quote:Op maandag 24 maart 2008 11:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Na al dat gedoe in het zand verbaasd dat me he-le-maal niks. D_H heeft vast de middag van zn leven gehad, in het zand stoeien met 2 leuke jonge meiden
Ja hoi, wie ben jij ook al weer?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
ja, hoi!!!!!
Word een dagje ouderquote:Op maandag 24 maart 2008 11:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik wil ook weer naar het strand! Was gisteren zo ontzettend lekker! Wel zeiknat, en en onder het zand toen ik terug kwam. Maar, het blijkt wel dat Lein en ik DH aankunnen, met z'n tweeen. Zolang het maar onverwact is voor hem, en wij liggen er dan ook bij op de grond..
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Whehehehehe!
Krijg net een foto van ex-vriendje toegestuurd. Gemaakt vanuit de woonkamer naar buiten. Ik krijg spontaan een vreselijke berg heimwee. *kras kras*
In de lengte krassen en een beetje van rechts naar links gaan.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Whehehehehe!
Krijg net een foto van ex-vriendje toegestuurd. Gemaakt vanuit de woonkamer naar buiten. Ik krijg spontaan een vreselijke berg heimwee. *kras kras*
Neuh, vind t wel lief van m eigenlijk. Hij voelt zich altijd zo kut als ik me nu voel dus ik zit er niet mee. En het is een onwijs mooie foto!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
In de lengte krassen en een beetje van rechts naar links gaan.
wat een sukkelige aktie zeg.![]()
Nou in ieder geval Steer staat erin. Die van jou scoort lager denk ik, want die is bezet.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
maar wie stonden er nou in de mannen top 3 van Isa?
Toch zeker mijn vent wel hè?![]()
Isa levert hier geen commentaar op is mij zojuist medegedeeld.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
maar wie stonden er nou in de mannen top 3 van Isa?
Toch zeker mijn vent wel hè?![]()
Kijk, dan is het goed!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neuh, vind t wel lief van m eigenlijk. Hij voelt zich altijd zo kut als ik me nu voel dus ik zit er niet mee. En het is een onwijs mooie foto!
gelukkig welquote:Op maandag 24 maart 2008 12:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou in ieder geval Steer staat erin. Die van jou scoort lager denk ik, want die is bezet.
quote:
Golfer ook, toch?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou in ieder geval Steer staat erin. Die van jou scoort lager denk ik, want die is bezet.
En ik dan? Zal nog eens een massage gevenquote:Op maandag 24 maart 2008 12:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Isa levert hier geen commentaar op is mij zojuist medegedeeld.
Ach D_H staat er ook vast wel bij, want die heeft r gemasseerdquote:Op maandag 24 maart 2008 12:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Isa levert hier geen commentaar op is mij zojuist medegedeeld.
Ze begint nu te dreigen een naam bekend te maken die jullie niet willen horen.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En ik dan? Zal nog eens een massage geven
Die heb ik al láng gepost. De 3 leukste aanwezige mannen met de meet vond ik Steer, golfer en die van jouquote:Op maandag 24 maart 2008 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
En wat is jouw topdrie, Lein?
Bring it on!!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:31 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze begint nu te dreigen een naam bekend te maken die jullie niet willen horen.
Hahaha, wij zijn het eens!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die heb ik al láng gepost. De 3 leukste aanwezige mannen met de meet vond ik Steer, golfer en die van jou
dank jequote:Op maandag 24 maart 2008 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
@ MoBlo: jouw Mr lijkt me ook een leuke vent, trouwensIk heb m niet echt gesproken verder, maar hij lijkt me erg aardig!
Je staat in het lijstje langste mensen op de meetquote:
En op het zwaarste mensen lijstje. Op de 2e plek dan, denk ikquote:Op maandag 24 maart 2008 12:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je staat in het lijstje langste mensen op de meet
Isa
Dennis was de rust zelve, ik had nog nooit ruzie met hem gehad en we waren redelijk klef als we samen waren. Geen goed tekenquote:Op maandag 24 maart 2008 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
het is ook echt de rust en de goedheid zelve.. zelfs ík heb nog nooit ruzie met 'm gehad...en dat zegt wat
met mijn chago-momenten en
gezichten zo nu en dan
Fijn, dank je.. jij wilde nog een slaapplek volgende week?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dennis was de rust zelve, ik had nog nooit ruzie met hem gehad en we waren redelijk klef als we samen waren. Geen goed teken
Isa
ps: liejannuh is schoenen aan het aandoen, ik geloof dat we gaan strandwandelenen het sneeuwt
alweer
Daar wil ik ook op! en als ik Steer optil, dan hoort ie er ook bij!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je staat in het lijstje langste mensen op de meet
Isa
MoBlo, ben je jaloers?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Fijn, dank je.. jij wilde nog een slaapplek volgende week?
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Daar wil ik ook op! en als ik Steer optil, dan hoort ie er ook bij!
jaloers??quote:
Isa zegt net dat ze nog wel meer mensen kent in Arnhem.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Fijn, dank je.. jij wilde nog een slaapplek volgende week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |