Ik ben zo blond dat ik altijd in de krant kijk...anders weet ik het echt niet. ik snap het nut van dat onthouden ook niet. Er zijn veel betere dingen om te kunnen onthouden..quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik ook, en dan nog twijfel ik wel eens
(blond he?)
Utrecht!quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:36 schreef SHE het volgende:
Voordeel is wel dat ik in Utrecht zit, goed bereikbaar voor iedereen en 3 minuutjes lopen van CS
Ik zie wel een snapshot van jou, Elf en ik omringd door blote kreeften in een bad van champagnequote:Op woensdag 26 maart 2008 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, ik ga naast DE zitten en wacht op de blotekreeft
van SHE
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zie wel een snapshot van jou, Elf en ik omringd door blote kreeften in een bad van champagne
Fotograaf meldt zich voor het maken van die foto.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:39 schreef SHE het volgende:
Ik zie wel een snapshot van jou, Elf en ik omringd door blote kreeften in een bad van champagne
Het programma van ons openluchttheater om de hoek hier is ook weer bekend. Kaartverkoop begint zaterdag a.s.quote:
Ik ben jaren achtereen naar het Bostheater geweest in het Amsterdamse bos met mijn beste vriendin.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Het programma van ons openluchttheater om de hoek hier is ook weer bekend. Kaartverkoop begint zaterdag a.s.
http://www.openluchttheaterbloemendaal.nl/
Bluezz wil in ieder geval graag naar 'Girls Wanna Have Fun' op 15 augustus.
En het is mijn broer ook niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:56 schreef Isabeau het volgende:
En ik krijg dinsdag een leuke man op visite om voor te kokenEn nee, het is niet eens Atrimar
![]()
Veel leuker.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
Is die van Bloemendaal net zo leuk als die van Amsterdam?
Nee, helaas nietquote:
Hee maar dat ziet er stoer uit, eigenlijk een exacte kopie van het Amsterdamse Bosquote:
Nee, ook niet eens!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:01 schreef DarkElf het volgende:
en geen neef of oom of vader of gewone vriend?
aha nou als hij maar niet ineens jou als nieuwe reden bestempeldquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ook niet eens!![]()
(wel een eh oude bekende die nog wel een vriendin heeft maar er aan zit te denken de relatie te beëindigen en ik heb al tegen hem gezegd dat zijn reden onzin is en ik wilde hem er dinsdag eigenlijkvan overtuigen het niet uit te maken)
Wie? Wie? Wie? Wie? Vertel!quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:56 schreef Isabeau het volgende:
En ik krijg dinsdag een leuke man op visite om voor te kokenEn nee, het is niet eens Atrimar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |