Alweer?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:17 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef DarkElf het volgende:
w'rom dan onder een kloon? vind ik altijd zo dom,maar goed kan aan mij liggen![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef DarkElf het volgende:
w'rom dan onder een kloon? vind ik altijd zo dom,maar goed kan aan mij liggen![]()
of je moet een reputatie hebben en opnieuw willen beginnen
Yep. Ik ken inmiddels alle in's en out's. En als je dat heul snel doet (in en out) dan merken ze er niets van hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:35 schreef Emieltje het volgende:
[..]
Ik ben uh... een oude 'kennis' van een mod hier.
Jij hebt het verhaal achter Emiel ook nog niet gehoord? Zal ik je anders ook even pm'en?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef DarkElf het volgende:
of je moet een reputatie hebben en opnieuw willen beginnen
quote:
thenksquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
DE, ik heb je gepm'ed. En nu ga ik idd weer aan het werk.
Ja denk het welquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:28 schreef Tezz het volgende:
We moeten echt eens naar die meets gaan hoor DE
Groot gelijk heb je!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Schoonmaken sucks. Maar ach, aangezien ik partime werk en de andere helft van de tijd huisvrouw dien te spelen wordt er van mij verwacht dat ik het doe. Maar ik heb er nu al weer genoeg van eigenlijk, dus vandaag niet meer Liejannuh!
De meeste van mijn collega's ook hoor. Maar ik heb dus gelukkig ook sportieve collega's.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mijn collega's kijken me al raar aan als ik het woord sport laat vallen. T zijn journalisten, die sporten niet, en roken heeeeeel veel sigaretten!
Ja, van Faithyquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, dat dan weer niet, maar ik ben wel een kloon van een andere 'bekende' user
Ik zeg toch niks joh!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:32 schreef Emieltje het volgende:
[..]
Zeg, kLeinemeid ik dacht dat we samen met Mr. Rebound een pact hadden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |