Hoe gaat het nu met je broer Isa?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Die banner is wel lachen
Goeiemiddag! Lekker verrot geslapen, bij mijn moeder op visite geweest, beetje gerommeld in huis, ex afgebeld en boodschappen gedaan. Niets aan sport. Nou ja, in totaal zeker 20 minuten gefietst, da's ook weer wat. Gisteravond wegens broer-perikelen ook niet naar de sportschool geweestVandaag komt het er ook niet van, want ik moet straks werken (maar dan krijg ik wel 30+ minuten beweging
)
Ik weet trouwens wie Emieltje is100% zekerheid, handig hoor, mod zijn
Hoe is het hier met iedereen op een schaal van 5? Met mij gaat het 2
PM please? of moet ik m'n connecties inschakelen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Hoe is het hier met iedereen op een schaal van 5? Met mij gaat het 2
Tja, da's ook geen kunst aan, voor ons blijft het raden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:18 schreef Isabeau het volgende:
3,5'je, en als ik mijn werk afkrijg een 4.quote:Hoe is het hier met iedereen op een schaal van 5? Met mij gaat het 2
Gewoon lekker niets doen en op youtube jankmuziek opzoeken. Alleen deed ik dat met drank, doe jij het maar zonder drank en met knutselen met Milou. Je kan bijvoorbeeld een voodoopoppetje knutselenquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Hoe gaat het nu met je broer Isa?
Met mij gaat het -1Ik voel me klote, en hierbij verklaar ik mezelf officieel depri.
Heb nergens zin in, in mensen al helemaal niet, alleen Milou, daar ga ik zo ook maareens mee knutselen ofzo, voordat ze heel de middag voor de tv hangt
Heeft je zus al gereageerd op de schoenen? Ik moet vanmiddag nog naar het postkantoor, dus die zou ik evt. meteen mee kunnen posten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Met mij gaat het -1Ik voel me klote, en hierbij verklaar ik mezelf officieel depri.
Kom maar op met die kneksies!quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:34 schreef AKnynke het volgende:
PM please? of moet ik m'n connecties inschakelen?
Ik kan me niet herinneren je usernotes te hebben gelezenquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
Het valt me overigens wel ontzettend mee dat je me nog aardig vindt nog met me wil praten ondanks de usernotes waarin al mijn onhebbelijke eigenschappen worden gequote.met die iPhone had ik dus achteraf wél gelijk he
![]()
Ik vraag me dat ook wel eens af: waar is het fout gegaan en zo niet welke optelsom ging fout en waar had het wel weer goed kunnen gaan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:37 schreef Isabeau het volgende:
- knip lang verhaal-
Nah, het was pas pathetic geweest als atrimar tijdens jullie relatie homo was geworden en dan daarna alsnog naar die muts was gegaan om weer hetero te worden.quote:Overigens wel confronterend als ik hem hoor praten; is dan net of ik in een spiegel kijk af en toe(god, ben ik ook zo pathetic?? en hij màg! bij hem is het net een paar dagen oud, bij mij al een half jaar
)
quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren je usernotes te hebben gelezenIk zie nog steeds geen reden om dat te doen whehehe. Ik wil je gewoon lief en leuk blijven vinden
-klik-quote:
Alleen van buiten, van binnen is het bij mij vaak zo:quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:46 schreef Isabeau het volgende:
Wat ben je heerlijk positief ingesteld, Steer![]()
whahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen van buiten, van binnen is het bij mij vaak zo:
[ afbeelding ]
Eens, soms!quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:08 schreef Bluezz het volgende:
atrimar is een gevalletje je loopt je lul achterna.![]()
mannen
Als je de rest van je leven wilde sex kunt hebben met Isa, dan DOE JE DAT TOCH.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:08 schreef Bluezz het volgende:
atrimar is een gevalletje je loopt je lul achterna.![]()
mannen
Klaar.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:32 schreef Bluezz het volgende:
golfer gaat de spanning van de tandarts afreageren met stofzuigen
Ej!quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn hersens zitten op dit moment al een half jaar gewoon in zijn Emiel![]()
Ik zal nog eens stofzuigen.quote:
Ha, tis me duidelijk!quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:18 schreef Emieltje het volgende:
[..]
Als je de rest van je leven wilde sex kunt hebben met Isa, dan DOE JE DAT TOCH.
no-brainer
quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
Ha popjes. Ik heb jullie gemistWat een narigheid weer, vandaag. SoL, zullen we vanavond even bellen?
En Isa, het rakelt allemaal wel narigheid op in jouw leven he, die scheiding van je broer![]()
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat mijn verslag is ingeleverdhet slechte dat ik niet denk dat ik er een 8 voor krijg
Nou ja. Mijn hoofd barst uit elkaar; zo even een ibuprofennetje in mn mik schuiven en een tukje doen
Wat hadden we nou gezegd: NSAIDs alleen voor ontstekingspijn en Paracetamol voor alle andere pijntjes.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja. Mijn hoofd barst uit elkaar; zo even een ibuprofennetje in mn mik schuiven en een tukje doen
En ik wil jou wel eens in het echt ontmoeten. Wanneer?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:27 schreef SHE het volgende:
Godverdikkeme wat gaan jullie hard. Zo word ik nooit incrowd hier
Hoe is het met iedereen? En dan met name met de mensen die het even kut hebben?
Of hebben jullie het er liever niet over en moet ik een vieze mop posten?
Ik wilde even kwijt dat ik het weer zat ben. Ik wil zon. Met BBQ's, blote kreeften en veel bubbels.
ik ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ik wil jou wel eens in het echt ontmoeten. Wanneer?
zeg, jij ging boodscahppen doen, kleine!quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Emiel Steer is los dames, pas opquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
Graagquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:27 schreef SHE het volgende:
Of hebben jullie het er liever niet over en moet ik een vieze mop posten?
Niks Blegh. Aan dit soort voer heb ik mijn volle kont en grote tieten te danken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:41 schreef Tezz het volgende:
Ik heb geen gezond gewicht volgens mij. Vetrollen all over the place.
Ik ben lang en daarom valt het ietsie minder op (zegt men), maar ohwee als ik mijn kleren uit trek. Blubber blubber blubber. Maar ja, als je dan als hobby koken en eten hebt, tja, dan wordt het moeilijk he! Maar ik ben wel al een heel stuk aan het minderen in de tussendoortjes en eten na 20.00 uur 's avonds. Dat helpt wel al !
En dan post SHE ook nog eens 'de hemel op aarde' in het wat eten we vandaag topic. Blegh.
En ga jij nou maar 'werken', blondiequote:Op woensdag 26 maart 2008 17:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg, jij ging boodscahppen doen, kleine!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zorg jij er nou maar voor dat je gaat koken de volgende keer.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |