Lekker bescheiden bordje eten.quote:
wow!quote:
ze heeft nog te veel contact met haar ex en hij wil niet dat ze contact met haar ex heeftquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
Mogen wij de reden weten zodat we hem extra kunnen uitlachen?
Onder het mom "je moet elkaar toch kunnen vertrouwen" en "ach, als je maar eerlijk tegen je bent" zegt mijn boerenverstand echter dat als een vrouw/man echt 100% voor een nieuwe liefde van haar leven gaat, dat er geen behoefte meer is voor veel contact met een ex. Of er ruimte is, is een ander verhaal.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ze heeft nog te veel contact met haar ex en hij wil niet dat ze contact met haar ex heeft![]()
Ik weet het!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ze heeft nog te veel contact met haar ex en hij wil niet dat ze contact met haar ex heeft![]()
Beetje geduld zeg! K heb alle tijd van de wereld. En honger. En ik eet niet als ik stink!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou toch wel douchen als ik jou was, Nyn.![]()
Hij heet Ruud en was een collega van mequote:Op woensdag 26 maart 2008 19:11 schreef Liejannuh het volgende:
Wie? Wie? Wie? Wie? Vertel!
Ken ik 'm?
Ik heb net een uurtje gefietst.Echt lekker fietsweer vandaag!
Hoe gaat het met je broer?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heet Ruud en was een collega van meHeeft nu een leuke functie in Hoogeveen en komt dus elke dag in Hoogeveen en komt daarom dinsdag lekker bij me eten
Die ga ik zo na het bezoekuur weer bellen.quote:
Ik vrees voor je vriendenkring, Isa!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:38 schreef Isabeau het volgende:
En dus niet die jongen die jij kent, Liejannuh. Alhoewel die ook wel erg leuk is
En zo kom je alles te weten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heet Ruud en was een collega van meHeeft nu een leuke functie in Hoogeveen en komt dus elke dag in Hoogeveen en komt daarom dinsdag lekker bij me eten
Beste vriend van D. uit G.quote:
Wat een D's hier zeg!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En zo kom je alles te weten.
Ik dacht ene D. uit Z.
Viel het mee met de kou Nynke?
Maar die had ook iets met zijn vriendin die weer contact wilde met haar ex. Dus vandaar.quote:
Ik heb net een pot thee gezet en heb nog een leuk boek dus wrs doe ik dat ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef Liejannuh het volgende:
DarkElf, lekker op de bank gaan hangen!En zo min mogelijk doen.
Niets mis mee. De vitamientjes komen morgen wel weer.
Klopt helemaalquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef Liejannuh het volgende:
Maar die had ook iets met zijn vriendin die weer contact wilde met haar ex. Dus vandaar.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klopt helemaal
Dus omgaan met exen is slecht voor je relatie? Wat vervelend nouVrijdag komt Atrimar eten, ik wilde vis maken, iemand nog een hémels recept?
Succes.quote:Fugu (blow fish) is a fish which contains deadly poison in the organs. Despite the risk, fugu dishes remain as special feasts in Japan.
http://japanesefood.about.com/cs/seafoodfish/a/fugublowfish.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |