjes luisteren internetten wijntje whisky
quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:24 schreef AKnynke het volgende:
Lekker toch! Ik wou dat ik die hunk uit het vorige topic naast me had liggen, dan vermaakte ik me ook wel. Helaas heb ik alleen m'n knuffel konijn, en die is wat stilletjes!
Ja dat lijkt er wel op dan he?quote:Op woensdag 26 maart 2008 06:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen. Ik ga denk ik te laat op stage komen. Moet over een kwartier weg en zit nog in pyjama
Neu want ik moest weg afgelopen zaterdagavond..........Maar de volgende meet wil ik wel echt komen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ja zeg, en dan spring jij niet in ze kar om naar voorschoten te rijden![]()
Vreselijk he, het ochtendritueel als je zo'n slaapkop in huis hebt! Hier nog eentje, met veel pijn en moeite heb ik haar zojuist een verdieping lager kunnen krijgen, ze ligt nu opgekruld onder een dekentje sesamstraat te kijken en aan een pakje chocomel te lurken....quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:11 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik wil btw ook weer terug naar bed, eerst Milou maareens uit bed halen en haar op tijd beneden krijgen, wat nog een hele klus gaat worden aangezien ik haar vanuit de slaapkamer hier hoor snurken
Milou lag net nog helemaal opgekruld in bed, inmiddels is ze aangekleed en helemaal klaar voor schoolquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vreselijk he, het ochtendritueel als je zo'n slaapkop in huis hebt! Hier nog eentje, met veel pijn en moeite heb ik haar zojuist een verdieping lager kunnen krijgen, ze ligt nu opgekruld onder een dekentje sesamstraat te kijken en aan een pakje chocomel te lurken....
wat dat betreft is het toch wel erg makkelijk dat Milou met de taxi gaatquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:07 schreef Tezz het volgende:
Ohhhhhhhhhh wat heerlijk SOL (smelt)
Ook hier is het weer gelukt: kleren aan, haartjes gekamd, ontbijtje in het buikje. Nu door de regennaar school.
Ik ben de ochtend lekker vrij (heeeeeerlijk) en hoeft pas om 14.00 uur te werken (tot 17.30). lekker relaxdagje dus!
Ja, is echt een soort van hyperventilatie, alleen heeft het meer dan uur geduurd, en das niet echt praktisch, zeg maar, zeker zo op de vroege ochtend en dat ik graag had willen slapenquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:20 schreef Leintjeuh het volgende:
SOL, weet je zeker dat het niets ernstigs is met je hart? Milou ligt er trouwens wel übercute bij!!
ohh en mocht het toch iets anders/ernstigers zijn, dan zie je me vanzelf wel verschijnen op SEH straks, als ik dan nog een beetje bij de tijd ben zal ik speciaal om jou vragenquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja, is echt een soort van hyperventilatie, alleen heeft het meer dan uur geduurd, en das niet echt praktisch, zeg maar, zeker zo op de vroege ochtend en dat ik graag had willen slapen
Tis je gegundquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:43 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge!
Nog even een dagje knallen, vanmiddag lever ik de hele reutemeteut in en dan ga ik vanavond eens lekker vroeg naar bed
Fuck een 8 halen, fuck een deadline voor mijn artikel. Slapen wil ik
Succes!quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:43 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge!
Nog even een dagje knallen, vanmiddag lever ik de hele reutemeteut in en dan ga ik vanavond eens lekker vroeg naar bed
Fuck een 8 halen, fuck een deadline voor mijn artikel. Slapen wil ik
Op de SEH kom ik je niet helpen hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohh en mocht het toch iets anders/ernstigers zijn, dan zie je me vanzelf wel verschijnen op SEH straks, als ik dan nog een beetje bij de tijd ben zal ik speciaal om jou vragen
Short Message Servicequote:Op woensdag 26 maart 2008 02:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het was emiel natuurlijk! Klein, maar fijn!
Ga ook voetballen in je luchpauze!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:53 schreef AKnynke het volgende:
Gatverdarrie, heb me akelig verslapen vanmorgen! Wou er om 700 uit om nog naar de dokter te gaan, en te gaan hardlopen voor werk. Werd om half 9 wakker. Geen dokter, en niet hardlopen, en nu zit ik zonder enige vorm van beweging op het werk. Bah!
Zie PM tezz! Zo, ik ga aan het werk!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:57 schreef Tezz het volgende:
Emieltje, stel je eens voor lieverd. Dan kan tante Tezz ook met jullie meelachen....
Schoonmaken sucks. Maar ach, aangezien ik partime werk en de andere helft van de tijd huisvrouw dien te spelen wordt er van mij verwacht dat ik het doe. Maar ik heb er nu al weer genoeg van eigenlijk, dus vandaag niet meer Liejannuh!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ga ook voetballen in je luchpauze!![]()
![]()
Tezz, kom je bij mij ook schoonmaken?Ik ben afgelopen weekend met een wonderdoekje mn keuken doorgegaan, maar daarna hield het erg snel op.
Zaterdagochtend een nieuwe kans.
Mijn collega's kijken me al raar aan als ik het woord sport laat vallen. T zijn journalisten, die sporten niet, en roken heeeeeel veel sigaretten!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ga ook voetballen in je luchpauze!![]()
![]()
Tezz, kom je bij mij ook schoonmaken?Ik ben afgelopen weekend met een wonderdoekje mn keuken doorgegaan, maar daarna hield het erg snel op.
Zaterdagochtend een nieuwe kans.
Heej! Ik had zo een journalist kunnen zijn! Shit, roeping gemist.......quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mijn collega's kijken me al raar aan als ik het woord sport laat vallen. T zijn journalisten, die sporten niet, en roken heeeeeel veel sigaretten!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zie PM tezz! Zo, ik ga aan het werk!
Nee, dat weet ik niet! Ik heb wel zo m'n vermoedens...Maar het ging Tezz meer om het begrip 'Emiel' dus dat heb ik gsmst! gepm'ed hoe schrijf je dat in hemelsnaam?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
weet jij wiens kloon Emiel is?? PM mij ook, dan
Ohw ok. Ik heb ook een 'verdachte' voor de zaak Emielquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet! Ik heb wel zo m'n vermoedens...Maar het ging Tezz meer om het begrip 'Emiel' dus dat heb ik gsmst! gepm'ed hoe schrijf je dat in hemelsnaam?
Zeg, kLeinemeid ik dacht dat we samen met Mr. Rebound een pact hadden?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohw ok. Ik heb ook een 'verdachte' voor de zaak Emiel
PM'en is wel een lastig werkwoord heh
Ik ben uh... een oude 'kennis' van een mod hier.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:57 schreef Tezz het volgende:
Emieltje, stel je eens voor lieverd. Dan kan tante Tezz ook met jullie meelachen....
Alweer?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:17 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef DarkElf het volgende:
w'rom dan onder een kloon? vind ik altijd zo dom,maar goed kan aan mij liggen![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef DarkElf het volgende:
w'rom dan onder een kloon? vind ik altijd zo dom,maar goed kan aan mij liggen![]()
of je moet een reputatie hebben en opnieuw willen beginnen
Yep. Ik ken inmiddels alle in's en out's. En als je dat heul snel doet (in en out) dan merken ze er niets van hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:35 schreef Emieltje het volgende:
[..]
Ik ben uh... een oude 'kennis' van een mod hier.
Jij hebt het verhaal achter Emiel ook nog niet gehoord? Zal ik je anders ook even pm'en?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef DarkElf het volgende:
of je moet een reputatie hebben en opnieuw willen beginnen
quote:
thenksquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
DE, ik heb je gepm'ed. En nu ga ik idd weer aan het werk.
Ja denk het welquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:28 schreef Tezz het volgende:
We moeten echt eens naar die meets gaan hoor DE
Groot gelijk heb je!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Schoonmaken sucks. Maar ach, aangezien ik partime werk en de andere helft van de tijd huisvrouw dien te spelen wordt er van mij verwacht dat ik het doe. Maar ik heb er nu al weer genoeg van eigenlijk, dus vandaag niet meer Liejannuh!
De meeste van mijn collega's ook hoor. Maar ik heb dus gelukkig ook sportieve collega's.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mijn collega's kijken me al raar aan als ik het woord sport laat vallen. T zijn journalisten, die sporten niet, en roken heeeeeel veel sigaretten!
Ja, van Faithyquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, dat dan weer niet, maar ik ben wel een kloon van een andere 'bekende' user
Ik zeg toch niks joh!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:32 schreef Emieltje het volgende:
[..]
Zeg, kLeinemeid ik dacht dat we samen met Mr. Rebound een pact hadden?
Sterkte vandaag btw bij je ex. Zal wel niet makkelijk worden.quote:
Fietsen naar je werkt telt echt wel mee! En 45 minuten lopen met de hond is niet alleen leuk, maar ook nog eens ontzettend gezond? Er zijn echt bakken mensen die echt veel minder bewegen dan jij.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:39 schreef Tezz het volgende:
Oh ik wilde dat ik wat meer sportgenen had............
Het enige wat ik doe qua beweging is dagelijks drie kwartier wandelen in het bos met de hond. En af en toe een keer zwemmen.
Op de fiets naar het werk telt zeker niet mee??
Ja ik snap eigenlijk niet goed wat jij in het dieettopic doet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Fietsen naar je werkt telt echt wel mee! En 45 minuten lopen met de hond is niet alleen leuk, maar ook nog eens ontzettend gezond? Er zijn echt bakken mensen die echt veel minder bewegen dan jij.![]()
Ik had 3 jaar geleden ook niet verwacht dat ik rennen zo leuk zou vinden. En 5 jaar geleden had ik je hard uitgelachen als je had gezegd dat ik iedere dag 40 km zou fietsen.
Zo, dan ga ik nu eens verzinnen of ik nog mee ga rennen met een hardloopwestrijd dit weekend.
Ik heb maar 15 collega's. Er is er eentje die zo nu en dan gaat spinnen. De rest is a-sportief. En er zijn hier ook geen douches.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je!Het wordt toch maar weer vies.
[..]
De meeste van mijn collega's ook hoor. Maar ik heb dus gelukkig ook sportieve collega's.
Hoorde alleen net dat mijn voetbaltraining niet door gaat, maar gelukkig kan ik gaan hardlopen.
Lief!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja ik snap eigenlijk niet goed wat jij in het dieettopic doet.Maar misschien heeft het dieettopic goed geholpen ofzo.
Bij Moblo ook al.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja ik snap eigenlijk niet goed wat jij in het dieettopic doet.Maar misschien heeft het dieettopic goed geholpen ofzo.
Bij Moblo ook al.
Het scheelt idd wel, lang zijn. Bij mij zit er ook wel een beetje teveel hier en daar, maar het valt minder op. Ik zou ook niet heeeeel dun willen zijn, dan lijk ik nog langer!quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:41 schreef Tezz het volgende:
Ik heb geen gezond gewicht volgens mij. Vetrollen all over the place.
Ik ben lang en daarom valt het ietsie minder op (zegt men), maar ohwee als ik mijn kleren uit trek. Blubber blubber blubber. Maar ja, als je dan als hobby koken en eten hebt, tja, dan wordt het moeilijk he! Maar ik ben wel al een heel stuk aan het minderen in de tussendoortjes en eten na 20.00 uur 's avonds. Dat helpt wel al !
En dan post SHE ook nog eens 'de hemel op aarde' in het wat eten we vandaag topic. Blegh.
Nee heel dun is niet mooi als je lang bent inderdaad.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het scheelt idd wel, lang zijn. Bij mij zit er ook wel een beetje teveel hier en daar, maar het valt minder op. Ik zou ook niet heeeeel dun willen zijn, dan lijk ik nog langer!
Ja, dat is idd een raar gezicht. Ik heb eigenlijk alleen een buikje. En van de benen en de kont mag wel wat af, maar daar hoeft niet zoveel af. Voor de rest ben ik best tevree!quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee heel dun is niet mooi als je lang bent inderdaad.
Ik heb ook nog wel het voordeel trouwens dat mijn lichaam wel goed in verhouding is (overal even dik zeg maar, hihi). Je ziet ook wel eens mega-konten of een superbrede schouderpartij en een dunne bibs eronder.
Gelukkig denken veel mannen zo..........quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
Vrouwen met ribben die je kunt tellen, da's pas lelijk
vind mijn man gelukkig ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
Maar tis niet alleen hoe de mannen erover denken, ook hoe je je erbij voelt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gelukkig denken veel mannen zo..........![]()
![]()
![]()
Oh ja kut, ik moest naar het werk.
Brrrrquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
oeh getver. nou succesquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:14 schreef golfer het volgende:
Heerlijk uitgeslapen en zo naar de tandarts. *ril*.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:26 schreef AKnynke het volgende:
Zo, lunchtijd is eindelijk aangebroken hier. Daar zit ik al een uur reikhalzend naar uit te kijken!
Ik ken anders genoeg mensen die niet alles ok vinden!quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:28 schreef Liejannuh het volgende:
Lang zijn is ok!![]()
Niet mager zijn is ook ok!![]()
Hardlopen is ook al ok!![]()
Eigenlijk zijn er best veel dingen ok.
Daarom zei ik ook dat er best veel dingen ok zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:34 schreef Emieltje het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg mensen die niet alles ok vinden!
Hoe gaat het nu met je broer Isa?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Die banner is wel lachen
Goeiemiddag! Lekker verrot geslapen, bij mijn moeder op visite geweest, beetje gerommeld in huis, ex afgebeld en boodschappen gedaan. Niets aan sport. Nou ja, in totaal zeker 20 minuten gefietst, da's ook weer wat. Gisteravond wegens broer-perikelen ook niet naar de sportschool geweestVandaag komt het er ook niet van, want ik moet straks werken (maar dan krijg ik wel 30+ minuten beweging
)
Ik weet trouwens wie Emieltje is100% zekerheid, handig hoor, mod zijn
Hoe is het hier met iedereen op een schaal van 5? Met mij gaat het 2
PM please? of moet ik m'n connecties inschakelen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Hoe is het hier met iedereen op een schaal van 5? Met mij gaat het 2
Tja, da's ook geen kunst aan, voor ons blijft het raden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:18 schreef Isabeau het volgende:
3,5'je, en als ik mijn werk afkrijg een 4.quote:Hoe is het hier met iedereen op een schaal van 5? Met mij gaat het 2
Gewoon lekker niets doen en op youtube jankmuziek opzoeken. Alleen deed ik dat met drank, doe jij het maar zonder drank en met knutselen met Milou. Je kan bijvoorbeeld een voodoopoppetje knutselenquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Hoe gaat het nu met je broer Isa?
Met mij gaat het -1Ik voel me klote, en hierbij verklaar ik mezelf officieel depri.
Heb nergens zin in, in mensen al helemaal niet, alleen Milou, daar ga ik zo ook maareens mee knutselen ofzo, voordat ze heel de middag voor de tv hangt
Heeft je zus al gereageerd op de schoenen? Ik moet vanmiddag nog naar het postkantoor, dus die zou ik evt. meteen mee kunnen posten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Met mij gaat het -1Ik voel me klote, en hierbij verklaar ik mezelf officieel depri.
Kom maar op met die kneksies!quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:34 schreef AKnynke het volgende:
PM please? of moet ik m'n connecties inschakelen?
Ik kan me niet herinneren je usernotes te hebben gelezenquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
Het valt me overigens wel ontzettend mee dat je me nog aardig vindt nog met me wil praten ondanks de usernotes waarin al mijn onhebbelijke eigenschappen worden gequote.met die iPhone had ik dus achteraf wél gelijk he
![]()
Ik vraag me dat ook wel eens af: waar is het fout gegaan en zo niet welke optelsom ging fout en waar had het wel weer goed kunnen gaan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:37 schreef Isabeau het volgende:
- knip lang verhaal-
Nah, het was pas pathetic geweest als atrimar tijdens jullie relatie homo was geworden en dan daarna alsnog naar die muts was gegaan om weer hetero te worden.quote:Overigens wel confronterend als ik hem hoor praten; is dan net of ik in een spiegel kijk af en toe(god, ben ik ook zo pathetic?? en hij màg! bij hem is het net een paar dagen oud, bij mij al een half jaar
)
quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren je usernotes te hebben gelezenIk zie nog steeds geen reden om dat te doen whehehe. Ik wil je gewoon lief en leuk blijven vinden
-klik-quote:
Alleen van buiten, van binnen is het bij mij vaak zo:quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:46 schreef Isabeau het volgende:
Wat ben je heerlijk positief ingesteld, Steer![]()
whahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen van buiten, van binnen is het bij mij vaak zo:
[ afbeelding ]
Eens, soms!quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:08 schreef Bluezz het volgende:
atrimar is een gevalletje je loopt je lul achterna.![]()
mannen
Als je de rest van je leven wilde sex kunt hebben met Isa, dan DOE JE DAT TOCH.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:08 schreef Bluezz het volgende:
atrimar is een gevalletje je loopt je lul achterna.![]()
mannen
Klaar.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:32 schreef Bluezz het volgende:
golfer gaat de spanning van de tandarts afreageren met stofzuigen
Ej!quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn hersens zitten op dit moment al een half jaar gewoon in zijn Emiel![]()
Ik zal nog eens stofzuigen.quote:
Ha, tis me duidelijk!quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:18 schreef Emieltje het volgende:
[..]
Als je de rest van je leven wilde sex kunt hebben met Isa, dan DOE JE DAT TOCH.
no-brainer
quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
Ha popjes. Ik heb jullie gemistWat een narigheid weer, vandaag. SoL, zullen we vanavond even bellen?
En Isa, het rakelt allemaal wel narigheid op in jouw leven he, die scheiding van je broer![]()
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat mijn verslag is ingeleverdhet slechte dat ik niet denk dat ik er een 8 voor krijg
Nou ja. Mijn hoofd barst uit elkaar; zo even een ibuprofennetje in mn mik schuiven en een tukje doen
Wat hadden we nou gezegd: NSAIDs alleen voor ontstekingspijn en Paracetamol voor alle andere pijntjes.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja. Mijn hoofd barst uit elkaar; zo even een ibuprofennetje in mn mik schuiven en een tukje doen
En ik wil jou wel eens in het echt ontmoeten. Wanneer?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:27 schreef SHE het volgende:
Godverdikkeme wat gaan jullie hard. Zo word ik nooit incrowd hier
Hoe is het met iedereen? En dan met name met de mensen die het even kut hebben?
Of hebben jullie het er liever niet over en moet ik een vieze mop posten?
Ik wilde even kwijt dat ik het weer zat ben. Ik wil zon. Met BBQ's, blote kreeften en veel bubbels.
ik ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ik wil jou wel eens in het echt ontmoeten. Wanneer?
zeg, jij ging boodscahppen doen, kleine!quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Emiel Steer is los dames, pas opquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
Graagquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:27 schreef SHE het volgende:
Of hebben jullie het er liever niet over en moet ik een vieze mop posten?
Niks Blegh. Aan dit soort voer heb ik mijn volle kont en grote tieten te danken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:41 schreef Tezz het volgende:
Ik heb geen gezond gewicht volgens mij. Vetrollen all over the place.
Ik ben lang en daarom valt het ietsie minder op (zegt men), maar ohwee als ik mijn kleren uit trek. Blubber blubber blubber. Maar ja, als je dan als hobby koken en eten hebt, tja, dan wordt het moeilijk he! Maar ik ben wel al een heel stuk aan het minderen in de tussendoortjes en eten na 20.00 uur 's avonds. Dat helpt wel al !
En dan post SHE ook nog eens 'de hemel op aarde' in het wat eten we vandaag topic. Blegh.
En ga jij nou maar 'werken', blondiequote:Op woensdag 26 maart 2008 17:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg, jij ging boodscahppen doen, kleine!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zorg jij er nou maar voor dat je gaat koken de volgende keer.![]()
![]()
Bij deze de plechtige belofte ( spuugt door vingers ) dat ik er de volgende meet bij ben. ( mits welkom natuurlijk )quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Whoa, ik zie nu het recept dat je hebt gepost, lekkerrrrquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks Blegh. Aan dit soort voer heb ik mijn volle kont en grote tieten te danken.
Toen ik dit niet at, kon je met me snowboarden![]()
Ik prijs dit soort gerecht tot in den hemel; verplichte kost voor elk vrouw, eens per maand.
Mits je lichaam de vetten een beetje eerlijk verdeeld natuurlijk
Maar goed, aangezien ik een behoorlijke wijntjes liefhebber ben en ik toch echt de nodige vetvorming op mijn buik zie ontstaan, sla ik deze ronde over.
Ik ga wel op mijn hoofd staan vanavond, wellicht dat het van mijn buikje naar mijn borsten zakt
Fat girls prrrridequote:Op woensdag 26 maart 2008 17:38 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, wordt het nou standaard in CUL om de hele tijd over gewicht te praten, ga dat lekker in lif doen of zo
Spaghetti carbonaraquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:40 schreef AKnynke het volgende:
Eens is.
Wat zal ik vanavond gaan eten? Makkelijk en snel graag. Straks na het werk eerst maar eens hardlopen, en dan eten koken. geen idee hoe en wat!
Ik las op de appie site een snel en lekker recept wat ik morgen ga maken :quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:40 schreef AKnynke het volgende:
Eens is.
Wat zal ik vanavond gaan eten? Makkelijk en snel graag. Straks na het werk eerst maar eens hardlopen, en dan eten koken. geen idee hoe en wat!
Dat is me veels te vet na het sporten.quote:
Ik haat dat altijdquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:01 schreef Euc- het volgende:
Steer, jij zei toch dat de klok achteruitging?
Het is dus vooruit![]()
Of zei ik dat nou?
De klok gaat vooruit, want 1 uur minder slaap. Lieverd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:01 schreef Euc- het volgende:
Steer, jij zei toch dat de klok achteruitging?
Het is dus vooruit![]()
Of zei ik dat nou?
Ik ook, en dan nog twijfel ik wel eensquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Ja voorjaar vooruit, zo onthou ik het ook altijd
Deal.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:36 schreef SHE het volgende:
Bij deze de plechtige belofte ( spuugt door vingers ) dat ik er de volgende meet bij ben. ( mits welkom natuurlijk )
En zodra de verbouwingen hier eindelijk klaar zijn, zou ik graag zelf een keer een CUL meet willen hosten.
Maar dat laat zich wachten tot augustus/september.
Voordeel is wel dat ik in Utrecht zit, goed bereikbaar voor iedereen en 3 minuutjes lopen van CS
Ik ben zo blond dat ik altijd in de krant kijk...anders weet ik het echt niet. ik snap het nut van dat onthouden ook niet. Er zijn veel betere dingen om te kunnen onthouden..quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik ook, en dan nog twijfel ik wel eens
(blond he?)
Utrecht!quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:36 schreef SHE het volgende:
Voordeel is wel dat ik in Utrecht zit, goed bereikbaar voor iedereen en 3 minuutjes lopen van CS
Ik zie wel een snapshot van jou, Elf en ik omringd door blote kreeften in een bad van champagnequote:Op woensdag 26 maart 2008 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, ik ga naast DE zitten en wacht op de blotekreeft
van SHE
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zie wel een snapshot van jou, Elf en ik omringd door blote kreeften in een bad van champagne
Fotograaf meldt zich voor het maken van die foto.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:39 schreef SHE het volgende:
Ik zie wel een snapshot van jou, Elf en ik omringd door blote kreeften in een bad van champagne
Het programma van ons openluchttheater om de hoek hier is ook weer bekend. Kaartverkoop begint zaterdag a.s.quote:
Ik ben jaren achtereen naar het Bostheater geweest in het Amsterdamse bos met mijn beste vriendin.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Het programma van ons openluchttheater om de hoek hier is ook weer bekend. Kaartverkoop begint zaterdag a.s.
http://www.openluchttheaterbloemendaal.nl/
Bluezz wil in ieder geval graag naar 'Girls Wanna Have Fun' op 15 augustus.
En het is mijn broer ook niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:56 schreef Isabeau het volgende:
En ik krijg dinsdag een leuke man op visite om voor te kokenEn nee, het is niet eens Atrimar
![]()
Veel leuker.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
Is die van Bloemendaal net zo leuk als die van Amsterdam?
Nee, helaas nietquote:
Hee maar dat ziet er stoer uit, eigenlijk een exacte kopie van het Amsterdamse Bosquote:
Nee, ook niet eens!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:01 schreef DarkElf het volgende:
en geen neef of oom of vader of gewone vriend?
aha nou als hij maar niet ineens jou als nieuwe reden bestempeldquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ook niet eens!![]()
(wel een eh oude bekende die nog wel een vriendin heeft maar er aan zit te denken de relatie te beëindigen en ik heb al tegen hem gezegd dat zijn reden onzin is en ik wilde hem er dinsdag eigenlijkvan overtuigen het niet uit te maken)
Wie? Wie? Wie? Wie? Vertel!quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:56 schreef Isabeau het volgende:
En ik krijg dinsdag een leuke man op visite om voor te kokenEn nee, het is niet eens Atrimar
![]()
Lekker bescheiden bordje eten.quote:
wow!quote:
ze heeft nog te veel contact met haar ex en hij wil niet dat ze contact met haar ex heeftquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
Mogen wij de reden weten zodat we hem extra kunnen uitlachen?
Onder het mom "je moet elkaar toch kunnen vertrouwen" en "ach, als je maar eerlijk tegen je bent" zegt mijn boerenverstand echter dat als een vrouw/man echt 100% voor een nieuwe liefde van haar leven gaat, dat er geen behoefte meer is voor veel contact met een ex. Of er ruimte is, is een ander verhaal.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ze heeft nog te veel contact met haar ex en hij wil niet dat ze contact met haar ex heeft![]()
Ik weet het!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ze heeft nog te veel contact met haar ex en hij wil niet dat ze contact met haar ex heeft![]()
Beetje geduld zeg! K heb alle tijd van de wereld. En honger. En ik eet niet als ik stink!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou toch wel douchen als ik jou was, Nyn.![]()
Hij heet Ruud en was een collega van mequote:Op woensdag 26 maart 2008 19:11 schreef Liejannuh het volgende:
Wie? Wie? Wie? Wie? Vertel!
Ken ik 'm?
Ik heb net een uurtje gefietst.Echt lekker fietsweer vandaag!
Hoe gaat het met je broer?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heet Ruud en was een collega van meHeeft nu een leuke functie in Hoogeveen en komt dus elke dag in Hoogeveen en komt daarom dinsdag lekker bij me eten
Die ga ik zo na het bezoekuur weer bellen.quote:
Ik vrees voor je vriendenkring, Isa!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:38 schreef Isabeau het volgende:
En dus niet die jongen die jij kent, Liejannuh. Alhoewel die ook wel erg leuk is
En zo kom je alles te weten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heet Ruud en was een collega van meHeeft nu een leuke functie in Hoogeveen en komt dus elke dag in Hoogeveen en komt daarom dinsdag lekker bij me eten
Beste vriend van D. uit G.quote:
Wat een D's hier zeg!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En zo kom je alles te weten.
Ik dacht ene D. uit Z.
Viel het mee met de kou Nynke?
Maar die had ook iets met zijn vriendin die weer contact wilde met haar ex. Dus vandaar.quote:
Ik heb net een pot thee gezet en heb nog een leuk boek dus wrs doe ik dat ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef Liejannuh het volgende:
DarkElf, lekker op de bank gaan hangen!En zo min mogelijk doen.
Niets mis mee. De vitamientjes komen morgen wel weer.
Klopt helemaalquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef Liejannuh het volgende:
Maar die had ook iets met zijn vriendin die weer contact wilde met haar ex. Dus vandaar.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klopt helemaal
Dus omgaan met exen is slecht voor je relatie? Wat vervelend nouVrijdag komt Atrimar eten, ik wilde vis maken, iemand nog een hémels recept?
Succes.quote:Fugu (blow fish) is a fish which contains deadly poison in the organs. Despite the risk, fugu dishes remain as special feasts in Japan.
http://japanesefood.about.com/cs/seafoodfish/a/fugublowfish.htm
quote:
Doe jij nog wel eens leuke dingen buiten het studeren om?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Meld zich voor een bordje
Nu weer ff studeren. bijna klaar voor vandaag.
Adblock rulezquote:
GEnoeg. ehhhhhhhhhhhh, weet alleen ff niet watquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe jij nog wel eens leuke dingen buiten het studeren om?
Ik weet niet wat zijn beweegredenen zijn, hij blijft zeggen dat ik zijn beste vriendin ooit benquote:
Zorg je wel voor genoeg ontspanning voor jezelf?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
GEnoeg. ehhhhhhhhhhhh, weet alleen ff niet wat![]()
Mijn ex roept ook dat ik haar beste vriend ooit ben en dat ik haar snap zoals niemand haar ooit gesnapt heb. Wat is dat toch met die mensen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zijn beweegredenen zijn, hij blijft zeggen dat ik zijn beste vriendin ooit benen hij me daarom niet kwijt wil. En het interesseert me werkelijk waar geen donder wat zijn vriendin vindt. Oh nee, dat lieg ik: ik hoop dat ze d'r nageltjes opvreet als hij bij mij is.
Sportschool is toch ontspanning?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
Zorg je wel voor genoeg ontspanning voor jezelf?![]()
Mjah, is niet alleen geluk hoor. Is ook een kwestie van keihard voor werken (voor beide dus)quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat lekker Beunk
Geluk in de liefde, geluk in het spel.![]()
ik ga jaloers worden![]()
Niet iedereen is gek van Walterquote:
Namen van mensen om mij heen/uit mijn verleden komen blijkbaar regelmatig langsquote:
Heeft DH een sixpack???? Dat moet ik controleren!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als Walter DH's sixpack even komt controleren bedoel je?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Pfft voelde me zo rot einde van de vanmiddag, dat ik even ben gaan liggen, Milou zat lekker dvd te kijken en net toen ik een btje wegsukkelde kwam ze me vertellen dat ze alle toetjes had opgegeten () en dat ze nu wel moe was en een btje buikpijn had ( 6 danoontjes en een choco-toetje
)en er bij kwam liggen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Milou zat lekker dvd te kijken en net toen ik een btje wegsukkelde kwam ze me vertellen dat ze alle toetjes had opgegeten () en dat ze nu wel moe was en een btje buikpijn had ( 6 danoontjes en een choco-toetje
)en er bij kwam liggen.
quote:
Oh, maar dat ben jij toch ook een beetje?quote:en de ex die ik dumpte en van lelijk eendje in zwaan veranderde
amai, manneke, zulke dingen kun je niet zeggen zonder duidelijk te zijn hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
Toen ik jou voor het eerst zag op de meet dacht ik precies hetzelfde als wat ik dacht toen ik mijn ex voor het eerst zag...ik hoop niet dat dit een bad omen is.
En nee, ik kan niet vertellen wat het is met de kans dat je boos wordt (vrouwen
)
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
SoL, ook goed hoorDie Milou
NIet te geloven, ik ben echt vertieft. Ik ging even een uurtje slapen toen ik thuiskwam en half acht zou Mr CF me wakker maken... Ik viel echt als een blok in slaap, toen ik wakker werd dacht ik dat het ochtend was dus ik zo heel vaag brabbelen van 'moet je al naar je werk, ik rij niet mee hoor'
Oeh. Nu ga ik ook nachos maken. Maar niet zo spectaculair als die van SHE.
Weet je, het is bèst moeilijk om mij kwaad te krijgen, maar ik vrees dat het een slecht voorteken is gezien jouw status met die exquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
Toen ik jou voor het eerst zag op de meet dacht ik precies hetzelfde als wat ik dacht toen ik mijn ex voor het eerst zag...ik hoop niet dat dit een bad omen is.
En nee, ik kan niet vertellen wat het is met de kans dat je boos wordt (vrouwen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |