Beetje geduld zeg! K heb alle tijd van de wereld. En honger. En ik eet niet als ik stink!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou toch wel douchen als ik jou was, Nyn.![]()
Hij heet Ruud en was een collega van mequote:Op woensdag 26 maart 2008 19:11 schreef Liejannuh het volgende:
Wie? Wie? Wie? Wie? Vertel!
Ken ik 'm?
Ik heb net een uurtje gefietst.Echt lekker fietsweer vandaag!
Hoe gaat het met je broer?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heet Ruud en was een collega van meHeeft nu een leuke functie in Hoogeveen en komt dus elke dag in Hoogeveen en komt daarom dinsdag lekker bij me eten
Die ga ik zo na het bezoekuur weer bellen.quote:
Ik vrees voor je vriendenkring, Isa!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:38 schreef Isabeau het volgende:
En dus niet die jongen die jij kent, Liejannuh. Alhoewel die ook wel erg leuk is
En zo kom je alles te weten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heet Ruud en was een collega van meHeeft nu een leuke functie in Hoogeveen en komt dus elke dag in Hoogeveen en komt daarom dinsdag lekker bij me eten
Beste vriend van D. uit G.quote:
Wat een D's hier zeg!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En zo kom je alles te weten.
Ik dacht ene D. uit Z.
Viel het mee met de kou Nynke?
Maar die had ook iets met zijn vriendin die weer contact wilde met haar ex. Dus vandaar.quote:
Ik heb net een pot thee gezet en heb nog een leuk boek dus wrs doe ik dat ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef Liejannuh het volgende:
DarkElf, lekker op de bank gaan hangen!En zo min mogelijk doen.
Niets mis mee. De vitamientjes komen morgen wel weer.
Klopt helemaalquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef Liejannuh het volgende:
Maar die had ook iets met zijn vriendin die weer contact wilde met haar ex. Dus vandaar.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klopt helemaal
Dus omgaan met exen is slecht voor je relatie? Wat vervelend nouVrijdag komt Atrimar eten, ik wilde vis maken, iemand nog een hémels recept?
Succes.quote:Fugu (blow fish) is a fish which contains deadly poison in the organs. Despite the risk, fugu dishes remain as special feasts in Japan.
http://japanesefood.about.com/cs/seafoodfish/a/fugublowfish.htm
quote:
Doe jij nog wel eens leuke dingen buiten het studeren om?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Meld zich voor een bordje
Nu weer ff studeren. bijna klaar voor vandaag.
Adblock rulezquote:
GEnoeg. ehhhhhhhhhhhh, weet alleen ff niet watquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe jij nog wel eens leuke dingen buiten het studeren om?
Ik weet niet wat zijn beweegredenen zijn, hij blijft zeggen dat ik zijn beste vriendin ooit benquote:
Zorg je wel voor genoeg ontspanning voor jezelf?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
GEnoeg. ehhhhhhhhhhhh, weet alleen ff niet wat![]()
Mijn ex roept ook dat ik haar beste vriend ooit ben en dat ik haar snap zoals niemand haar ooit gesnapt heb. Wat is dat toch met die mensen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zijn beweegredenen zijn, hij blijft zeggen dat ik zijn beste vriendin ooit benen hij me daarom niet kwijt wil. En het interesseert me werkelijk waar geen donder wat zijn vriendin vindt. Oh nee, dat lieg ik: ik hoop dat ze d'r nageltjes opvreet als hij bij mij is.
Sportschool is toch ontspanning?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
Zorg je wel voor genoeg ontspanning voor jezelf?![]()
Mjah, is niet alleen geluk hoor. Is ook een kwestie van keihard voor werken (voor beide dus)quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat lekker Beunk
Geluk in de liefde, geluk in het spel.![]()
ik ga jaloers worden![]()
Niet iedereen is gek van Walterquote:
Namen van mensen om mij heen/uit mijn verleden komen blijkbaar regelmatig langsquote:
Heeft DH een sixpack???? Dat moet ik controleren!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als Walter DH's sixpack even komt controleren bedoel je?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Pfft voelde me zo rot einde van de vanmiddag, dat ik even ben gaan liggen, Milou zat lekker dvd te kijken en net toen ik een btje wegsukkelde kwam ze me vertellen dat ze alle toetjes had opgegeten () en dat ze nu wel moe was en een btje buikpijn had ( 6 danoontjes en een choco-toetje
)en er bij kwam liggen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Milou zat lekker dvd te kijken en net toen ik een btje wegsukkelde kwam ze me vertellen dat ze alle toetjes had opgegeten () en dat ze nu wel moe was en een btje buikpijn had ( 6 danoontjes en een choco-toetje
)en er bij kwam liggen.
quote:
Oh, maar dat ben jij toch ook een beetje?quote:en de ex die ik dumpte en van lelijk eendje in zwaan veranderde
amai, manneke, zulke dingen kun je niet zeggen zonder duidelijk te zijn hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
Toen ik jou voor het eerst zag op de meet dacht ik precies hetzelfde als wat ik dacht toen ik mijn ex voor het eerst zag...ik hoop niet dat dit een bad omen is.
En nee, ik kan niet vertellen wat het is met de kans dat je boos wordt (vrouwen
)
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
SoL, ook goed hoorDie Milou
NIet te geloven, ik ben echt vertieft. Ik ging even een uurtje slapen toen ik thuiskwam en half acht zou Mr CF me wakker maken... Ik viel echt als een blok in slaap, toen ik wakker werd dacht ik dat het ochtend was dus ik zo heel vaag brabbelen van 'moet je al naar je werk, ik rij niet mee hoor'
Oeh. Nu ga ik ook nachos maken. Maar niet zo spectaculair als die van SHE.
Weet je, het is bèst moeilijk om mij kwaad te krijgen, maar ik vrees dat het een slecht voorteken is gezien jouw status met die exquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
Toen ik jou voor het eerst zag op de meet dacht ik precies hetzelfde als wat ik dacht toen ik mijn ex voor het eerst zag...ik hoop niet dat dit een bad omen is.
En nee, ik kan niet vertellen wat het is met de kans dat je boos wordt (vrouwen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |