Ja, is echt een soort van hyperventilatie, alleen heeft het meer dan uur geduurd, en das niet echt praktisch, zeg maar, zeker zo op de vroege ochtend en dat ik graag had willen slapenquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:20 schreef Leintjeuh het volgende:
SOL, weet je zeker dat het niets ernstigs is met je hart? Milou ligt er trouwens wel übercute bij!!
ohh en mocht het toch iets anders/ernstigers zijn, dan zie je me vanzelf wel verschijnen op SEH straks, als ik dan nog een beetje bij de tijd ben zal ik speciaal om jou vragenquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja, is echt een soort van hyperventilatie, alleen heeft het meer dan uur geduurd, en das niet echt praktisch, zeg maar, zeker zo op de vroege ochtend en dat ik graag had willen slapen
Tis je gegundquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:43 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge!
Nog even een dagje knallen, vanmiddag lever ik de hele reutemeteut in en dan ga ik vanavond eens lekker vroeg naar bed
Fuck een 8 halen, fuck een deadline voor mijn artikel. Slapen wil ik
Succes!quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:43 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge!
Nog even een dagje knallen, vanmiddag lever ik de hele reutemeteut in en dan ga ik vanavond eens lekker vroeg naar bed
Fuck een 8 halen, fuck een deadline voor mijn artikel. Slapen wil ik
Op de SEH kom ik je niet helpen hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohh en mocht het toch iets anders/ernstigers zijn, dan zie je me vanzelf wel verschijnen op SEH straks, als ik dan nog een beetje bij de tijd ben zal ik speciaal om jou vragen
Short Message Servicequote:Op woensdag 26 maart 2008 02:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het was emiel natuurlijk! Klein, maar fijn!
Ga ook voetballen in je luchpauze!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:53 schreef AKnynke het volgende:
Gatverdarrie, heb me akelig verslapen vanmorgen! Wou er om 700 uit om nog naar de dokter te gaan, en te gaan hardlopen voor werk. Werd om half 9 wakker. Geen dokter, en niet hardlopen, en nu zit ik zonder enige vorm van beweging op het werk. Bah!
Zie PM tezz! Zo, ik ga aan het werk!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:57 schreef Tezz het volgende:
Emieltje, stel je eens voor lieverd. Dan kan tante Tezz ook met jullie meelachen....
Schoonmaken sucks. Maar ach, aangezien ik partime werk en de andere helft van de tijd huisvrouw dien te spelen wordt er van mij verwacht dat ik het doe. Maar ik heb er nu al weer genoeg van eigenlijk, dus vandaag niet meer Liejannuh!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ga ook voetballen in je luchpauze!![]()
![]()
Tezz, kom je bij mij ook schoonmaken?Ik ben afgelopen weekend met een wonderdoekje mn keuken doorgegaan, maar daarna hield het erg snel op.
Zaterdagochtend een nieuwe kans.
Mijn collega's kijken me al raar aan als ik het woord sport laat vallen. T zijn journalisten, die sporten niet, en roken heeeeeel veel sigaretten!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ga ook voetballen in je luchpauze!![]()
![]()
Tezz, kom je bij mij ook schoonmaken?Ik ben afgelopen weekend met een wonderdoekje mn keuken doorgegaan, maar daarna hield het erg snel op.
Zaterdagochtend een nieuwe kans.
Heej! Ik had zo een journalist kunnen zijn! Shit, roeping gemist.......quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mijn collega's kijken me al raar aan als ik het woord sport laat vallen. T zijn journalisten, die sporten niet, en roken heeeeeel veel sigaretten!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zie PM tezz! Zo, ik ga aan het werk!
Nee, dat weet ik niet! Ik heb wel zo m'n vermoedens...Maar het ging Tezz meer om het begrip 'Emiel' dus dat heb ik gsmst! gepm'ed hoe schrijf je dat in hemelsnaam?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
weet jij wiens kloon Emiel is?? PM mij ook, dan
Ohw ok. Ik heb ook een 'verdachte' voor de zaak Emielquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet! Ik heb wel zo m'n vermoedens...Maar het ging Tezz meer om het begrip 'Emiel' dus dat heb ik gsmst! gepm'ed hoe schrijf je dat in hemelsnaam?
Zeg, kLeinemeid ik dacht dat we samen met Mr. Rebound een pact hadden?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohw ok. Ik heb ook een 'verdachte' voor de zaak Emiel
PM'en is wel een lastig werkwoord heh
Ik ben uh... een oude 'kennis' van een mod hier.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:57 schreef Tezz het volgende:
Emieltje, stel je eens voor lieverd. Dan kan tante Tezz ook met jullie meelachen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |