Fat girls prrrridequote:Op woensdag 26 maart 2008 17:38 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, wordt het nou standaard in CUL om de hele tijd over gewicht te praten, ga dat lekker in lif doen of zo
Spaghetti carbonaraquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:40 schreef AKnynke het volgende:
Eens is.
Wat zal ik vanavond gaan eten? Makkelijk en snel graag. Straks na het werk eerst maar eens hardlopen, en dan eten koken. geen idee hoe en wat!
Ik las op de appie site een snel en lekker recept wat ik morgen ga maken :quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:40 schreef AKnynke het volgende:
Eens is.
Wat zal ik vanavond gaan eten? Makkelijk en snel graag. Straks na het werk eerst maar eens hardlopen, en dan eten koken. geen idee hoe en wat!
Dat is me veels te vet na het sporten.quote:
Ik haat dat altijdquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:01 schreef Euc- het volgende:
Steer, jij zei toch dat de klok achteruitging?
Het is dus vooruit![]()
Of zei ik dat nou?
De klok gaat vooruit, want 1 uur minder slaap. Lieverd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:01 schreef Euc- het volgende:
Steer, jij zei toch dat de klok achteruitging?
Het is dus vooruit![]()
Of zei ik dat nou?
Ik ook, en dan nog twijfel ik wel eensquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Ja voorjaar vooruit, zo onthou ik het ook altijd
Deal.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:36 schreef SHE het volgende:
Bij deze de plechtige belofte ( spuugt door vingers ) dat ik er de volgende meet bij ben. ( mits welkom natuurlijk )
En zodra de verbouwingen hier eindelijk klaar zijn, zou ik graag zelf een keer een CUL meet willen hosten.
Maar dat laat zich wachten tot augustus/september.
Voordeel is wel dat ik in Utrecht zit, goed bereikbaar voor iedereen en 3 minuutjes lopen van CS
Ik ben zo blond dat ik altijd in de krant kijk...anders weet ik het echt niet. ik snap het nut van dat onthouden ook niet. Er zijn veel betere dingen om te kunnen onthouden..quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik ook, en dan nog twijfel ik wel eens
(blond he?)
Utrecht!quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:36 schreef SHE het volgende:
Voordeel is wel dat ik in Utrecht zit, goed bereikbaar voor iedereen en 3 minuutjes lopen van CS
Ik zie wel een snapshot van jou, Elf en ik omringd door blote kreeften in een bad van champagnequote:Op woensdag 26 maart 2008 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, ik ga naast DE zitten en wacht op de blotekreeft
van SHE
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zie wel een snapshot van jou, Elf en ik omringd door blote kreeften in een bad van champagne
Fotograaf meldt zich voor het maken van die foto.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:39 schreef SHE het volgende:
Ik zie wel een snapshot van jou, Elf en ik omringd door blote kreeften in een bad van champagne
Het programma van ons openluchttheater om de hoek hier is ook weer bekend. Kaartverkoop begint zaterdag a.s.quote:
Ik ben jaren achtereen naar het Bostheater geweest in het Amsterdamse bos met mijn beste vriendin.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Het programma van ons openluchttheater om de hoek hier is ook weer bekend. Kaartverkoop begint zaterdag a.s.
http://www.openluchttheaterbloemendaal.nl/
Bluezz wil in ieder geval graag naar 'Girls Wanna Have Fun' op 15 augustus.
En het is mijn broer ook niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:56 schreef Isabeau het volgende:
En ik krijg dinsdag een leuke man op visite om voor te kokenEn nee, het is niet eens Atrimar
![]()
Veel leuker.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
Is die van Bloemendaal net zo leuk als die van Amsterdam?
Nee, helaas nietquote:
Hee maar dat ziet er stoer uit, eigenlijk een exacte kopie van het Amsterdamse Bosquote:
Nee, ook niet eens!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:01 schreef DarkElf het volgende:
en geen neef of oom of vader of gewone vriend?
aha nou als hij maar niet ineens jou als nieuwe reden bestempeldquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ook niet eens!![]()
(wel een eh oude bekende die nog wel een vriendin heeft maar er aan zit te denken de relatie te beëindigen en ik heb al tegen hem gezegd dat zijn reden onzin is en ik wilde hem er dinsdag eigenlijkvan overtuigen het niet uit te maken)
Wie? Wie? Wie? Wie? Vertel!quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:56 schreef Isabeau het volgende:
En ik krijg dinsdag een leuke man op visite om voor te kokenEn nee, het is niet eens Atrimar
![]()
Lekker bescheiden bordje eten.quote:
wow!quote:
ze heeft nog te veel contact met haar ex en hij wil niet dat ze contact met haar ex heeftquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
Mogen wij de reden weten zodat we hem extra kunnen uitlachen?
Onder het mom "je moet elkaar toch kunnen vertrouwen" en "ach, als je maar eerlijk tegen je bent" zegt mijn boerenverstand echter dat als een vrouw/man echt 100% voor een nieuwe liefde van haar leven gaat, dat er geen behoefte meer is voor veel contact met een ex. Of er ruimte is, is een ander verhaal.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ze heeft nog te veel contact met haar ex en hij wil niet dat ze contact met haar ex heeft![]()
Ik weet het!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ze heeft nog te veel contact met haar ex en hij wil niet dat ze contact met haar ex heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |