quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
eucie loves ya'll
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
100: [CUL SC #100] Tijd voor een jubileum-meet!!
101: [CUL SC # 101] In ieder geval schijnt de zon...
102: [CUL-SC] #102 Non-culinair gekrakeel
103: [CUL SC # 103] Waar Steer op zoek is naar Mrs. Right Now!
104: [CUL SC # 104] Met een trampoline in de slaapkamer
105: [CUL SC # 105] Je moeder is een wortel-prei quiche
106: [CUL-SC #106] Ellendig KneuzenClubje -O-
107: [CUL-SC] #107 Eten op toon!
108: [CUL-SC] #108 Blote buiken!
109: [CUL-SC #109] kweken vetrollen
110: [CUL-SC #110] waar alle dames strippen *O*
111: CUL SC # 111: nog even genieten van de winterkost!
112: [CUL-SC #112] hangen slingers op voor Tezz
113: [CUL-SC #113] De stam van de culiberen
114: Cul SC # 114 waar de yuppen gaan skien in de zomer!
115: Cul SC # 115 Waarin de restaurantweek flink uitgebuit wordt
116: Cul SC #116: Steeds langzamer slowchatten
117: [CUL-SC #117] WE EAT DEAD PEOPLE
118: [CUL-SC #118] Tis zaterdagavond, we gaan loooooos!
119: [CUL-SC] # 119: Wieuw wieuw, karmapolitie
120: [CUL SC # 120] Waar de JUB-meet steeds dichterbij komt!
121: [CUL SC #121] De man op de roze motor.. (- en CUL-meet!)
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb daar altijd een lichtelijk morbide methode voor op na gehoudenMensen per twee naast elkaar zetten en je móet iemand doodschieten. Wie van de twee? Je houdt altijd iemand als laatste over, dat is blijkbaar de leukste
En als je iedereen op een rij zet dan is er altijd wel iemand die je als eerste neer zou schieten: dat is de minst leuke persoon blijkbaar
![]()
Maar dat doen jullie vast allemaal zoWant ik ben héél normaal
Dan ben jij niet normaal!quote:
Isa, je bent hardstikke normaal. Ik kan zó kiezen wie ik als eerste neer zou knallen! Maar na 3 wordt het toch wel moeilijk... 4 lukt ook nog wel, maar meer dan dat...quote:Op zondag 23 maart 2008 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb daar altijd een lichtelijk morbide methode voor op na gehoudenMensen per twee naast elkaar zetten en je móet iemand doodschieten. Wie van de twee? Je houdt altijd iemand als laatste over, dat is blijkbaar de leukste
En als je iedereen op een rij zet dan is er altijd wel iemand die je als eerste neer zou schieten: dat is de minst leuke persoon blijkbaar
![]()
Nou, laat maar komen danquote:Op zondag 23 maart 2008 18:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Isa, je bent hardstikke normaal. Ik kan zó kiezen wie ik als eerste neer zou knallen! Maar na 3 wordt het toch wel moeilijk... 4 lukt ook nog wel, maar meer dan dat...
Ja, dàn moet je dus mensen per 2 gaan opstellen! (en krijg je een onaangenaam kriebelend gevoel en schiet je uiteindelijk jezelf maar neer omdat je minder leuk bent dan de 2 mensen voor jequote:Op zondag 23 maart 2008 18:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa, je bent hardstikke normaal. Ik kan zó kiezen wie ik als eerste neer zou knallen! Maar na 3 wordt het toch wel moeilijk... 4 lukt ook nog wel, maar meer dan dat...
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dàn moet je dus mensen per 2 gaan opstellen! (en krijg je een onaangenaam kriebelend gevoel en schiet je uiteindelijk jezelf maar neer omdat je minder leuk bent dan de 2 mensen voor je).
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik knal mezelf al na 4 neer denk ik...
Deze theorie houden we er inquote:Op zondag 23 maart 2008 18:08 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Ik vond mezelf een van de minst leuke mensen, nummer 5 op de schaal vanquote:Op zondag 23 maart 2008 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]Welnee, joh! Zoveel overlevingsdrang heb jij toch wel?
SOL!!! Je bent er weer. Lieve lieve SOL, ik heb je echt gemist. Had je willen bellen maar daat ben ik niet attent genoeg voor. Ben je nog/weer een beetje blij?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Deze theorie houden we er in![]()
Milou is aan het youtubenDe laptop is op de tv en de versterker aangesloten, en ze luistert/kijkt nu allemaal liedjes van Kinderen voor Kinderen uit mijn tijd
Ben je nou naar complimentjes aan het vissen? Ik weiger.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vond mezelf een van de minst leuke mensen, nummer 5 op de schaal van
Jahh is zoooooo leuk.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En Milou brengt me op een idee! Ik wil sommige KvK-liedjes best nog weerzien/horen
Heel even ben ik er maar, morgen weer naar Delft dus geen i-net, en ik weet niet of ik komend weekend zin heb om naar cnk te gaanquote:Op zondag 23 maart 2008 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
SOL!!! Je bent er weer. Lieve lieve SOL, ik heb je echt gemist. Had je willen bellen maar daat ben ik niet attent genoeg voor. Ben je nog/weer een beetje blij?
ah vrouwtje theelepelquote:Op zondag 23 maart 2008 18:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahh is zoooooo leuk.
Ze is nu een afl van Vrouwtje Theelepel aan het kijken op YouTube
Je zou het naar mij opsturenquote:Op zondag 23 maart 2008 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Wij hadden dus nog een hele bak lasagne over, die ik net in de vuilnisbak heb geflikkerd
Nu eens bedenken wat we straks naar binnen gaan werken
Nee, ik vis nietquote:Op zondag 23 maart 2008 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je nou naar complimentjes aan het vissen? Ik weiger.
En Milou brengt me op een idee! Ik wil sommige KvK-liedjes best nog weerzien/horen
Je staat in mijn top 3 van leuke mannen hoorquote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Je staat in mijn top 3 van leuke mannen hoor
Ik voel me zo oud als ik dit soort dingen opzoekquote:Op zondag 23 maart 2008 18:51 schreef Isabeau het volgende:![]()
god, die heb ik best hard gezongen als kind
http://www.youtube.com/watch?v=dkaNOAvscr0
En deze: http://www.youtube.com/watch?v=jORLcPbeT1I&feature=related
Leuk zegBeter dan mensen imaginair neerschieten
meidengroep is ook 1 van mijn favo's en van Milou btw ook, hem 'm als gadget op haar hyves staanquote:Op zondag 23 maart 2008 18:51 schreef Isabeau het volgende:![]()
god, die heb ik best hard gezongen als kind
http://www.youtube.com/watch?v=dkaNOAvscr0
En deze: http://www.youtube.com/watch?v=jORLcPbeT1I&feature=related
Leuk zegBeter dan mensen imaginair neerschieten
SOL, als ie zo sacho is, heb je m wel gevoerd?quote:Op zondag 23 maart 2008 19:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
meidengroep is ook 1 van mijn favo's en van Milou btw ook, hem 'm als gadget op haar hyves staan![]()
Verder 'hahaha je vader die is gek'. Maar dan wordt er achter aan gezongen: je bent zelf al niet zo lekker, en dan voel ik me weer rottig t.o. Milou met haar chromosoompje extra![]()
cnk is heel de dag al saggerijnig, en net met yoetjoepen 'Ochtendhumeur' aangezet met de woorden: speciaal voor jou schatje
Jah dat dan weer welquote:Op zondag 23 maart 2008 19:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
SOL, als ie zo sacho is, heb je m wel gevoerd?
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah dat dan weer wel![]()
Maar als hij zelf wat maakte of wat te drinken inschonk, nam hij niet de moeite om te vragen of Milou en ik ook misschien trek hadden![]()
Maargoed, hij is inmiddels net een uur ofzo bijgedraaid, dus ik hou mijn mond maar verder
Die buien heb ik ook hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 19:36 schreef SeaOfLove het volgende:
Maar als hij zelf wat maakte of wat te drinken inschonk, nam hij niet de moeite om te vragen of Milou en ik ook misschien trek hadden![]()
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die buien heb ik ook hoor
Menopauze heet dat
Ohgod, wie weet zit hij in zijn midlife-crisis en word ik ingeruild voor een nog jonger exemplaarquote:Op zondag 23 maart 2008 19:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die buien heb ik ook hoor
Menopauze heet dat
ga maar in de rij staanquote:Op zondag 23 maart 2008 20:06 schreef Leintjeuh het volgende:
SOL, als je een keer een oppas zoekt...
Veel plezierquote:Op zondag 23 maart 2008 20:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ga maar in de rij staan![]()
Heb eik zelden oppas nodig, uitjes plan ik in de week dat ik Milou niet heb, of ze gaat gewoon mee zoals eik gisteren het geval zou zijn geweest![]()
Ik ben er van tussen....gezellig film kijken met cnk![]()
quote:
klinkt erg hetzelfdequote:Op zondag 23 maart 2008 20:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij hebben ook een ultra luie cocoondag, uitslapen, lekker samen in bad, opgenomen dingetjes van gisteren bekijken, éven nog een uurtje slapen, lezen, indisch eten laten komen, vanavond sport en series kijken...
Niks mis mee
Ik weet niet of mijn emieltje jullie samen nog wel aankan.quote:
Wij hebben ook lekker lui de FoodXL laten bezorgen hier. Heerlijke Indische happen laten komen.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:22 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik heb net heel CUL-verantwoord een magnetronmaaltijd in de magnetron gegooid. Niet bedacht dat ik vandaag ook nog moest eten! En veel te moe om te koken.
Echt strange, je biologische klok raakt er ook gewoon van op tilt!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:42 schreef Bluezz het volgende:
De paarse voorjaarsbolletjes die nu opkomen stonden zo leuk in de sneeuw idd![]()
[ afbeelding ]
Wat een verschil toch in NL!
Um, zeg je dat niet over al je gerechten?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
ik maak een prima kaasfondue, al zeg ik het zelf
Bijna welquote:Op maandag 24 maart 2008 00:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Um, zeg je dat niet over al je gerechten?![]()
![]()
Dat is bij vrouwen wel vaker het geval.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:08 schreef ColdFeet het volgende:
Even aan de telefoon = overgare risotto
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Wij hebben hier een kokkin die ons een trio van soep heeft klaargemaakt, te weten tomatenfetasoep, pompoenkoriandersoep en lente-uikokossoepDie laatste wordt nu opgeschept.
Klopt!quote:Op maandag 24 maart 2008 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hihi, dat klinkt erg fancy, maar als ik erover nadenk, zijn het vooral Liannes restjes-van-de-markt-opmaakrecepten
Hoe was de lente-ui/kokossoep?
Als de koffie klaar is?quote:Op maandag 24 maart 2008 09:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Klopt!Niets mis met soep van restjes.
Maar de lente uit/kokos soep was lekker!Absoluut een aanrader.
En dan ga ik nu maar eens een cappuccino bouwen voor mezelg. Geen idee wanneer Isa denkt wakker te worden.
quote:Op maandag 24 maart 2008 09:28 schreef Liejannuh het volgende:
Ze zou toch niet in bed liggen wachten tot ik een vers geperst grapefruit sapje ga brengen?
Maar het is Pásenquote:Op maandag 24 maart 2008 10:49 schreef AKnynke het volgende:
Lein, er is hier ook helemaal niets paaserigs! Het heeft vannacht blijkbaar gesneeuwd, maar nu schijnt het zonnetje heerlijk in m'n gezicht. Ik moet zo aan het werk. blegh. Deadlines voor de krant wachten zowieso niet, en voor het andere baantje heeft zich zo'n stapel werk opgestapeld dat dat ook wel tijd wordt!
Moet je niet studeren ofzo?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:20 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga niks aan pasen doen. straks ff naar motor, ff sleutelen.
Ik wil ook weer naar het strand! Was gisteren zo ontzettend lekker! Wel zeiknat, en en onder het zand toen ik terug kwam. Maar, het blijkt wel dat Lein en ik DH aankunnen, met z'n tweeen. Zolang het maar onverwact is voor hem, en wij liggen er dan ook bij op de grond..quote:Op maandag 24 maart 2008 11:25 schreef Liejannuh het volgende:
Isa is uit bed!
En ik heb een wondersponsje in de badkamer achter gelaten, kan ze fijn poetsen onder het douchen.
Dan ga ik nu maar weermaken. En zo eens naar het strand.
Was leuk heh, met z'n 3en rollebollen in het natte (en vreselijk koudequote:Op maandag 24 maart 2008 11:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik wil ook weer naar het strand! Was gisteren zo ontzettend lekker! Wel zeiknat, en en onder het zand toen ik terug kwam. Maar, het blijkt wel dat Lein en ik DH aankunnen, met z'n tweeen. Zolang het maar onverwact is voor hem, en wij liggen er dan ook bij op de grond..
Er zat serieus zand in m'n onderbroek! Deed me aan het beachvolleyballen denken. Maar dan een beetje kouder!quote:Op maandag 24 maart 2008 11:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Was leuk heh, met z'n 3en rollebollen in het natte (en vreselijk koude) zand
Na al dat gedoe in het zand verbaasd dat me he-le-maal niks. D_H heeft vast de middag van zn leven gehad, in het zand stoeien met 2 leuke jonge meidenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Er zat serieus zand in m'n onderbroek! Deed me aan het beachvolleyballen denken. Maar dan een beetje kouder!
quote:Op maandag 24 maart 2008 11:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Na al dat gedoe in het zand verbaasd dat me he-le-maal niks. D_H heeft vast de middag van zn leven gehad, in het zand stoeien met 2 leuke jonge meiden
Ja hoi, wie ben jij ook al weer?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
ja, hoi!!!!!
Word een dagje ouderquote:Op maandag 24 maart 2008 11:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik wil ook weer naar het strand! Was gisteren zo ontzettend lekker! Wel zeiknat, en en onder het zand toen ik terug kwam. Maar, het blijkt wel dat Lein en ik DH aankunnen, met z'n tweeen. Zolang het maar onverwact is voor hem, en wij liggen er dan ook bij op de grond..
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Whehehehehe!
Krijg net een foto van ex-vriendje toegestuurd. Gemaakt vanuit de woonkamer naar buiten. Ik krijg spontaan een vreselijke berg heimwee. *kras kras*
In de lengte krassen en een beetje van rechts naar links gaan.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Whehehehehe!
Krijg net een foto van ex-vriendje toegestuurd. Gemaakt vanuit de woonkamer naar buiten. Ik krijg spontaan een vreselijke berg heimwee. *kras kras*
Neuh, vind t wel lief van m eigenlijk. Hij voelt zich altijd zo kut als ik me nu voel dus ik zit er niet mee. En het is een onwijs mooie foto!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
In de lengte krassen en een beetje van rechts naar links gaan.
wat een sukkelige aktie zeg.![]()
Nou in ieder geval Steer staat erin. Die van jou scoort lager denk ik, want die is bezet.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
maar wie stonden er nou in de mannen top 3 van Isa?
Toch zeker mijn vent wel hè?![]()
Isa levert hier geen commentaar op is mij zojuist medegedeeld.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
maar wie stonden er nou in de mannen top 3 van Isa?
Toch zeker mijn vent wel hè?![]()
Kijk, dan is het goed!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neuh, vind t wel lief van m eigenlijk. Hij voelt zich altijd zo kut als ik me nu voel dus ik zit er niet mee. En het is een onwijs mooie foto!
gelukkig welquote:Op maandag 24 maart 2008 12:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou in ieder geval Steer staat erin. Die van jou scoort lager denk ik, want die is bezet.
quote:
Golfer ook, toch?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou in ieder geval Steer staat erin. Die van jou scoort lager denk ik, want die is bezet.
En ik dan? Zal nog eens een massage gevenquote:Op maandag 24 maart 2008 12:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Isa levert hier geen commentaar op is mij zojuist medegedeeld.
Ach D_H staat er ook vast wel bij, want die heeft r gemasseerdquote:Op maandag 24 maart 2008 12:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Isa levert hier geen commentaar op is mij zojuist medegedeeld.
Ze begint nu te dreigen een naam bekend te maken die jullie niet willen horen.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En ik dan? Zal nog eens een massage geven
Die heb ik al láng gepost. De 3 leukste aanwezige mannen met de meet vond ik Steer, golfer en die van jouquote:Op maandag 24 maart 2008 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
En wat is jouw topdrie, Lein?
Bring it on!!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:31 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze begint nu te dreigen een naam bekend te maken die jullie niet willen horen.
Hahaha, wij zijn het eens!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die heb ik al láng gepost. De 3 leukste aanwezige mannen met de meet vond ik Steer, golfer en die van jou
dank jequote:Op maandag 24 maart 2008 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
@ MoBlo: jouw Mr lijkt me ook een leuke vent, trouwensIk heb m niet echt gesproken verder, maar hij lijkt me erg aardig!
Je staat in het lijstje langste mensen op de meetquote:
En op het zwaarste mensen lijstje. Op de 2e plek dan, denk ikquote:Op maandag 24 maart 2008 12:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je staat in het lijstje langste mensen op de meet
Isa
Dennis was de rust zelve, ik had nog nooit ruzie met hem gehad en we waren redelijk klef als we samen waren. Geen goed tekenquote:Op maandag 24 maart 2008 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
het is ook echt de rust en de goedheid zelve.. zelfs ík heb nog nooit ruzie met 'm gehad...en dat zegt wat
met mijn chago-momenten en
gezichten zo nu en dan
Fijn, dank je.. jij wilde nog een slaapplek volgende week?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dennis was de rust zelve, ik had nog nooit ruzie met hem gehad en we waren redelijk klef als we samen waren. Geen goed teken
Isa
ps: liejannuh is schoenen aan het aandoen, ik geloof dat we gaan strandwandelenen het sneeuwt
alweer
Daar wil ik ook op! en als ik Steer optil, dan hoort ie er ook bij!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je staat in het lijstje langste mensen op de meet
Isa
MoBlo, ben je jaloers?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Fijn, dank je.. jij wilde nog een slaapplek volgende week?
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Daar wil ik ook op! en als ik Steer optil, dan hoort ie er ook bij!
jaloers??quote:
Isa zegt net dat ze nog wel meer mensen kent in Arnhem.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Fijn, dank je.. jij wilde nog een slaapplek volgende week?
Als er nog een meet komt, kan ik wel 2 of 3 fatboys regelen. Dan hoeven de kinders er niet meer om te ruzie-en...quote:Op maandag 24 maart 2008 13:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij wel jaals jij op de fatboy neerploft, val ik eraf
Fatboys zijn echt zwaar onhandig! Je kunt er niet elegant uit opstaan! Offe, ik iig niet! (kan natuurlijk ook aan mijn lompheid liggen, daar niet van!)quote:Op maandag 24 maart 2008 13:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als er nog een meet komt, kan ik wel 2 of 3 fatboys regelen. Dan hoeven de kinders er niet meer om te ruzie-en...
quote:Op maandag 24 maart 2008 13:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo richting Delft, weet niet wanneer ik weer online ben. De keuken staat vol tassen en dozen met spullen van Milou en mij, dus de grote verhuizing kan zo beginnen.
Ik hoop dat ik de sapcentrifuge mag houden![]()
Toedels allemaal
Zo richting Delft, weet niet wanneer ik weer online ben. De keuken staat vol tassen en dozen met spullen van Milou en mij, dus de grote verhuizing kan zo beginnen.
Toedels allemaal
Toedels allemaal
Nou ja, je bent welkom iig. Als je niet alleen wilt zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Dank allemaal![]()
Nu echt afsluiten en auto inladen.
CF ik kan pas vanavond bellen
Heh SOL, wat klote voor jou. En CNK.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Dank allemaal![]()
Nu echt afsluiten en auto inladen.
CF ik kan pas vanavond bellen
Ja. Dat dusquote:Op maandag 24 maart 2008 13:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heh SOL, wat klote voor jou. En CNK.
Dat is al klaarquote:Op maandag 24 maart 2008 14:06 schreef Leintjeuh het volgende:
golfer: succes met je hormormel. Ze gaat weer schilderen
hahahaha, ik kwam letterlijk net mn bed uit (quote:Op maandag 24 maart 2008 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geez, jij bent ook echt alleen maar geinteresseerd als het over jou gaat![]()
Grote voorjaarsschoonmaak? Tis hier maar gek, eerst sneeuwt het, nu schijnt de zon weer!quote:Op maandag 24 maart 2008 14:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is al klaar
En de bovenverdieping is gezogen, wc gedaan, nu nog de badkamer vloer
Laatste restje hormomen, denk ik.quote:
Hier ook. Nu weer volop zon hier.quote:Tis hier maar gek, eerst sneeuwt het, nu schijnt de zon weer!
Beetje suf, lees dan even wat er boven je staat.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:52 schreef Euc- het volgende:
[..]
hahahaha, ik kwam letterlijk net mn bed uit (![]()
) en ik las dat, vond het wel een toepasselijke smiley
Nee hoor, maar we maken écht te weinig en onregelmatig echt schoon hier, en op sommige dagen kan ik er dan ff niet meer tegen en hoppa, dan maak ik me ff kwaad op het huisquote:
Ik doe meequote:Op maandag 24 maart 2008 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, zullen we doen wie de dikste reet heeft
Dat ben je natuurlijk ook! Ik ga ook zo denk ik, ben mezelf nog heeel hard aan het motiveren! Al m'n werk is bijna klaar, heb als een klein kind zitten knippen en plakken! Nu nog wat mensen uitnodigen voor vergaderingen etc, en dan is het klaar voor vandaag.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Wauw een half uur hardgelopen. In de sneeuw. Nu voel ik me vreselijk stoer
Ik vind het echt zwaar matig van je dat je op deze manier reageert, zelf wel continu kut opmerkingen over mij maken op msn/fok, en als je dan iets terug krijgt ga je op deze manier verder. Valt me vies tegen.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jongen, het zal me aan mn omvangrijke reet roesten wat je van me vindt![]()
Zo, ze is weer klaar ermee:quote:Op maandag 24 maart 2008 15:16 schreef Bluezz het volgende:
Nee hoor, maar we maken écht te weinig en onregelmatig echt schoon hier, en op sommige dagen kan ik er dan ff niet meer tegen en hoppa, dan maak ik me ff kwaad op het huis![]()
Ik en Liejannuh doen ook mee!!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:18 schreef Leintjeuh het volgende:
De winnaar krijgt een lemon merengue pie!
Continu kutopmerkingen maken? Wie is er daarmee begonnen? Jij ben begonnen over een fat biker chick. Weliswaar niet hier, maar wel op msn. Dat, en een aantal andere dingen hebben ertoe geleidt dat ik toch wel met een bezwaard gevoel met betrekking tot jou de meet in ging.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:22 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik vind het echt zwaar matig van je dat je op deze manier reageert, zelf wel continu kut opmerkingen over mij maken op msn/fok, en als je dan iets terug krijgt ga je op deze manier verder. Valt me vies tegen.
Je wilt dus zeggen dat ik dat was? Nou.. ben zeer benieuwd, ik maak zelden echt kutopmerkingen en als ik dat al doe is dat 99% van de tijd zeer zichtbaar als GRAP bedoeld, en dat weet jij ook. Dat jij er vervolgens continu op doorgaat en ik er niks over zeg moet je zelf weten, maar verwacht op een gegeven moment wel een keer iets terug, en daar kun je dan duidelijk niet tegen.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Continu kutopmerkingen maken? Wie is er daarmee begonnen?
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Wauw een half uur hardgelopen. In de sneeuw. Nu voel ik me vreselijk stoer
Ik heb mn post net uitgebreidt, wellicht dat je daar wat meer mee kan. Ik probeer alleen mijn punt te maken.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:32 schreef Euc- het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat ik dat was? Nou.. ben zeer benieuwd, ik maak zelden echt kutopmerkingen en als ik dat al doe is dat 99% van de tijd zeer zichtbaar als GRAP bedoeld, en dat weet jij ook. Dat jij er vervolgens continu op doorgaat en ik er niks over zeg moet je zelf weten, maar verwacht op een gegeven moment wel een keer iets terug, en daar kun je dan duidelijk niet tegen.
Sorry Lianne Isa, we vechten het wel ergens anders uit.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:34 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb niet het idee dat Lein er niet tegen kan, Euc, maar ik ben het ermee eens dat jullie even moeten ophouden met rot naar elkaar doen. Kan me geen reet schelen wat je van elkaar vindt, maar dat hoeft niet hier iN CUL naar voren te komenDus lief doen of elkaar negeren
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Niet ophouden!!!! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:18 schreef Leintjeuh het volgende:
De winnaar krijgt een lemon merengue pie!
Snij het dan wel heel sjiek op petitfours-formaat, in vierkantjesquote:Op maandag 24 maart 2008 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
die taart was ook zo gruwelijk lekker.. die ga ik ook op mn verjaardag de familie voorschotelen
is weer 's wat anders dan die eeuwige appeltaart
Jij zit ook in al die topics hè?quote:
zoiets had ik ook al bedacht jaquote:Op maandag 24 maart 2008 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Snij het dan wel heel sjiek op petitfours-formaat, in vierkantjes
Ja!!!!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Ok, wie wil de logs hebben? Ik geef ze via MSN! Ongecensureerd!!!
Daar had ik ook nog aan zitten denken ja, maar ik kreeg het niet echt voor elkaar.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Snij het dan wel heel sjiek op petitfours-formaat, in vierkantjes
In het kader van: het leven is een pijpkaneel, Isa zuigt er aan en krijgt haar deel?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:07 schreef Liejannuh het volgende:
Isa zit hier naast me kaneelpijpjes te snuiven!
Isa heeft dus gister spreekwoorden met kaneel gezocht (en gevonden). Dit was er een van en wij hadden er nog nooit van gehoord! Maar jij dus wel!quote:Op maandag 24 maart 2008 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
In het kader van: het leven is een pijpkaneel, Isa zuigt er aan en krijgt haar deel?
FW, ik haat je. Echtquote:Op maandag 24 maart 2008 16:09 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Daar had ik ook nog aan zitten denken ja, maar ik kreeg het niet echt voor elkaar.![]()
Op de volgende meet kunnen jullie brownies met dulce de leche verwachten
Welnee, ik ben nog pi(j)epjong.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:12 schreef Liejannuh het volgende:
Jij bent echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oud zeker?!
Kijkt naar rechtsquote:Op maandag 24 maart 2008 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
jonge god? waar?
Heb je ook last van jequote:Op maandag 24 maart 2008 16:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ah fuck, weer een rel gemist.
Ben m'n kamer aan het poetsen, dus we kunnen er zo weer een seizoen tegenaan.
*pakt keukentang*quote:
en opgeslagenquote:Op maandag 24 maart 2008 16:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Speciaal voor Moblo volgt hier het recept van de Lemon Merengue Pie
[knip]
Bon appetit
Ik kijk om me heen en ik zie niemand. En ik vind t niet eens ergquote:Op maandag 24 maart 2008 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*pakt keukentang*
ok, ok.. als ik naar rechts kijk zie ik mijn eigen jonge goddaar ben ik ook heel tevreden mee
bluezz@live.nlquote:Op maandag 24 maart 2008 16:54 schreef DarkElf het volgende:
zo een heerlijk middagdutje later en ik moet maar eens aan de voorbereidingen van het eten gaan beginnen
ik heb helemaal niemand op mijn msn, mag zeker alleen als je meets bezoekt ofzo of als mensen je aardig vinden *snik![]()
Stom heh, incrowd-gedoe?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:54 schreef DarkElf het volgende:
zo een heerlijk middagdutje later en ik moet maar eens aan de voorbereidingen van het eten gaan beginnen
ik heb helemaal niemand op mijn msn, mag zeker alleen als je meets bezoekt ofzo of als mensen je aardig vinden *snik![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha! Die wil ik ook
En DE ook, PM me maar
Meldquote:Op maandag 24 maart 2008 17:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[..]
[..]wat een cuties zijn jullie toch
Ik ga nu kabeljauw bakken en bulgursalade voorbereiden en ik ga zeker pm-en en toevoegen
Wie danquote:Op maandag 24 maart 2008 17:01 schreef golfer het volgende:
Ik heb iemand op msn.![]()
maar dat gebruik ik dan ook niet
quote:Op maandag 24 maart 2008 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jouw motor he, da's dan Feevervoer
Ikke wel. En Lianne heb ik er ook tussen staan, en SoL natuurlijk. En steer, maar die is er nooitquote:
nee, koken... de kabeljauw ligt op het aanrecht en er komt een kat steeds dichterbij.. dus ik moet wel..quote:Op maandag 24 maart 2008 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
Und jetzt? een groep-chat beginnen en de SC opheffen?
quote:Op maandag 24 maart 2008 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jouw motor he, da's dan Feevervoer
Jaaaaaquote:Op maandag 24 maart 2008 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
moet ik nog een foto posten van mezelf met tandpasta op m'n neus?![]()
Ik wel!quote:
Dan ben je bijna in Maastricht! Tis dat ik zo druk ben de hele dag., anders had ik je graag uitgenodigd voor een hapje te eten!quote:Op maandag 24 maart 2008 17:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik wel!Alhoewel, Isa zit inu n de trein. Waarschijnlijk kontspieroefeningen te doen.
![]()
En ze zou vannacht nog gaan touwtje springen in het ziekenhuis.![]()
Ik zit nog te twijfelen of ik nog een rondje ga rennen. Heb al wel een rondje van bijna 8 km gewandeld met Isa, maar ga morgen naar Heerlen en dan mis ik ook nog eens mijn dagelijkse 40 km fietsen.
Het wandelen op het strandin de hagel
was overigens heerlijk.
Ik weet het! Ben over een paar weken een paar dagen in het uiterste zuiden. Even kijken of het dan lukt om af te spreken.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan ben je bijna in Maastricht! Tis dat ik zo druk ben de hele dag., anders had ik je graag uitgenodigd voor een hapje te eten!
Dat is mij weer net even te kinky.quote:
quote:
Nee Euc, het hagelt. Heel hard.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:00 schreef Euc- het volgende:
Sneeuw! Het sneeuwt!
Nee Liejannuh, het is even droog nu met zonquote:
Zo DE dat klinkt héérlijk! Which reminds me, toch even peilen of mams het eten al klaar heeftquote:Op maandag 24 maart 2008 18:53 schreef DarkElf het volgende:
zo de deegflapjes met geitenkaas en olijven heeft manlief net gemaakt en kunnen zo de oven in.
de bulgursalade moet ik alleen nog afwerken, en de gemarineerde kabeljauw ruikt echt zalig!!!
de pudding is klaar en staat keurig te wachten op zijn beurt
de courgettekoekjes maak ik van de week wel, we hadden weer meer bedacht dan kan nuen dan hebben
we van de week nog een snack ook 's avonds als manlief thuiskomt (zal wel weer laat gaan worden di-wo-do)
en nu: Vino!
Nu dus ik denk niet dat je het haaltquote:Op maandag 24 maart 2008 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
hoe laat kunnen we aanschuiven DE?
Waar woon je in Belgie? Ik zit 10 min. fietsen van de grens!quote:Op maandag 24 maart 2008 19:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nu dus ik denk niet dat je het haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |