Fietsen naar je werkt telt echt wel mee! En 45 minuten lopen met de hond is niet alleen leuk, maar ook nog eens ontzettend gezond? Er zijn echt bakken mensen die echt veel minder bewegen dan jij.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:39 schreef Tezz het volgende:
Oh ik wilde dat ik wat meer sportgenen had............
Het enige wat ik doe qua beweging is dagelijks drie kwartier wandelen in het bos met de hond. En af en toe een keer zwemmen.
Op de fiets naar het werk telt zeker niet mee??
Ja ik snap eigenlijk niet goed wat jij in het dieettopic doet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Fietsen naar je werkt telt echt wel mee! En 45 minuten lopen met de hond is niet alleen leuk, maar ook nog eens ontzettend gezond? Er zijn echt bakken mensen die echt veel minder bewegen dan jij.![]()
Ik had 3 jaar geleden ook niet verwacht dat ik rennen zo leuk zou vinden. En 5 jaar geleden had ik je hard uitgelachen als je had gezegd dat ik iedere dag 40 km zou fietsen.
Zo, dan ga ik nu eens verzinnen of ik nog mee ga rennen met een hardloopwestrijd dit weekend.
Ik heb maar 15 collega's. Er is er eentje die zo nu en dan gaat spinnen. De rest is a-sportief. En er zijn hier ook geen douches.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je!Het wordt toch maar weer vies.
[..]
De meeste van mijn collega's ook hoor. Maar ik heb dus gelukkig ook sportieve collega's.
Hoorde alleen net dat mijn voetbaltraining niet door gaat, maar gelukkig kan ik gaan hardlopen.
Lief!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja ik snap eigenlijk niet goed wat jij in het dieettopic doet.Maar misschien heeft het dieettopic goed geholpen ofzo.
Bij Moblo ook al.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja ik snap eigenlijk niet goed wat jij in het dieettopic doet.Maar misschien heeft het dieettopic goed geholpen ofzo.
Bij Moblo ook al.
Het scheelt idd wel, lang zijn. Bij mij zit er ook wel een beetje teveel hier en daar, maar het valt minder op. Ik zou ook niet heeeeel dun willen zijn, dan lijk ik nog langer!quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:41 schreef Tezz het volgende:
Ik heb geen gezond gewicht volgens mij. Vetrollen all over the place.
Ik ben lang en daarom valt het ietsie minder op (zegt men), maar ohwee als ik mijn kleren uit trek. Blubber blubber blubber. Maar ja, als je dan als hobby koken en eten hebt, tja, dan wordt het moeilijk he! Maar ik ben wel al een heel stuk aan het minderen in de tussendoortjes en eten na 20.00 uur 's avonds. Dat helpt wel al !
En dan post SHE ook nog eens 'de hemel op aarde' in het wat eten we vandaag topic. Blegh.
Nee heel dun is niet mooi als je lang bent inderdaad.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het scheelt idd wel, lang zijn. Bij mij zit er ook wel een beetje teveel hier en daar, maar het valt minder op. Ik zou ook niet heeeeel dun willen zijn, dan lijk ik nog langer!
Ja, dat is idd een raar gezicht. Ik heb eigenlijk alleen een buikje. En van de benen en de kont mag wel wat af, maar daar hoeft niet zoveel af. Voor de rest ben ik best tevree!quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee heel dun is niet mooi als je lang bent inderdaad.
Ik heb ook nog wel het voordeel trouwens dat mijn lichaam wel goed in verhouding is (overal even dik zeg maar, hihi). Je ziet ook wel eens mega-konten of een superbrede schouderpartij en een dunne bibs eronder.
Gelukkig denken veel mannen zo..........quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
Vrouwen met ribben die je kunt tellen, da's pas lelijk
vind mijn man gelukkig ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
Maar tis niet alleen hoe de mannen erover denken, ook hoe je je erbij voelt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gelukkig denken veel mannen zo..........![]()
![]()
![]()
Oh ja kut, ik moest naar het werk.
Brrrrquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
oeh getver. nou succesquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:14 schreef golfer het volgende:
Heerlijk uitgeslapen en zo naar de tandarts. *ril*.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:26 schreef AKnynke het volgende:
Zo, lunchtijd is eindelijk aangebroken hier. Daar zit ik al een uur reikhalzend naar uit te kijken!
Ik ken anders genoeg mensen die niet alles ok vinden!quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:28 schreef Liejannuh het volgende:
Lang zijn is ok!![]()
Niet mager zijn is ook ok!![]()
Hardlopen is ook al ok!![]()
Eigenlijk zijn er best veel dingen ok.
Daarom zei ik ook dat er best veel dingen ok zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:34 schreef Emieltje het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg mensen die niet alles ok vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |